Skocz do zawartości

Recommended Posts

Czyli wałek związany z aktualizacją...sam widzisz czytając poprzednie posty że wygląda to jak loteria...u mnie na Mantle jak miałem 14.1 pojawiały się po prostu dropy których na DX nie miałem i podziękowałem za Mantle i 14.1 - obecnie na 13.12 i DX z żadnej mapy mnie nie wywala, ani gra nie crashuje tyle że rzadko bo rzadko występują błędy z brakiem dźwięku broni...

Link to post
Share on other sites

 

 

Czy tobie również po chwili wejścia na serwer obraz się freezuje i dźwięk powtarza ??? 
 

 

Tak. Ten problem występuje na niektórych mapach. Jak chcesz pograć puki tego nie naprawią to wybieraj mapy z Chińskiej Nawałnicy, Fabryke 311 lub Linie kolejową Golmud.

Link to post
Share on other sites
wybieraj mapy z Chińskiej Nawałnicy, Fabryke 311 lub Linie kolejową Golmud.

@up. Chińska nawałnica to pierwszy DLC. Reszta to podstawka

 

W Drugim uderzeniu na mapie Metro 2014 występuje również problem ze ścinką i zapętlonym dźwiękiem.

Link to post
Share on other sites

akurat te mapy co podałeś są od podstawki :)

"Wybieraj mapy ZAWARTE W DODATKU CHIŃSKA NAWAŁNICA (durnowaty przekład) jak i FABRYKA 311 lub LINIA KOLEJOWA GOLMUD".

Nigdzie nie jest stwierdzone "Wybieraj mapy z dodatku X jak Y i Z" "Tylko wybieraj mapy z dodatku X, mapy Y lub Z".

Link to post
Share on other sites

O ja cię ale dyskusja o tym jak odczytać jednoznaczne zdanie  :roll:

To może jeszcze raz. 

Nie zawieszają się mapy z DLC Chińska Nawałnica oraz Fabryka 311 i Linia Kolejowa Golmud.

Z Drugiego Uderzenia na pewno zawiesza się Metro, co do reszty nie wiem bo nie posiadam tego DLC.

Link to post
Share on other sites

 

 

Tak. Ten problem występuje na niektórych mapach. Jak chcesz pograć puki tego nie naprawią to wybieraj mapy z Chińskiej Nawałnicy, Fabryke 311 lub Linie kolejową Golmud.

 

Dokładnie, na tych mapach z podstawki tylko mi gry nie freezuje :)

Ściągam BF-a 3 ;d

Link to post
Share on other sites

Kurde ja nie wiem o co chodzi ale wczoraj siedziałem do 2 w nocy na metrze i nic się nie działo. Żadnych freezów. Może mam szczęście albo to kwestia sprzętu. Wczoraj zaliczyłem na Zatoce błąd DX (pierwszy raz - ever) i dostałem szału. Dziś potestuje ostro cały zestaw (ulala całe cztery mapy) i zobaczymy co się będzie działo.

 

Na teraz mogę powiedzieć, że ogólnie mapy wyglądają ... dziwnie. Zatoka nawet jest fajna (na niej zaliczyłem błąd DX). Metro - jak zawsze piekło koło punktu B. Pustynia - jakaś taka ciemna (zupełnie bez powodu). Caspian - jeszcze nie grałem. Ogólnie kwestia ogrania, ale te mapy to straszny kotlet bez względu na to jak fajne były w bf3. Kotlet za którego musimy płacić ekstra i do tego jeszcze zbugowany. Co za tragedia.

Link to post
Share on other sites

Witam , wczoraj robiłem format , grę zostawiłem na innym dysku lecz po formacie nie mogłem się zalogować na swoje konto orgin ( zapomniałem  hasła) ok zmieniłem hasło , potwiedziłem i pojawia się okienko abym podał nową nazwę użytkownika , ale ja chciałem wrócić na swoją a nie podawać nową , podaję nową nazwę i kolejny problem nie mogę aktywować gry wpisując swój kod ponieważ kod był już wcześniej aktywowany . Ja go aktywowałem 2 miesiące temu jak kupiłem grę , więc myślałem że po formacie wrócę na swoje stare konto a tu takie problemy . Wie ktoś co zrobić w takim przypadku ? 

