AntonioFacaldo 1 Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 (edytowane) Witam, ostatnio zrobiłem sobie taki myk, że na piętrze domu mam router edimaxa do którego podpiałem liveboxa a liveboxa ustawiłem sobie na parterze (tak żeby wifi z liveboxa w miarę sięgało wszędzie bo jak wiemy livebox ma z tym problemy). Niestety po zrobieniu takiego myku telefon który niestety mam w usłudze VoIP czyli musi byc podpięty pod liveboxa nie działa. Da się go jakoś ożywić? Gdyż internet na liveboxie czy to przez port ethernet czy wifi śmiga bez problemu, niestety ten cholerny internetowy telefon nie chce zaskoczyć... Lub ewentualnie... skoro to jest TELEFON INTERNETOWY nie ma przypadkiem do niego jakiegoś programu który mogłby być obsługiwany z komputera lub tableta? Oczywiście posiadam neostradę ps. Tepse mam podpiętą pod ten pierwszy router edimaxa i wiem, że jakbym zrobił na odwrót czyli podpiął pierw liveboxa a z niego dopiero drugi router to faktycznie telefon wtedy działa, niestety wolałbym żeby pierwszy był właśnie ten edimax a jako drugi livebox. ps2. dodam jeszcze, że jak robię test telefonu w ustawieniach liveboxa to dzwoni do mnie Edytowane 23 Maja 2014 przez AntonioFacaldo Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3908 Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 801 505 505 i powiedzą Ci jak to zrobić i czy to możliwe tak jak chcesz.... Cytuj Link to post Share on other sites
AntonioFacaldo 1 Napisano 24 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 szczerze to wolałbym uniknąć konwersacji z nimi, w większości przypadków do niczego ona nie prowadziła Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2054 Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 Zbyt mało danych żeby coś radzić. Skoro telefon jest podpięty jak był to powinno to działać. Cytuj Link to post Share on other sites
AntonioFacaldo 1 Napisano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 a co jeszcze mam podać? Najprawdopodobniej jest tak, że jeśli livebox nie jest podpięty bezpośrednio pod linie telefoniczną to telefon podpięty pod liveboxa zwyczajnie nie działa, ale może ktoś już robił coś takiego i jakoś sobie z tym poradził. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2054 Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 Teraz dodałeś do czego podłączyłeś linię. Myślę, że to kwestia ustawień bramy domyślnej dla bramki VoIP wbudowanej w LB, nie mniej nie znam LB żeby coś pomóc zmienić. Cytuj Link to post Share on other sites
AntonioFacaldo 1 Napisano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 możliwe, niestety tego niezbyt ogarniam. póki co sprawę załatwiłem tak, że przekierowałem rozmowy na komórkę, ale liczę, że jeszcze ktoś wpadnie na pomysł jak to rozwiązać bardziej inteligentnie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.