xraykd 0 Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 (edytowane) Witam ! Mam pytanko odnośnie wymagań sprzętowych 3ds Maxa... Mianowicie zamierzam zacząć swoją przygodę z tym programem tylko że aktualnie korzystam z grafiki zintegrowanej(I5 4670k + 8GB RAM) jest sens zaczynać czy będe się tylko wkurzać że zarywa itp... ? Z góry dziękuję za odpowiedzi!!! Edytowane 21 Czerwca 2014 przez xraykd Cytuj Link to post Share on other sites
fantomaz 64 Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 Dawałem radę na GF 8600(w max 2012), który jest słabszy niż dzisiejsze integry, także nie powinno być problemu przy prostych scenach. Cytuj Link to post Share on other sites
bobsonrobson 16 Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 Spokojnie dasz rade z tym sprzętem, na początek gdzie sceny nie będą rozbudowane powinno wystarczyć. W maksie finalnie bedzie ci potrzebna moc procka do renderów, same modelowanie nie pochłanie wiele zasobów. Cytuj Link to post Share on other sites
piterrrxd 2308 Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 Cinema4D i Modo spokojnie dają radę na integrze i5 3570k, 3DS też powinien. Oczywiście jeśli nie będą to jakieś ogromne projekty Cytuj Link to post Share on other sites
saddam 505 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 HD4000 spokojnie ogarnia 5-7Mpoly. Więciej niż realnie potrzebujesz przez kolejne 3 lata. Intelowskie intery zadziwiająco dobrze współpracują z pakietami Autodesk. Ale i5 pod render jest cieńkie. Gorsze nawet od pierwszego FX'a. Pod prace typowo projektowe cieżko o wydajniejszy rdzeń. W przypadku manilulacji geometrycznych wszystko leci jednowątkowo. Jak mam wyjątkowo ciężkie modele to nawet wyłaczam HT w i7 i ustawiam 3ds na 1 rdzeń dla najlepszej responsywności. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.