Skocz do zawartości

Unreal Engine 4 Realistic Rendering Room Demo (do pobrania).


Recommended Posts

Pewnie prawie każdy słyszał już o publicznej premierze w zeszłym miesiącu długo oczekiwanej czwartej wersji silnika Unreal Engine. Poniżej zamieszczam linki do pobrania kilku dem technologicznych, które zostały "wyprodukowane" na Unreal Engine 4. Do uruchomienia prawdopodobnie wymagana jest karta graficzna z obsługą DirectX 11. W przypadku błędów należy pobrać brakujące pliki DLL i skopiować do folderu Binaries. Aby zmienić rozdzielczość np. na 1920x1080 wystarczy po uruchomieniu wcisnąć tyldę ~i wpisać komendę setres 1920x1080
 
 
 
Realistic Rendering Room:
 
 
 
 
 
Reflections Subway:
 
 
 
 
Temple:
 
 
 
Sample FPS Game:
 
 

Do dema Realistic Rendering Room można użyć dodatkowych poleceń po naciśnięciu ~ :

 

Travel Room - domyślna scena (oświetlenie "dzienne")

Travel RoomNight - oświetlenie nocne wersja 1

Travel RoomNightNoLights -  oświetlenie nocne wersja 2

Ghost - przenikanie przez obiekty


Unreal Engine 4 Effects Cave Demo:

 

https://mega.co.nz/#!eVtijIAS!OORy9IDLOZEjY_xHLEPsB28F-Hbr5GH6OWQxafNzTRs

 

https://docs.google.com/file/d/0B5qGbn3OCAd8WXViQkpUa2F6aEU/edit

 

Edytowane przez pentaggon
  • Popieram 5
Link to post
Share on other sites

Sam miałem wrzucić, ale ważne że dzielisz się z innymi, bo jak się domyślam wykupiłeś subskrypcje na UE4 :) Te dema technologiczne, jeśli można je tak nazwać robią naprawdę duże wrażenie i faktycznie grafika jest na prawdę na wysokim poziomie, ale i tak nic nie przebije zmodowanego Skyrima:

13827494255_4b3a9f1cfb_o.jpg

13835573823_09d419279b_o.jpg

13833373004_eac710d8b2_o.jpg

13834094164_406d6b6aba_o.jpg

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

Sam miałem wrzucić, ale ważne że dzielisz się z innymi, bo jak się domyślam wykupiłeś subskrypcje na UE4 :) Te dema technologiczne, jeśli można je tak nazwać robią naprawdę duże wrażenie i faktycznie grafika jest na prawdę na wysokim poziomie, ale i tak nic nie przebije zmodowanego Skyrima:

 

 

 

 

 

Proszę podać spis modów, które zostały użyte w Skyrimie do wygenerowania powyższych screenów. A co do wizualizacji 3D opartych na UE4 postaram się na bieżąco uaktualniać ten temat, ponieważ Epic Games wkrótce ma opublikować kolejne dema technologiczne :)

Link to post
Share on other sites

Proszę podać spis modów, które zostały użyte w Skyrimie do wygenerowania powyższych screenów. A co do wizualizacji 3D opartych na UE4 postaram się na bieżąco uaktualniać ten temat, ponieważ Epic Games wkrótce ma opublikować kolejne dema technologiczne :)

 

Niestety to nie są moje screeny, ale nie znam też dokładnej listy modów. Znam stronę gościa, który cały czas bawi się Skyrimem i stąd właśnie pochodzą screeny. Chodzi o to, że posiada on ponad 1000 modów i do tego sam je modyfikuje, jak również ENB (to najnowsze z wilkiem z screenów powyżej) jest wersją testową i dopiero posiada on ją od kilku dni, ale niestety nie chce jej udostępnic. Masz jego stronę: http://www.asot.es/2001/09/skyrim-mods.html i możesz spróbować wyczytać coś stąd, a jeśli chcesz jakiejś pomocy to pisz na PW - mogę do niego napisać prywatną wiadomość na neogafie, to może by coś więcej powiedział :) 

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Instalacja jest prosta: pobierasz wybrane demo, wypakowujesz pliki na przykład za pomocą Winrar'a, a następnie uruchamiasz demo poprzez plik EXE, dla przykładu plik wykonywalny w demie Elemental znajduje się w następującej lokalizacji:

 

Elemental\WindowsNoEditor\Elemental\Binaries\Win64\Elemental.exe

 

Nie potrzeba mieć żadnych pakietów Unreal Engine 4 SDK ani innych rzeczy, chyba że w przypadku błędów podczas uruchamiania pojawiają się komunikaty że  brakuje plików DLL to instalujemy standardowe biblioteki DirectX, Visual C++ itp.

