Skocz do zawartości

Recommended Posts

Nic nie wnoszące to wklejanie słupków z pclaba i innych poratali bo tam testy nie są prawidłowo wykonywane .A ty kazdy kto ma ochotę  może sobie  wykonać miarodajny test  i sprawdzić .Do tego można sie przekonać że zalążki multicpu były już w 2008 roku ale nie każdemu producentowi gier chce sie iść ta drogą  ;)

Link to post
Share on other sites

Nic nie wnoszące to wklejanie słupków z pclaba i innych poratali bo tam testy nie są prawidłowo wykonywane .A ty kazdy kto ma ochotę  może sobie  wykonać miarodajny test  i sprawdzić .Do tego można sie przekonać że zalążki multicpu były już w 2008 roku ale nie każdemu producentowi gier chce sie iść ta drogą  ;)

W takim razie określ co jest nie prawidłowo wykonane i w jaki spośób do tego doszedłeś?

Nieprawidłowa to jest nazwa tego tematu ponieważ po jednym teście benchmarka gry z 2008r, który nijak się ma do obecnych gier starasz się odpowiedzieć czy HT coś daje.

 

Aby osoby które nie są do tego przekonane  mogły sobie  porównać i przeanalizować czy coś wiecej niz 4 rdzenie warto ...

Podstawowe pytanie.

Jak ma się ten benchmark do działania HT w nowych grach testerze? :>

Podobno ten test ma odpowiedzieć na pytanie czy warto mieć więcej niż 4 rdzenie w grach bo chyba takie założenie było autora.

Edytowane przez DjXbeat
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

I to tylko świadczy o tym jaką masz wiedzę w tym temacie. Żenada!

Zawartość tematu i ten cały test można potraktować humorystycznie bądź rankingowo bo z  samą nazwą tematu "CPU a znaczenie w grach" nie ma nic wspólnego.

Edytowane przez DjXbeat
Link to post
Share on other sites

HAKELBERY w pierwszym poście napisał o co mu chodzi tylko zapomniał zmodyfikować potok myśli na bardziej zrozumiały dla reszty,

jednak chodziło mu o to by sprawdzić czy gry potrafią wykorzystać więcej niż 4 wątki bo chodzi opinia że więcej niż te 4 nie są potrzebne ;)

 

Dodatkowo nie widzę przyczyny dla którego ten benchmark miał by być zły, przecież robi to co inne benchmarki a dodatkowo można ustawić na ilu wątkach ma być testowany, a to że jest stary i na DirectX 9 nie ma znaczenia bo interesuje nas tylko wynik CPU.

 

To jest forum i ma służyć do zadawania pytań, więc nie ma idiotycznych wątków o ile ktoś nie zada pytania typu jak zrobić bigos :)

Edytowane przez Rysiu0192
Link to post
Share on other sites

HAKELBERY w pierwszym poście napisał o co mu chodzi tylko zapomniał zmodyfikować potok myśli na bardziej zrozumiały dla reszty,

jednak chodziło mu o to by sprawdzić czy gry potrafią wykorzystać więcej niż 4 wątki bo chodzi opinia że więcej niż te 4 nie są potrzebne ;)

I sprawdził te "GRY"??????? :> 

Link to post
Share on other sites

Ten benchmark co podał jest w grze "Lost Planet" i ustawienia renderowania na X wątkach dotyczą gry jak i tego benchmarka, więc moim zdaniem  osiągnął zamierzony cel.

Co dalej z tym zrobi nie wnikam, po prostu miałem chwile czasu to zrobiłem jak chciał bo taka jest idea forum :)

Link to post
Share on other sites

 

 

I to tylko świadczy o tym jaką masz wiedzę w tym temacie

Nie mam .Ten temat jest dla wszystkich ;)  


 

 

Ten temat jak i cały ten benchmark nie odpowiada na pytanie czy gry potrafią wykorzystać więcej niż 4 wątki!
 

http://oi61.tinypic.com/2hdxnac.jpg


;)

Link to post
Share on other sites

Watek bez sensu.

Mozecie sie emocjonowac wynikami, a tu pierwsze primo (za klasykami) - test jest stary i drugie primo - CPU nie robi takiej roznicy w FPSach (to nie czasy kuejka, gdzie wszystko renderowal procesor), tylko ma znaczenie w minFPS - do ilu i jak czesto sa/albo nie ma framedropow. Wykres z FarCry2-owego benchmarka by sie juz lepiej nadal, o ile silnik w ogole potrafilby wykorzystac >4 watkow, co przy silnym intelowym jednym watku nie ma juz wlasciwie chyba znaczenia.

Ergo, nie jest to odpowiedzia na pytanie autora.

Edytowane przez biuro74
Link to post
Share on other sites

 

 

test jest stary

 

Nieprawidłowa to jest nazwa tego tematu ponieważ po jednym teście benchmarka gry z 2008r, który nijak się ma do obecnych gier

 http://www.fileplanet.com/177024/170000/fileinfo/Lost-Planet-Demo-(DirectX-10)

Dla podniecaczy  ;)


ost Planet: Extreme Condition data premiery gry na PC:

26 czerwca 2007 ( światowa data premiery )

Stary pierdziel a może  :P

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...