Stanlley 0 Napisano 26 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2015 (edytowane) Witam Posiadam wersje venue pro 11 z i3 4g ramu 128ssd. Etui do takiej wersji tabletu rzeczywiście ciężko dostać. Problemem jest DOKŁADNE dopasowanie etui do tej wersji della ;] mam tutaj na myśli wloty powietrza itp. Używałem swojego tabletu ok 3-4 miesięcy bez etui jednak w końcu doszedłem do wniosku że muszę się w coś zaopatrzyć bo ślady użytkowania były coraz bardziej widoczne... Po przeanalizowaniu milion dostępnych stron doszedłem do wniosku żę kupie oryginalne etui za ok 200 PLN ze strony della. Był to świetny zakup wszystko pięknie pasuje ( plastik od tyłu a z przodu na magnes odginana do tyłu pokrywka zamszowa, można ją odgiąć tak żeby tablet stał ja monitor na stole.) Posiadam jeszcze klawiaturę z baterią i po odpięciu przykrywki ekranu mogę bez problemu go podpiąć do klawiaturki OSTATNIO zastanawiam się nad kupieniem jakiejś foli ochronnej jednak nie wiem jaka była by najlepsza + kto by mi ją dobrze założył ... Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o pomoc. Edytowane 26 Lutego 2015 przez Stanlley Cytuj Link to post Share on other sites
Rhavir 5 Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 Maciek120496 - czytnik linii papilarnych mają wersję oznaczone : vPRO Na przykład : Dell Venue 11 vPro 7130 - z tego co pamiętam każda wersja z Core jest w opcji z czytnikiem. Cytuj Link to post Share on other sites
connexion2000 0 Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 Witajcie, zakupiłem tablet na tej aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=5124319229 Na pytanie czy jest to sprzęt pochodzenia outlet New czy refurbished otrzymałem odpowiedź: Sprzęt jest fabrycznie nowy pochodzi z polskiej dystrybucji dell Nie jest powystawowy ,odswieżany itp. W sumie dzisiaj przyszedł do mnie i na pierwszy rzut oka nie mam mu nic do zarzucenia. Na pudełku miał plomby. Czy w jakiś sposób wtopiłem kupując ten egzemplarz? Dlaczego on był sporo tańszy niż inne? Cytuj Link to post Share on other sites
Ravir 631 Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 Mozliwe, że jest to zwrot. Dziwne jest to, podają że to nówka a cena bardzo atrakcyjna. W Dell Outlet taki sprzęt ma zwykle cenę w okolicach 2300 zl. Najlepiej było by sprawdzić po Service TAG - na stronie Dell'a wpisujesz i dostajesz wszystkie infornacje. Cytuj Link to post Share on other sites
connexion2000 0 Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 Mam takie coś: Serwis Dostawca Data początkowa Data zakończenia W następnym dniu roboczym DELL marca 03, 2014 maja 03, 2016 CAR DELL marca 03, 2014 marca 03, 2015 Czy generalnie to gdzieś indziej powinienem sprawdzać? Cytuj Link to post Share on other sites
Ravir 631 Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 Tu : http://www.dell.com/support/home/us/en/19?c=&l=&s= Wprowadzasz Service TAG i dostajesz informacje o Gwarancji, po za tym Masz tam też poprawki dopasowane do Twojedo modelu. Cytuj Link to post Share on other sites
connexion2000 0 Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 jeszcze 2 lata gwarancji. wyglada że wszystko ok Cytuj Link to post Share on other sites
djadio 0 Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 Witam. Mam problem z moim Dell'em z wersją z procesorem Atom. Mianowicie sprawa jest identyczna jak innego użytkownika i dotyczy problemu z uruchomieniem aparatu, pojawia się napis "Aby rozpocząć podłącz aparat". Oczywiście zgodnie z wcześniejszymi instrukcjami zmieniłem sterownik chipsetu ale niestety problem pozostał, tzn sama aplikacja Aparat już wtedy uruchamia się normalnie ale obrazu nadaj brak (czarne tło na jednej i drugiej kamerze), wcześniej oczywiście było wszystko ok. Po instalacji najstarszej wersji sterownika po wywołaniu aparatu wywala blue screen. Ktoś ma jakiś inny pomysł niż format? Cytuj Link to post Share on other sites
