ilov3 106 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Kupiłem laptop w sklepie electro z gwarancją 2 lat, ale na stronie lenovo pisze, że mam ją na rok... Więc mam gwarancję na rok czy dwa? Cytuj Link to post Share on other sites
Tomasz_lc 103 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Gwarancja producenta - rok, gwarancja sklepu - zgodnie z przepisami, dwa lata. Cytuj Link to post Share on other sites
ilov3 106 Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 A mogę wysłać laptop do lenovo bez konsultacji ze sklepem? Cytuj Link to post Share on other sites
olo163 1264 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Lepiej nie. W pierwszym roku za towar odpowiada Lenovo oraz sklep. w drugim roku tylko sklep i może zlecić naprawę w serwisie zewnętrznym, niekoniecznie Lenovo. Cytuj Link to post Share on other sites
ilov3 106 Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Taką odpowiedź chciałem usłyszeć ale jak jest jeszcze gwarancja lenovo to mogę im wysłać? Cytuj Link to post Share on other sites
radam5 215 Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 Jeżeli masz jeszcze gwarancję producenta to prawdopodobnie musisz wypełnić jakiś druk na ich stronie aby otrzymać numer reklamacyjny RMA i wtedy sprzęt się odsyła prawdopodobnie na ich koszt. Cytuj Link to post Share on other sites
anno54 2 Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 A czy niedziałające klawisze-właściwie nie wiem z jakiego powodu mogą być podpięte pod gwarancję laptopa??może nie a nie chciałabym pozbywać się sprzętu na co najmniej 2 tygodnie?? Cytuj Link to post Share on other sites
ilov3 106 Napisano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 Wszystkie uszkodzenia które nie są z twojej winy są objęte gwarancja Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.