Skocz do zawartości

Recommended Posts

Poszukuję słuchawek, gdyż te od mp3 podłączone do kompa są beznadziejne.

Wypatrzyłem Sennheiser HD 202. Ma je ktoś?

Są wygodne? Jak z dźwiękiem itp.

Zastanawiałem się jeszcze nad Creative Aurvana Live! ale są troszkę za drogie...

Chodzi o to że nie jestem jakimś maniakiem muzyki, a na integrze te CAL'e chyba będą się marnować.

No i jak pisałem są drogie, a Senki są 2x tańsze a słyszałem że bardzo dobre i wygodne. A na wygodzie najbardziej mi zależy.

Z tą wygodą to jest tak, że najlepiej jest przed zakupem przymierzyc. Jak masz kase na CALe, to przymierz i kup je, jak chcesz taniej to chyba te senki 202 beda najlepsze, choc są jeszcze inne czesto polecane, ale nie pamietam jakie :)

A o jakich pisze autor? Chyba można było się domyśleć...

Chyba domyślić.

Chodzi o to że nie jestem jakimś maniakiem muzyki, a na integrze te CAL'e chyba będą się marnować.

No i jak pisałem są drogie, a Senki są 2x tańsze a słyszałem że bardzo dobre i wygodne. A na wygodzie najbardziej mi zależy.

Może trochę się będą marnować, ale dźwięk i tak będzie o niebo lepszy od tych słuchawek, które chcesz kupić. Jak chcesz coś tańszego, to zastanów się nad Kossami UR-40. Miałem je kiedyś na głowie i są niewiarygodnie wygodne.

To jak sobie przypomnisz to napisz :D No i za Senki nie musiałbym płacić za wysyłke, bo koleś przywiezie mi je do domu za free :)

Kase na CAL'e mam, ale czy chcę ją na nie wydać... Mój komp w sumie bardziej potrzebuje ramu, zasilacza itp. No ale jeszcze się zastanowię.

A co do wygody to kumpel kupił słuchawki Speedlink Medusa NX czy jakoś tak... za 50 zł i niby są takie super, ale jak je założyłem to od razu mnie uszy bolały, były po prostu beznadziejne, jeśli chodzi o komfort.

A jeśli chodzi o kartę dźwiękową to jest jakaś tania tak do 50 zł, dużo lepsza od integry?

Bo zintegrowana dźwiękówka na płycie z chipsetem Via wydaje się hmmm zła? :D

No bo jeśli miałbym już kupować CAL'e to integra nie wchodzi w grę...