 

Na tej stronie :

 

https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Engine/Rendering/Scalability/ScalabilityReference/index.html#detailmode

 

znajduje się spis wielu komend dostępnych dla wiersza poleceń UE4, które można ustawiać także w powyższych demach, jak już wspomniałem w pierwszym poście, poprzez naciśnięcie klawisza ~ w trakcie działania programu. Na przykład:

exit - to polecenie kończy działanie programu (nie trzeba bawić się skrótach ALT+F4);

fly - tryb "latania" w generowanej scenie 3D;

fov [liczba] - ustawiamy pole widzenia np. fov 70, fov 100 itp;

r.detailmode=2 - ustawiamy najwyższy poziom detali w scenie 3D, wartość 1 to średni poziom, 0 to niska jakość;

nazwa_polecenia ? - wyświetla pomoc dla danego polecenia np. r.bloomquality ?

Edytowane przez pentaggon
Link to post
Share on other sites

Instalacja jest prosta: pobierasz wybrane demo, wypakowujesz pliki na przykład za pomocą Winrar'a, a następnie uruchamiasz demo poprzez plik EXE, dla przykładu plik wykonywalny w demie Elemental znajduje się w następującej lokalizacji:

 

Elemental\WindowsNoEditor\Elemental\Binaries\Win64\Elemental.exe

 

Nie potrzeba mieć żadnych pakietów Unreal Engine 4 SDK ani innych rzeczy, chyba że w przypadku błędów podczas uruchamiania pojawiają się komunikaty że  brakuje plików DLL to instalujemy standardowe biblioteki DirectX, Visual C++ itp.

 

Na tej stronie :

 

https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Engine/Rendering/Scalability/ScalabilityReference/index.html#detailmode

 

znajduje się spis wielu komend dostępnych dla wiersza poleceń UE4, które można ustawiać także w powyższych demach, jak już wspomniałem w pierwszym poście, poprzez naciśnięcie klawisza ~ w trakcie działania programu. Na przykład:

exit - to polecenie kończy działanie programu (nie trzeba bawić się skrótach ALT+F4);

fly - tryb "latania" w generowanej scenie 3D;

fov [liczba] - ustawiamy pole widzenia np. fov 70, fov 100 itp;

r.detailmode=2 - ustawiamy najwyższy poziom detali w scenie 3D, wartość 1 to średni poziom, 0 to niska jakość;

nazwa_polecenia ? - wyświetla pomoc dla danego polecenia np. r.bloomquality ?

ok, wielkie dzięki za wyjaśnienie

Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

Unreal Engine 4 Hallway Demo:

https://mega.co.nz/#!c44U0QQC!lpcOrF7V9DRmUG4gw-pYoWXbKWhK5npnQdOtglEwT28

 

 

 

 

 

Unreal Engine 4 Caffeine Demo v. 0.1

http://ams3.dl.dbolical.com/2014/05/06/CaffeineDemo01.zip?st=MHeTlpiK4x6lAUFcm-wsCg==&e=1400258242

 

 

 

 

Unreal Engine 4 Stylized Demo

https://mega.co.nz/#!HJlVVJzI!uXXo4sGbr1x6ip7Q3xRYhW8cjG8WINUSvQo-Jat9jIM

 

 

 

 

 

Unreal Engine 4 Voyager Bridge Demo v. 0.3

https://mega.co.nz/#!3Q4yCRIa!1nLIo2BMS6IeriUTzRmtBne_LNpu90HA-u7u95IYCvE

 

Edytowane przez pentaggon
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

UE4 Europolis Street Scene demo

https://mega.co.nz/#!oBVlEYgA!FehtsW3OMIICUNHhp1EYfMLpSOh0bosJ_BuPUFpv8-M

 

 

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Unreal Engine 4 Sample Vehicle Game demo

download compiled pack:   http://www.multimedial.de/share/VehicleGame.7z

 

info:    https://www.unrealengine.com/blog/unreal-engine-42-release

Edytowane przez pentaggon
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Unreal Engine 4 Sample Archviz demo (author: Pedro Godoy)

download link: http://www.4shared.com/rar/87xUA2rAba/ARCHVIZ.html?  (0.98 GB)

executable path: Archviz\Binaries\Win64\Archviz.exe

 

Screens:https://forums.unrealengine.com/showthread.php?49319-My-Archviz-Project!!!!-Please-comment!!!