Link to post
Share on other sites

dziwne bo jedyne co zrobiłem to zmieniłem hasło po formacie , dysk mam na SSD a BF4 był na zwykłym dysku którego nie formatowałem . Steama udało mi się przenieść na zwykły dysk i normalnie odpala razem z moim kontem steam , a w orginie takie problemy 

 

ktoś ma może kontakt telefoniczny z przedstawicielami Orgin Polska ?? 

Edytowane przez Hunter18
Link to post
Share on other sites

robiłem tak , hasło i konto mi zresetowali , miałem nick Stalker24_PL teraz mam inny ponieważ musiałem zmienić również nazwę konta , trochę to dziwne ale napisałem do supportu zobaczymy kiedy się odezwą 

 

edit: problem rozwiązany , wróciłem do poprzedniego konta podając zamiast email nazwę użytkownika którą używałem :) właśnie pobieram grę , jak ktoś chce wspólnie pograć to mój nick - Stalker24_PL 

Edytowane przez Hunter18
Link to post
Share on other sites

Pół biedy że ta gra się rżnie w losowych momentach, mam dużo ciekawszy problem :D

Przy każdym uruchomieniu, gra zwyczajnie ignoruje moje pliki konfiguracyjne i odpala się na najwyższych możliwych detalach, można przypuścić że zwyczajnie tworzy je na nowo, ale problem jest taki że wszystko prócz grafiki jest na miejscu.

halp

Link to post
Share on other sites

To może użyj do zmiany ustawień, być może odblokuje się działanie opcji w grze.

 

Prowizoryczny sposób rozwiązujący (przeważnie) problem zawieszania się gry na większości map:

- edytować plik user.cfg w katalogu z grą, jeśli brak tego pliku to należy go utworzyć

- do user.cfg wpisać GameTime.MaxVariableFps 50

 

Gra będzie wyświetlać maksymalnie 50fps. Sprawdzałem przy wyłączonej synchronizacji i działa prawidłowo, nie zawiesiło się przez dwie rundy.

Edytowane przez Fenio
Link to post
Share on other sites

Mógłbym spróbować ale to dopiero gdy poradzę sobie z zablokowanymi ustawieniami graficznymi, ciekawi mnie czy wszechmocny restart systemu coś naprawi :D

 

edit:

Można spokojnie odrzucić Experience, nawet na ustawieniach tak bardzo PERFORMANCE jak się da, BF4 i tak zapiera się przy oczojebnej grafice.

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

No dobra - wkur... się.

 

Po kolei.

 

Jako, że jestem użytkownikiem Premium dostałem dostęp do drugiego dodatku. Bardzo się cieszyłem bo mapy które otrzymujemy były ciekawe w BF3. Jednak moja radość szybko zniknęła po tym co zobaczyłem a moje odczucia są co najmniej mieszane. Pomijam już fakt, że są to potwornie odgrzewane kotlety, ale żeby tylko.

 

Metro 2014 - kur... takiego syfu jeszcze na BF4 nie było. Mapa zryta po całości. Cała tura i gra opiera się na waleniu na ślepo z M320 LVG (i pokrewne) oraz rzucaniu granatów. Zero skilla. Jeśli zaczynamy z podziemi (pierwsza flaga to "C"), to nie ma ludzkiej możliwości aby zdobyć punkty "B". Jest po prostu za daleko, w stosunku do dystansu między A - B. Mało tego kiedy zespół zaczynający z góry wyjdzie do hali na górze mają przed sobą otwartą przestrzeń i zaczynają kosić wszystko i wszystkich. Ja nie wiem co oni sobie myśleli (skur.. z EA/DICE) ale to przypomina rzeźnię. Nawet mapa więzienna daje pewne możliwości. W mojej opinii punkt "B" powinien być między windami a schodami ruchomymi i to byłaby bardziej uczciwa gra, z prawdziwą walką a nie noobowym waleniem LVG ile wlezie. FAIL

 

