Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

Już za kilka dni kupuję nowy komputer. Nad configiem myślałem chyba ze 3 miesiące ale w końcu wybrałem części.

 

CPU: Intel Core 2 Duo E8400

GPU: 2x Asus GTS 250 1GB (SLI)

MOBO: Asus P5N-D

PSU: OCZ Gamer XStream 600W

OBUDOWA: Raidmax Aztec

HDD: Seagate 500GB SATA

 

Wiem że wiele z Was powie żeby lepiej brać GTX 260, ale rzecz w tym że te GTS 250 dostanę dużo taniej niż normalnie. Oczywiście nówki.

Chciałbym Was poprosić o jakieś komentarze na temat tego zestawu. Jeżeli coś się wam nie podoba, piszcie.

Nie jestem przekonany co do zasilacza. Wiem że OCZ to dobra marka, ale czy 600W wystarczy?

 

Z góry dzięki!

Link to post
Share on other sites

powiedz mniej więcej do ilu chcesz to złożyć to będzie można coś myśleć konkretniej

a tak na chwilę obecną tym to wporzo, proca trzeba będzie podkręcić (chyba za słaby będzie do SLI), nie wiem czy zasilacz nie będzie za słaby na SLI (na tym nie znam się za dobrze ale wziąłbym pewnie 650-700W np. od Chiefteca, choć OCZ też dobry)

no i co do kart...jeśli w cenie którą wyłożysz za ten tandem będziesz miał GTX285 lub wyżej to nie pakuj się w SLI (tak na marginesie i tak bym tego na dzień dobry pewnie nie robił ale to szczegół)

no i że tak powiem pytanie zasadnicze: jaki/ile RAM-u? (ja od siebie proponuję OCZ 2x 2GB Reaper (np 800MHz CL4)

no i jaki to jest konkretnie dysk (bo jak seria 7200.11 to poczytaj opinie na komputronik.pl)

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Heh całkowicie zapomniałem o RAMie

2x2GB DDR2 800MHz Geil Black Dragon

 

Co do HDD to będzie SATAII 7200rpm 16Mb cache.

 

Grafika, na pewno biorę te. Kupię je 60-70% taniej niż normalnie. Kupuję od przyjaciela który prowadzi swój sklep komputerowy. Cenę mi obniża bo niedawno uratowałem mu tyłek i chce się poprostu odwdzięczyć. Na pewno mnie nie wrobi. W końcu znamy się od piaskownicy.