Link to post
Share on other sites
  • 5 tygodni później...
  • 2 miesiące temu...

No i teraz prawdziwa perełka :)

Unreal Engine 4 Paris demo

 

(z dedykacją dla wszystkich fanbojów konsol PS4 oraz XBOX ONE)

 

dla posiadaczy komputerów osobistych link bezpośredni (direct download link):

http://www.benoitdereau.com/UnrealParis_v1.1.rar

 

strona domowa projektu

http://www.benoitdereau.com/unrealparis.html

 

dla konsolowców screeny :)

 

http://www.benoitdereau.com/images/unrealparis/unrealparis01_mini.jpg

 

http://www.benoitdereau.com/images/unrealparis/unrealparis02_mini.jpg

 

http://www.benoitdereau.com/images/unrealparis/unrealparis03_mini.jpg

 

http://www.benoitdereau.com/images/unrealparis/unrealparis04_mini.jpg

http://www.benoitdereau.com/images/unrealparis/unrealparis05_mini.jpg

Edytowane przez pentaggon
Link to post
Share on other sites

https://mega.co.nz/#!nIJSmT6K!BRKQBDb0uB9V9Xbtz13c_3QZjokq_3jICCOdoAbCZtw

Jakby apetyt was jeszcze trzymał, to tu jest ta poprzednia wersja 1.1 do pobrania, nie wiem tylko, czy nie będziecie musieli zainstalować wtyczki do mega.co aby to pobrać. Stałe 60 fps u mnie na 680GTX ale rozdzielczość wygląda na 720p :D.

 

Ogólnie odpalając te demko UE4 spodziewałem się podobnej jakości jak poprzednie demka, czyli ładne i nic więcej, przyznam jednak, że to co zobaczyłem przekroczyło wszelkie granice :), to już jest prawie że real life. Tak sobie myślę, że gdyby wyszedł teraz taki half life 3 z podobną grafiką na UE4, czy jakiś deus ex, to ludzie kupowaliby nowe kompy, aby w to tylko pograć :D

 

http://s2.ifotos.pl/img/ParisAppa_wxhwsqs.jpg

http://s5.ifotos.pl/img/ParisAppa_wxhwaps.jpg

http://s5.ifotos.pl/img/ParisAppa_wxhwaph.jpg

http://s2.ifotos.pl/img/ParisAppa_wxhwapx.jpghttp://s2.ifotos.pl/img/ParisAppa_wxhwapn.jpg

http://s10.ifotos.pl/img/ParisAppa_wxhwapw.jpghttp://s10.ifotos.pl/img/ParisAppa_wxhwsqq.jpg

Edytowane przez kapral.hicks
Link to post
Share on other sites

Unreal Paris wersja 1.1 do pobrania (przetestowane):

 

https://mega.co.nz/#!nIJSmT6K!BRKQBDb0uB9V9Xbtz13c_3QZjokq_3jICCOdoAbCZtw

 

W przypadku problemów z uruchomieniem (czarny ekran), należy usunąć lub zmienić nazwę folderu Movies (Paris_Appartment/Content/Movies). Problemy mogą też być w przypadku rozdzielczości ekranu (Pulpitu) ustawionej poniżej 1920x1080 (niestety w chwili obecnej nie ma wbudowanego Launchera z możliwością zmiany ustawień - jedyna metoda w uruchomienie pliku wykonywalnego Paris_Appartment.exe z parametrem -FULLSCREEN oraz -SETRES resX resY , gdzie resX resY to rozmiar okna aplikacji).

 

Co do jakości grafiki rzeczywiście oprawa robi wrażenie i wszystko chodzi płynnie na moim przeciętnym komputerze z sygnatury (czyli komputerze wartym dzisiaj około 1000 zł). Jeśli ktoś się interesuje wizualizacjami architektonicznymi 3D czasu rzeczywistego to polecam pobrać wersje trial programów Twinmotion 3 oraz LumenRT 2015.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...