Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, wczoraj zbiłem ekran swojego ekranu w smartfonie, a konkretnie ZTE Blade G. Dotyk działa ok, tylko pajęczyna na całym ekranie. Byłem w serwisie i powiedziano mi, że wyniesie mnie to 220zł i zachowam reklamację. W kolejnym natomiast powiedzieli, bym wrócił z reklamacją i oni odeślą do serwisu ZTE i wystawią kosztorys. Co polecacie teraz zrobić? Może jest jakieś inne wyjście?

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...