petekolakowski 17 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Chciałem wszystkich przestrzec przed serwisem Lenovo. Lenovo - Najgorszy serwis na świecie !!! Dałem laptopa do serwisu ponad 3 miesiące temu, przez ten czas, nikt z serwisu nie potrafił mi powiedzieć, co jest zepsute w moim laptopie. Po 2 miesiącach w serwisie w końcu się dowiedziałem, że laptop ma zepsutą płytę główną, i że czekają na części. Później kolejne pół miesiąca czekania na części (nie wiem tratwą przewożą części?) Po 3 miesiącach dostaję laptopa z serwisu - UWAGA - laptop ma w środku zamiast 4 GB RAM, 1 GB RAM!!! Mało tego, serwis twierdzi, że takiego laptopa oddawałem. Więc ja się pytam, czy tam pracują górnicy? hutnicy? drwale? czy informatycy ??? Każdy głupi wie, że Yoga 13 miała wersje z TYLKO 4 GB RAM. Przestrzegam wszystkich przed produktami tej pseudo firmy. Traktują klienta jak śmiecia. Szukacie laptopa? Dołóżcie kasy do Asusa czy Della. Dla mnie, mojej rodziny i znajomych Lenovo jest skończone. Cytuj Link to post Share on other sites
14r33k 272 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Do którego serwisu oddawałeś? Cytuj Link to post Share on other sites
simon96 62 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Ja tam pochwalam Lenovo : P Cytuj Link to post Share on other sites
KowalNet 8 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Mam laptopa Lenovo już trzeciego z tej firmy i wszystkie świetnie się spisują są super wykonane i godne polecenia Cytuj Link to post Share on other sites
Gadzina 0 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Do którego serwisu oddawałeś? I to jest najważniejsze, anie jaka to firma. Lenovo niestety nie odpowiada za to że wybrałeś taki zły serwis. Mam laptopa Lenovo już trzeciego z tej firmy i wszystkie świetnie się spisują są super wykonane i godne polecenia I też mam laptopa z Lenovo i działa jak należy. Zamiast pisać posta, to byś się odwołał. Przecież masz wszystkie dane jaki sprzęt wysłałeś do naprawy. A jak już nie umiesz to udaj się do UOKiK. Cytuj Link to post Share on other sites
ragon 456 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 (edytowane) Lenovo, DeLL (tylko nie Vostro ) - porządne sprzęty mają. Asus większość modeli szkoda gadać. U mnie w firmie jest 10 lenovo. Tylko 1 lapek poszedł na serwis - 1mc - i do dziś ok. PS - sprawdziłeś, czy może masz niewłożoną do końca kość ramu czasem ? Jak wyżej kolega napisał - jak się nie uda to zostaje tylko UOKiK - raporty naprawy są ważne ! Dla mnie, mojej rodziny i znajomych Lenovo jest skończone. PWNED nie wiem jak to opisać Edytowane 4 Kwietnia 2014 przez ragon Cytuj Link to post Share on other sites
Hans Olo 92 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 I to jest najważniejsze, anie jaka to firma. Lenovo niestety nie odpowiada za to że wybrałeś taki zły serwis. I też mam laptopa z Lenovo i działa jak należy. Zamiast pisać posta, to byś się odwołał. Przecież masz wszystkie dane jaki sprzęt wysłałeś do naprawy. A jak już nie umiesz to udaj się do UOKiK. Oczywiście, że Lenovo odpowiada, bo serwisu się nie wybiera. Wybiera się linię laptopów co najwyżej. Mając lapka na gwarancji musisz oddać go do serwisu autoryzowanego, a jak powszechnie wiadomo lenovo ma w Polsce serwisy rozdzielone na thinkpad i "resztę świata" (co z resztą wyjątkowo wyraźnie widać na ich stronie i wyjątkowo dobitnie uświadamiają na infoliniach). Ten pierwszy jest dobrze dofinansowany, ten drugi będzie robił wszystko żeby z człowieka zedrzeć. Znajdą rysę na obudowie i na nią zwalą problem z USB. Sam przez to przechodziłem, znajomy przez to przechodził, ale że znajomy ma szwagra prawnika zajmującego się prawami konsumenckimi, to na szczęście dało radę ich przycisnąć. Dlatego najlepiej od razu straszyć sądem. Cytuj Link to post Share on other sites
