mlyneek 0 Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 Witam, kupiłem w sklepie euro rtv, Be United 3. Wiem, że to chinol ale całkiem dobry jak na swoją cenę. Niestety ma jeden mankament, a mianowicie przyciski od zasilania i głośności chwieją się w każdą stronę ok 1mm, nie wpływa to co prawda na ich działanie ale lekko irytuje. Dodam że po potrząsaniu telefonem słychać jak grzechoczą. Czy uznają coś takiego na gwarancji? Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 Kupić telefon za 300zł i grymasić Wątpię aby uznali to za wadę, to raczej jego cecha. Takie spasowanie obudowy. Cytuj Link to post Share on other sites
Synergia 1598 Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 (edytowane) Daj Pan Spokój.. Jakość adekwatna do ceny. NA pocieszenie Motorola Moto g ma ten sam problem choć nie lata to aż1 mm. Edytowane 31 Marca 2014 przez Synergia Cytuj Link to post Share on other sites
mlyneek 0 Napisano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 Nie ma co nawet próbować skoro nie tyczy się to wszystkich egzemplarzy ? Znajomy ma ten sam model i przyciski nie latają. Cytuj Link to post Share on other sites
JohnyRambo 221 Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 Tani bo budżetowy i takie przyciski to norma, na czymś oszczędzić trzeba. Podzespoły w miarę więc poskładali słabo. Btw. Akumulatorek też malutki. Cytuj Link to post Share on other sites
mlyneek 0 Napisano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 Ok ale skoro według producenta wszystko powinno być cacy, obudowa powinna się dobrze spasować to chyba powinni to uznać? Cytuj Link to post Share on other sites
JohnyRambo 221 Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 Możesz próbować, różnie jest z gwarancją. Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 Nawiozą tego syfu z czajnalandii i myślą że cacy. Oddawaj na gwarancje. Może uwzględnią skoro w innym egzemplarzu takie coś nie występuje. Choć jak wymienią Ci na inny to problem może być w czym innym bo taka ogólna jakość.. Swoją drogą jak piszą wyżej czego oczekiwać za 300zł. Cytuj Link to post Share on other sites
mlyneek 0 Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 ok dzieki za odpowiedz, spróbuje zobaczymy Ok, oddałem telefon do sklepu, znalazłem także kolejną tym razem istotną wadę,w górnej części obudowy znajduje się niewielka szczelina, ramka jest trochę wybrzuszona, w tym samym też miejscu znajduje się też lekkie zapadnięcie obudowy ( jest nie równa ) co pewnie jest głównym powodem takiego zachowania. Oddałem do sklepu na podstawie ustawy i zażądałem zwrotu pieniędzy. Teraz czekam na odpowiedź z serwisu tylko nie wiem czy nie przeholowałem od razu z tym zwrotem, dlatego mam parę pytań: 1. Czy coś takiego wogóle pisze się pod niezgodność towaru z umową? 2. Przypuśćmy że serwis nie przychylił się do zwrotu gotówki, w tym wypadku rozumiem, że automatycznie zaproponuje (właściwie to chyba będzie zmuszony) mi nieodpłatną naprawę bądź wymianę na nowy egzemplarz? 3. Co zrobić jak uzna że moje żądania są bez podstawne? Cytuj Link to post Share on other sites
davv1882 86 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 (edytowane) 1. Teoretycznie tak o ile producent zarzekał się, że jego produkt jest idealnie wykonany.(problem z obudową występował w HTC One i producent przyjmował telefony na gwarancję), możesz też posłużyć się przykładem kolegi(możesz nawet pożyczyć od niego telefon jako dowód). 2. Walczyć o nowy egzemplarz możesz po jeśli się nie mylę 3 naprawach(zależy od gwarancji , nowa sztuka to tak na prawdę dobra wola producenta, z reguły to raczej dają refuby). 3. Idź do kierownika sklepu z swoim telefonem kolegi i swoim lub napisz do producenta. Edytowane 4 Kwietnia 2014 przez davv1882 Cytuj Link to post Share on other sites