maciek120496 0 Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 Jest nowa paczka ze sterownikami A05. Czy za pomocą tego pliku .cab można zainstalować jednorazowo wszystkie sterowniki z paczki czy trzeba rozpakować i robić to pojedynczo;/ ? Cytuj Link to post Share on other sites
kazoss 0 Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 (edytowane) Z dobrych wiadomości , Dell naprawił tablet - bawiłem się dwie godziny , brak restartów i o dziwo klawiatura współpracuje z tabletem . Działa ładowanie , dobrze było by przeinstalować system i wgrać sterowniki - problem jest taki , że nie miałem sprzętu prawie 3 miechy i kupiłem laptop . Jeżeli ktoś jest zainteresowany tabletem i3-4020 4GB 128SSD HGM17Z1 + klawiatura mobile ( z baterią ) , to pisać śmiało na PW -komplet sprzedam za tysiąc sześćset . Tablet zakupiony na ebay 29.10.2015 - pochodzenie Dell Outlet . Pytanie jeszcze , dlaczego Dell daje za każdym razem nowy klucz Windowsa ? Pozdrawiam Edytowane 13 Marca 2015 przez kazoss Cytuj Link to post Share on other sites
mini21 10 Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 Ile czekałeś na zwrot z seriwsu? Ja na swoją 8'ke czekam już ponad 2 tygodnie i nic nie słychać.... Cytuj Link to post Share on other sites
kazoss 0 Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 Pierwsza naprawa ok miesiąca , druga tak samo - i cały czas tablet wracał niesprawny . Trzecia naprawa , wysyłka razem z klawiaturą , z przesyłkami 3 tygodnie . Przed trzecią naprawą , trochę byłem już napięty i rozmowy z Dellem nie były do końca miłe . Może to pomogło , zrobili duży serwis i działa . Cytuj Link to post Share on other sites
mini21 10 Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 Dzięki. Czyli nie pozostaje nic innego jak dalej czekać... Cytuj Link to post Share on other sites
Ravir 631 Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 (edytowane) Na 100% wymienili Ci Płytę Główną a Klucz Windows jest "zaszyty" w BIOSIE - dla tego przy wymianie Płyty Głównej dostajesz nowy klucz. W moim przypadku naprawa trwała 3 tygodnie - mam pierwszą serię z Grudnia 2013 i były problemy ze spasowaniem. Serwis czekał na nowe Chassi i obudowę Znajomi czekali tydzień - w Poniedziałek kurier odebrał i w następny Poniedziałek przywiózł. W Twoim przypadku mogło być podobnie, musieli najprawdopodobniej czekać na Płytę Gówną. Kazoss - może miałeś pecha i trafiłeś na słabego serwisanta, czasem się tak zdarza. Generalnie z moich wieloletnich doświadczeń wynika, ze Dell ma generalnie dobry serwis, najgorzej pod tym względem wypada serwis HP i "niesławne" Regenersis. Edytowane 13 Marca 2015 przez Ravir Cytuj Link to post Share on other sites
connexion2000 0 Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 Czy wiecie czym się różni klawiatura mobile model: 580-ABWU od 580-ABWT? Różnica w cenie 100 zł, pasują do tych samych modeli, ale nie łapię w ogóle różnicy. Cytuj Link to post Share on other sites
wodi92 0 Napisano 14 Marca 2015 Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 Witam, ostatnio kupilem sobie dell venue 8 pro z rysikiem rev 2 etui i ta cieniutka klawiaturka. Mam problem z rysikiem, niby wszystko dziala jak nalezy ale czasami rysik po prostu przestaje dzialac. Uzywam wtedy palca i po chwili rysik sam zaczyna znowu dzialac. Dzisiaj rano zauwazylem pewna zaleznosc, albo to zbieg okolicznosci ale po wyciagnieciu tableta z etui, rysik dziala duzo sprawniej. Czy to mozliwe zeby te magnetyczne czy metalowe elementy etui tworzyly jakies zaklocenia? Moze ktos ma jakies rady co z tym zrobic? Cytuj Link to post Share on other sites