14r33k 272 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Na razie tylko wylewasz flejm. Pokaż jakieś screeny z korespondencji z serwisem lub w inny sposób udowodnij ich niekompetencję, to wtedy podyskutujemy i doradzimy. Cytuj Link to post Share on other sites
technolog 7 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 (edytowane) Sam miałem lenovo i teraz przymierzam sie do kupna kolejnego. Solidne fajne Laptopy Naprawdę może akurat wina serwisu a jak masz opakowanie to tam czesto masz juz dane o konfiguracji lapka albo jakies dokumenty posiadasz z informacja o konfiguracji laptopa?? Zawsze masz wtedy dowód w jakiej konfiguracji kupiłes tego laptopa. Edytowane 4 Kwietnia 2014 przez technolog Cytuj Link to post Share on other sites
Lubiem placki 37 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Asus większość modeli szkoda gadać. Jakieś uzasadnienie ? Kumpel oddał tablet (jakiegoś Transformera) na serwis, nie pamiętam co było, ale długo nie czekał, bo jakieś 3 dni. Ja MOBO, czekałem 2 dni, a koleżanka netbooka - 4 dni i wszystko w jak najlepszym porządku, tylko moje otoczenie nie miało i nie ma problemów z Asusem ? Cytuj Link to post Share on other sites
ragon 456 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 (edytowane) No właśnie chodzi o to, żeby jak najmniej oddawać na gwarancję. Bo w firmie im więcej oddajesz to czasami masz brak zastępczego sprzętu = brak pracy. Asus eeePC 12" - matryca poszła - 1 mc czekania - MASAKRYCZNA INSTALACJI HDD - (pod klawiaturą - jakiś małoletni geniusz to wymyślił), gdyż ze względu na bezpieczeństwo firmy oddawaliśmy bez hdd Asus 15,6" laptop - touchpad poszedł - 1 mc czekania Asus Zenbook - po gwarancji matryca poszła - 500zł Asus AiO 21,5" - nie odpalał się, wymiana 2 dni. Edytowane 4 Kwietnia 2014 przez ragon Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14106 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Raczej ktoś oddał do serwisu Asusa,coś źle poszło i opisał,fama poszła.Również oddawałem lapka na serwis Asusa i zero problemów. Cytuj Link to post Share on other sites
madseason 16 Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 (edytowane) Ja mam trzeciego lenovo, teraz thinkpada, z uwagi na dużo lepszą jakośc wykonania. Poprzedni ideapady mimo, że odblaskowe i z kołyszącą matrycą można było młotkiem naprawiac - dostep do wszystkiego po zdjęciu klapki od dołu. W poprzednim zjarała się grafa (po 3 latach) i dwukrotnym zalaniu browarem i dwóch wymianach klawiatury, na szczęście działa dalej na wbudowanej w procek, który też zmieniałem z i3 na i7 - zmiana 20 minut zabawy . Z servisem na szczęście doczynienia nie miałem. Edytowane 5 Kwietnia 2014 przez madseason Cytuj Link to post Share on other sites
Gadzina 0 Napisano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 [...]ale że znajomy ma szwagra prawnika zajmującego się prawami konsumenckimi, to na szczęście dało radę ich przycisnąć. Dlatego najlepiej od razu straszyć sądem. Może i racje. Ale jak sam piszesz walczył i wywalczył A że konsument czasami nie wie jak walczyć albo się poddaje niż w ogóle coś zacznie, to wygra zawsze producent. Im mniej świadomy kupujący tym bardziej rynek się kręci, to nie wszyscy chcę walczyć o swoje prawa. Cytuj Link to post Share on other sites
telekrowa 0 Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 tez użytkuję lenovo i musze stanąć w obronie dotyczy to zwłaszcza nowszych modeli, uważam że ta marka na prawde robi dobry sprzet! Cytuj Link to post Share on other sites
jayson2309 52 Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 A ja zapre się nogami i łapami i bede ich chwalił. Pad dysk w laptopie przyjechali zabrali dysk wymienili po tygodniu laptop został dostarczony. Ku mojemu zdziwieniu laptop wyczyszczony + starte elementy plastiku wymienione na nowe. Padła karta wifi tydzień czasu i znów laptop spowrotem + czyszczenie może dlatego ze laptop rejestrowany na kobiete Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.