Skocz do zawartości

Technologia odwrotna do Mantle - istnieje?


Recommended Posts

Witam wszystkich. Otóż chciałem pograć na moim lapku (Toschiba Satellite 1NH) w BF3. Niestety mam ledwie ~22 FPS. CPU to i5 2400, grafika to 315m. Zauważyłem, że podczas grania procek wykorzystywany jest w około 70-80% zaś GPU na 100%. Wiem, że Mantle przydaje się kiedy mamy dobrą grafę, a słabego proca. 

 

Czy istnieje technologia przeciwna do Mantle. Procek pomagałby karcie graficznej... Da się w ogóle tak?

Moim zdaniem miałbym parę FPS więcej. Co wy myślicie. 

Link to post
Share on other sites

Da się, ale w bardzo starych grach, które w opcjach miały wbudowany programowy renderer do wyboru. Przykładem takiej gry jest quake 2, jeśli mnie pamięć nie myli, miał do wyboru opengl/directx/software, i parę odmian wcześniej wymienionych.

 

edit: tylko, że wtedy to całkowicie się tym zajmował procesor.

Edytowane przez TurboHydra
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...