mini21 10 Napisano 14 Marca 2015 Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 U mnie z rysikiem (rev. 2) też działo się coś dziwnego - podczas pisania potrafił przerywać (jakby brakowało tuszu w piórze wiecznym). Poczytaj trochę forma zagraniczne - bardzo wiele osób skarży się na te piórka (nawet rev.2 które miały to naprawić). Z tego co wiem, wyszła jeszcze nowasz wersja (ale nie nazywa się rev.3), w której miały zniknąć takie problemy, jednak dostać ją można chyba tylko bezpośrednio na stronie dell'a. Cytuj Link to post Share on other sites
wodi92 0 Napisano 14 Marca 2015 Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 A czy wymiana rysika na nowsza lepsza wersje jest mozliwa jak gwarancja na caly zestaw juz sie skonczyla? Cytuj Link to post Share on other sites
Ravir 631 Napisano 14 Marca 2015 Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 (edytowane) Jak Masz Gwarancję to Dell wymienia stylus na wersję REV A03 - pytanie kiedy kupiłeś rysik Jak minęły 2 lata to po zawodach Stylus się Dell'owi wybitnie nie udał - ja w 2013 miałem A00, wymieniłem na A01, później na A02 - a obecnie przymierzam się do wymiany na A03 - u mnie wersja A02 lubi bardzo szybko "zjadać" baterię. Wersja A03 podobno już działa dobrze - ale nie zdziwię sie jak nie długo zobaczymy A04 :) Edytowane 14 Marca 2015 przez Ravir Cytuj Link to post Share on other sites
mini21 10 Napisano 14 Marca 2015 Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 A mi Support Dell kazał oddać rysik do sprzedawcy, albo serwisować u niego Czytałem gdzieś (nie wiem gdzie), że jedna osoba która reklamowała rysik u Dell'a dostała nową wersję (rev.3) i tam wszystko było ok, ale jak widać Dell chyba niechętnie przyjmuje je na serwis. Cytuj Link to post Share on other sites
Ravir 631 Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Oddaj do Sprzedwcy - ja kupowałem w zaprzyjaźnionej firmie i dostałem Numer Zamówienia Dell - a jest on potrzebny do bezpośredniego serwisowania u Dell'a. Tak czy inaczej sprzedawca odpowiada za Niezgodnośc Towaru z Umową więc reklamuj u niego. Powiedz, ze to przypadłość stylusów REV A02 i że Dell je wymienia na REV A03 Cytuj Link to post Share on other sites
mini21 10 Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Potwierdzam co kolega wyżej napisał. Ode mnie Dell też chciał nr. zamówienia, ale X-Kom nie chciał mi go udostępnić, a szkoda, bo ten "długopis" by mi się nawet przydał, ale trafienie na wersję rev. A03 praktycznie graniczy z cudem... Cytuj Link to post Share on other sites
Ravir 631 Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Trzeba w takim przypadku reklamować u sprzedawcy i wyraźnie zaznaczyć, że rządamy wymiany na wersję A03. Swoją drogą NIE rozumiem Sprzedawców - Dell OD RĘKI, bez kłopotów wymienia wadliwe stylusy - jedyne co musi zrobić sprzedawca to odszukać numer zamówienia - a ten jest na Faktórze VAt za towar, podac Numer Seryjny wadliwego stylusa - i TYLE. Dell przysyła kuriera z nowym stylusem, nawet nie trzeba starego odsyłać. Cytuj Link to post Share on other sites
mini21 10 Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Bo im się nie chce... Tym bardziej duże sieciówki - mi powiedzieli że nie dadzą rady tego odszukać....bleble. Nie zgodzę się natomiast, że da coś żądanie wymiany. Oni nie mają obowiązku dać Ci nowszą wersję, mogą dawać tę samą a potem najwyżej zwrócić kasę Cytuj Link to post Share on other sites
pongo 1 Napisano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 (edytowane) Dziwię się ze jeszcze ktoś to kupuje. Ja sie nabrałem bo pospieszylem się z zakupem chcąc zrobic komuś przyjemność. Było wtedy malo opinii. Ale po ponad roku od mojego zakupu ilość negatywnych opinii w necie jest już chyba wystarczająca do nie kupienia tego. Edytowane 17 Marca 2015 przez pongo Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.