Operacja ognista burza (chyba tak jest po polsku) - mapa ciekawa ale wg mnie trochę za ciemna. Ok kwestia ogrania się w niej. Jednak czy ktoś zauważył co się dzieje jak zapalimy tą plamę oleju i się w nią choćby częściowo popatrzymy? U mnie na GTX680 SLI mam spadek FPS do poziomu (sic!) 20 klatek... NA SLI!!!!! Jeśli ja na tym potężnym SLI mam takie spadki co ludzie z słabszymi konfiguracjami? Przecież ten ogień to zwykły skrypt. Jestem pewien, że to wina tego "ognia" bo kiedy się obrócę i ogień znika z pola widzenia - 120, 140 FPS. Nie ma znaczenia czy ogień jest blisko czy daleko, zawsze laguje. Czegoś takiego jeszcze nie grali. Pojazdy przecież płoną na innych mapach ale nigdy jeszcze nie miałem takiego dropu FPS jak na tej mapie. Winę za to ponosi to zrypany i spier... levolution. Na każdej mapie gdzie ono występuje zaczyna lagować (na Szangahaju jak się wali wieżowiec też laguje ale nie tak długo). FAIL

 

Nowy Caspian. Na początku się cieszyłem, że zrobili coś z jesiennymi barwami, bo ładnie wyglądało z większego dystansu. Jednak mapa wymaga ogrania. Problem w tym że dobór kolorów podłoża i tła jest dość męczący dla oka po dłuższej chwili. Mam ekran IPS, więc odwzorowanie mam niemal idealne i jakoś źle mi się grało na tej mapie. Cały ten mur jest też trochę zryty - zupełnie niepotrzebnie go tam postawili. Wygląda jakby był na siłę wciśnięty na tą mapę. W porównaniu z oryginałem - słaba mapa.

 

Operacja burza. Ok to pierwsza mapa na której dostałem błąd DX o braku pamięci na grafie (mimo że miejsca miałem pod dostatkiem) - mało zachęcający początek. Sama burza - fajnie wygląda, jednak oprócz ograniczenia widzenia (i to nie bardzo) jest o kant tyłka. Helikoptery latają sobie bez najmniejszego problemu, choć takie zapier... wiatr powinien choć trochę zmienić dynamikę lotu (ok może się czepiam ale chyba coś w tym jest, bo skoro mamy balistykę kul to i pogoda powinna mieć choćby niewielki wpływ na lot). Nie wiem po co dali dwie łodzie bojowe na tą mapę. Flagi są położone na znacznie wyższym terenie i łodzie zasadniczo są bezużyteczne. Z drugiej strony (chyba rosyjska) są cyrki żeby wystartować odrzutowcem - pas jest za krótki. Skopiowali COPY/PASTA pas z BF3 tylko, że parametry samolotu są inne w BF4. Do tego te paprochy latające wokół naszej głowy wyglądają naprawdę tandetnie (a latają zawsze i to zawsze tylko w naszej okolicy). Graficzny Fail, mimo że była niezła szansa na to aby mapa była bardzo ciekawa.

 

Pomijam już kwestie, że cała masa graczy nie jest nawet w stanie się połączyć z serwerami - u mnie o dziwo wszystko gra i buczy pod tym kątem. Jednak ogólnie jest gigantyczny niesmak jaki wywołuje BF4. Odblokowałem np. F2000 (wykonując zadania), yupi (choć broń jest słaba ale co kto lubi) pokazało się na ekranie wyników, że odblokowanie jest, ale patrzę i na następnej mapie znowu się pokazuje (mimo, że już gram tą bronią) pasek postępu odblokowania dla tej broni. Tak samo mam z MTAR choć już wytłukłem na nim wszystkie pakiety i gwiazdki specjalisty. FAIL. Wkurzające. Do tego na Metro zobaczyłem w pełnej krasie problem z netcodem. Kiedy trzeba się szybko wychylić i strzelić (kiedy cała zgraja ładuje z noobowskiego LVG) dostaje w tyłek. Po prostu się nie da. Ping 22ms i g.... to daje. Oczywiście EA powie, że winę ponoszą utraty pakietów. Dali nawet znacznik, żeby ludzie przestali im du*y zawracać. Jednak prawie w każdej sieci zdarzają się dropy (czy się ma ping 22ms czy 100ms). Tak więc załóżmy optymistycznie że na 100 pakietów stracimy 1%. Jest to dość normalne dla większości łacz (zależy z jakim serwerem się łączymy a ilość dropów wzrasta wprost proporcjonalnie do ilości przeskoków) i jeśli dodamy do tego tickrate na poziomie 10Hz (10 razy na sekundę czyli co 100ms!!!) to utrata jednego pakietu może oznaczać opóźnienie w przekazie na poziomie 100ms. Zakładając, że mamy ping do serwera 20ms, to w zależności od sytuacji, możemy mieć opóźnienie ponad 110ms. To już naprawdę stanowi problem w grze. Dlatego też w innych grach daje się tickrate na poziomie 60Hz aby ewentualne utraty pakietów zminimalizować na poziomie odświeżania (częstsze odświeżanie sprawi, że film urwie nam się na krócej).

