PaulxPaul 0 Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 Witam, mam taki problem, że zrobiłem format Win7 Ultimate i zainstalowałem Steam'a. Jak wiemy jest zabezpieczenie "Steam Guard" i prosi mnie o kod weryfikujący. Problem jest w tym, że kod nie dochodzi mi na skrznke. (Czekam na wiadomość juz piątą godzine) Zrobiłem drugie konto dla testów i to samo, nie przysyłają mi linka aktywującego ;/ Wiecie jak z tym problemem się uporać ? Cytuj Link to post Share on other sites
ragon 456 Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 Sprawdź w spam'ie. Cytuj Link to post Share on other sites
PaulxPaul 0 Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 Sprawdź w spam'ie. A myślisz, że jestem ślepy ? Wiem, że niektore wiadomosci od valve są w spamie ale tam mam pusto. Dodam, że skrznkę mam w interii ;/ Cytuj Link to post Share on other sites
ragon 456 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 A myślisz, że jestem ślepy ? Wiem, że niektore wiadomosci od valve są w spamie ale tam mam pusto. Dodam, że skrznkę mam w interii ;/ Zrelaksuj się. Nie napisałeś, więc dałem podpowiedź. Skoro nie otrzymujesz od nich, a mail prawidłowy to napisz do Supportu - https://support.steampowered.com/. Innego wyjścia nie ma, chyba, że miałeś wcześniej inną pocztę. Cytuj Link to post Share on other sites
PaulxPaul 0 Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 Zrelaksuj się. Nie napisałeś, więc dałem podpowiedź. Skoro nie otrzymujesz od nich, a mail prawidłowy to napisz do Supportu - https://support.steampowered.com/. Innego wyjścia nie ma, chyba, że miałeś wcześniej inną pocztę. Własnie nie moge napisać, poniewaz załozylem tam konto i valve nie wysłało mi link aktywujący,a drugie nie moge zrobić ;/ Nie miałem innej poczty. Cytuj Link to post Share on other sites
ragon 456 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 Jakbyś przeczytał dokładnie słowo po słowie to byś doszedł, że możesz bez konta wyjaśnić sprawę. Proszę: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=5151-RUAS-1543 Cytuj Link to post Share on other sites
PaulxPaul 0 Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 Jakbyś przeczytał dokładnie słowo po słowie to byś doszedł, że możesz bez konta wyjaśnić sprawę. Proszę: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=5151-RUAS-1543 Może mi napisz poradnik bo ja nie wiem. Chce skontaktować się z pomocą techniczną to pojawia mi się komunikat "Proszę zweryfikuj swoje konto, postępując zgodnie z instrukcjami w e-mailu powitalnym. Jeśli e-mail powitalny do ciebie nie dotarł, może on zostać wysłany ponownie. (Mój e-mail) Cytuj Link to post Share on other sites
ragon 456 Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 Zrób tak: - załóż nową pocztę - najlepiej GMAIL - załóż nowe konto pod nową pocztą - napisz do supportu o danej sytuacji z prośbą o przesłanie kodu weryfikacyjnego na tamten mail.. Teraz właśnie zrobiłem i dostaję. Sprawdź, czy z poziomu strony też nie otrzymujesz. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.