Skocz do zawartości

monitor 1000-1200 zl, gry, TV

Recommended Posts

Witam,

jestem sprzętowym laikiem i proszę o pomoc.

• budżet 1000-1200 zł, jeżeli jednak za niewielką dopłatą można uzyskać dużo lepszą wydajność to bardzo proszę
  • przeznaczenie Głównie do gier, sporadycznie filmy i TV
  • oczekiwania Gry to 99%, jednak czasami chciałbym mieć możliwość włączenia na monitorze telewizji. Nie wiem jakie są wymaganie do tego:  czy monitor musi mieć tuner telewizyjny, czy tez wystarczy jakiś tuner USB, etc. Oczekuje podstawowych programów telewizyjnych, żebym mógł obejrzeć mecz, kiedy moja luba ogląda swój serial:)
  • model karty graficznej lub skrócona specyfikacja jednostki centralnej (CPU, GPU, mobo, RAM, PSU) Karta graficzna to GTX 780, po ukazaniu się Wiedźmina 3 planuje SLI lub wymianę na nowy, topowy model, procesor i5-4670k

Jeżeli jest tak, ze wymóg telewizji znacznie ograniczy wydajność w grach, to będę zmuszony zrezygnować, ale może są rozwiązania, aby połączyć jedno z drugim. Waham się pomiędzy 24, a 27 cali, wiec proszę o coś w tym przedziale lub doradzenie, ile cali będzie dla mnie najlepsze, odległość od monitora to około 100 - 120 cm. Nie mam konkretnych oczekiwań co do matrycy, zdaje się na opinie ekspertów. Proszę o model z możliwością powieszenia na ścianie.

​Z góry dziękuję za pomoc.

generalnie monitory z tunerem to dno szamba za wygórowaną kwotę, ale nie ma żadnych przeciwwskazań, by mieć tuner zewnętrzny przy przyzwoitym monitorze 

zasadnicza decyzja jaka cię czeka to wybór pomiędzy 120Hz, a lepszym panelem, a skoro chcesz go wieszać na ścianie TN'ka odpada, bo będziesz widział głównie błędy matrycy spowodowane słabymi kątami

2w1, czyli 120Hz i dobry panel kosztuje ok 2k, także raczej odpada, chyba że się zdecydujesz podnieść budżet

szczegóły znajdziesz w podpiętych tematach

generalnie monitory z tunerem to dno szamba za wygórowaną kwotę, ale nie ma żadnych przeciwwskazań, by mieć tuner zewnętrzny przy przyzwoitym monitorze