 

Czy ktoś pamięta jak EA/DICE obiecywali, że nowy dodatek nie wyjdzie dopóki nie zostaną naprawione wszystkie błędy? Dodatek wyszedł, nie dość, że skopany to jeszcze z całą masą błędów. Dźwięk, jaja z logowaniem, one shoot kill, jaja z netcodem i tickrate ustawionym na 10Hz, dropy FPS, zacięcia gry, wywalania z gry podczas ładowania kolejnej mapy itd. itd. Czy ktoś z Was jeszcze wierzy, że ta gra kiedykolwiek będzie działać normalnie? U mnie rozwiały się dosłownie wszystkie nadzieje. Nie dość, że EA/Dice wydało kotleta, który dla posiadaczy BF3 powinien być za darmo (bo już płaciliśmy kiedyś za te mapy) to jeszcze je spierdzielili. Dodali parę skryptów levolution, który jest syfny, zmienili trochę kolorki i jeb - Mamy nowość. Nie wiem jakim trzeba być imbecylem aby dobre mapy tak spierniczyć. EA/Dice po raz kolejny udowodniło, że nie potrafi nie tylko ulepszać ale nawet dobrze skopiować map. Nie potrafią nawet naprawić własnej gry, którą sami napisali! Ile potrzeba czasu, żeby przeglądnąć cały kod gry i znaleźć błędy? Podobno cały zespół Dice nad tym pracuje. Wynik? Jednym paczem nie tylko nie naprawiają wcześniejszych błędów ale tworzą kolejne. Czy oni zupełnie nie testują tych patczy zanim je wypuszczą w świat? Przecież te błędy nie pokazują się u kilku osób na świecie ale u znacznej grupy.

 

Ludzie piszą, że gra jest świetna. Hmmm. Gra MIAŁA ogromny potencjał który EA na spółkę z DICE pogrzebały. Grę nie ocenia się pod kątem tylko tego jak wygląda (bo wygląda ładnie) ale tego jak działają jej wszystkie elementy. Mechanika gry - syf, interfejs sieciowy (łącznie z netcode) - trup, grafika (bez levolution) - nawet nieźle, ale dzięki dropom FPS - zdycha w oczach. Gdzie ten nowy forstbite3? Miało być tak wspaniale, szybko i miodno. Starszy silnik (choć nowy to raczej nieudany update starego silnika), jakoś chodził.

 

Jednym słowem tragedia.

Link to post
Share on other sites

Tracone pakiety to normalka i nie wynika to z łącza a tak jak piszesz skopanego netcodu gry. Pinguje wp.pl, onet.pl i jest OK, 0% traconych pakietów. W BF3 nie ma problemu jak i w żadnej innej sieciówce ale w BF4 pakiety w jakiś sposób giną.

Dice nie dosyć że nie dopracowało wersji podstawowej to wydali dodatek który wprowadził nowe błędy. Pod względem niedoróbek BF4 nie ma sobie równych  :>

 

ps.

Nie pisz "laguje" gdy opisujesz spadki fps bo to się kupy nie trzyma. Lag to wysoki ping lub utrata pakietu, nic więcej.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...