Skocz do zawartości

Zwrot towaru z powodu niezadowolenia.


Recommended Posts

Przyjęcie towaru przez sklep jest jego dobrą wolą. Jeśli słuchawki nie posiadają żadnej wady, to nie możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy. Sytuacja wygląda zupełnie inaczej w przypadku zakupów przez Internet (coś koło 2 tygodni na zwrot bez podawania przyczyny). Warto próbować, aczkolwiek mało który sklep godzi się na coś takiego. Szanse maleją z dnia na dzień.

Link to post
Share on other sites

Kupujesz bezpośrednio w sklepie - dobra wola sklepu.
Kupujesz przez internet w sklepie - ustawowe 10 dni bez podania przyczyny, jeżeli produkt nie nosi śladów użytkowania i był wykorzystany tylko w celu sprawdzenia oraz zawiera wszystko to co zawierał na początku (pudełka, srełka i inne duperele). Oczywiście zerwane folie na pudełku się nie liczą, bo w końcu jakoś trzeba wykonać to "sprawdzenie".
 

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...