aquadigger 70 Napisano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 Witam, mam problem z routerem TP-Link AC1750. Nie znałem hasła do PPPoE, ale jest wpisane w starym routerze, więc włączyłem w chromie narzędzia dla programistów i zmieniłem type"password" na type "text". Login i hasło wpisałem w nowym routerze, niestety nie łączy się z internetem. Zrobiłem też backup ustawień ze starego routera i wgrałem go do nowego, lecz nadal nie działa. Podejrzewając, że może to być problem hardwarowy podpiąłem nowy router do starego, wtedy internet działał. Uprzejmie proszę o pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
Janiaking 104 Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 mi to wygląda na dodatkowe fitrowanie MAC address . Powinna być funkcja klonowania adresu w nowym tp-linku więc to załatwi CI sprawę ( po prostu wpisz do urządzenia 1750 adres MAC WAN starego routera ) Cytuj Link to post Share on other sites
aquadigger 70 Napisano 12 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 sklonowałem adres MAC ale to nic nie dało ;/ Cytuj Link to post Share on other sites
Janiaking 104 Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 Musisz coś w takim razie źle robić bo dostawcy nie filtrują innych rzeczy , masz MAC Adres nazwe użyt i hasło i musi śmigać . Zresetuj router do fabrycznych i konfiguuj ręcznie bez żadnych backupow zz innych routerow. Cytuj Link to post Share on other sites
aquadigger 70 Napisano 13 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 nie śmiga ;/ Cytuj Link to post Share on other sites
Janiaking 104 Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 a adres IP od dostawcy dostajesz dynamicznie czy musisz go podawać statycznie bo może gdzies robisz błąd. Wyślij screena z tych ustawień co wprowadzasz oraz ustawienia starego routera Cytuj Link to post Share on other sites
aquadigger 70 Napisano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 (edytowane) screeny ze starego i nowego routera (zielone tło):http://minus.com/mGB1mqQoAqdgr Edytowane 14 Czerwca 2014 przez aquadigger Cytuj Link to post Share on other sites
Janiaking 104 Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 nie dostajesz adresu IP po stronie WAN, probowałeś ustawić go statycznie wg ustawień ze starego routera? Cytuj Link to post Share on other sites
aquadigger 70 Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 Nie działa ;/ Próbowałem disabled/ dynamic ip/ static ipW static ip wpisałem:ip: 10.10.10.13mask: próbowałem 255.0.0.0/ 255.255.0.0/ 255.255.255.0 i 255.255.255.255 (tak jak widzę w starym routerze) przy tym ostatnim wyskakiwał taki błąd: Bad Subnet Mask for WAN IP, please input another one. for example: 255.255.255.0. Cytuj Link to post Share on other sites
Janiaking 104 Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 nic dziwnego ze przy 255.255.255.255 jest błąd bo to broadcast . zadzwoń w takim razie do usługodawcy po dane jakie masz wpisać w IP bo na screenach jest błąd. Nie możesz mieć bramy i swojego adresu takiego samego 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.