mlyneek 0 Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 (edytowane) Co do mojego 2 pytania, niewątpliwie nieszczelność/złe dopasowanie obudowy podlega gwarancji, dlatego jeśli nie uznają zwrotu, powinni zaproponować jego naprawę prawda? Czy odeślą z powrotem do sklepu i będę musiał składać ponownie wniosek na podstawie ustawy tym razem domagając się naprawy;p? Edytowane 4 Kwietnia 2014 przez mlyneek Cytuj Link to post Share on other sites
davv1882 86 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 (edytowane) Szczerze to nie mam pojęcia. Zobaczymy co powiedzą. Jeśli nie oddadzą to wtedy można pokazać telefon od kolegi i wtedy domagać się naprawy. Jak dla mnie to powinno zostać naprawione. Skoro kolega ma lepszy egzemplarz, a wady jednak przeszkadzają( dość mocno te przyciski latają+nieszczelność obudowy). W gwarancji warto się rozejrzeć,ale z tego co widzę to strona producenta jest bardzo rozbudowana.. Edytowane 4 Kwietnia 2014 przez davv1882 Cytuj Link to post Share on other sites
mlyneek 0 Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 ok wielkie dzięki za pomoc. Mam nadzieje ze nie wpakowałem sie tylko w jakies dodatkowe koszta.. Czy jeśli uznają moje żądania za bezpodstawne mogą obarczyć mnie jakimiś kosztami związanym z analizą urządzenia? Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 W okresie gwarancji raczej nic takiego się nie dzieje. Po prostu odsyłają z informacją, że jest wszystko w normie itp. Cytuj Link to post Share on other sites
mlyneek 0 Napisano 5 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 (edytowane) ok wielkie dzięki za pomoc, a czy istnieje możliwość zmiany metody reklamacji na naprawę jeśli towar jeszcze nie dotarł do serwisu? Tego zwrotu gotówki i tak pewnie nie otrzymam, bo sprzedawca nie musi tego uwzględnić. Edytowane 5 Kwietnia 2014 przez mlyneek Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 Generalnie jest tak, że towar podlega naprawie. Jeśli to nie możliwe to dopiero wymiana na nowy egzemplarz lub zwrot gotówki. Napisałeś co tam jest źle, sprawdzą, naprawią i odeślą. Cytuj Link to post Share on other sites
mlyneek 0 Napisano 5 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 (edytowane) Ok ale ja zażądałem od razu zwrotu gotówki na podstawie ustawy.. na co sprzedawca na pewno się nie zgodzi, nie zażądałem naprawy.. i tu był błąd ;p Edytowane 5 Kwietnia 2014 przez mlyneek Cytuj Link to post Share on other sites
JohnyRambo 221 Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 Niezgodnosc towaru z opisem moze sprobuj, cos tam ze nie zawsze przycisk dziala i zadarz wymiany towaru. Cytuj Link to post Share on other sites
mlyneek 0 Napisano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 (edytowane) Telefon wrócił z serwisu, rzekomo naprawiony, rozszczelnienie jak było choć może rzeczywiście coś tam lepiej spasowali ( przy tej cenie telefonu stwierdziłem ze i tak nie ma co się bawić w kolejne odsyłanie ), przyciski jak były, na dole notka z serwisu regeneresis że telefon zgodny ze specyfikacją producenta ale ku mojemu zdziwieniu w serwisie stwierdzono usterkę panelu dotykowego, przez co wymieniono wyświetlacz wraz z panelem dotykowym. Nie wiem ile w tym prawdy, nigdzie nie ma też zapisu wady z jaką zgłaszałem telefon ( rozszczelnienie obudowy )..? Edytowane 11 Kwietnia 2014 przez mlyneek Cytuj Link to post Share on other sites
Synergia 1598 Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 Może serwis postanowił coś zarobić Wymienili coś czego nie trzeba było wymieniać + mają darmowy zamiennik Wszystko na koszt producenta hehe Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.