DonHugo 104 Napisano 9 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2014 (edytowane) Zakupiłem słuchawki w saturnie,lecz okazały się one dla mnie zawiedzeniem.Czy istnieją szanse by z tego powodu złożyć reklamacje ? Czy to jest czysta loteria ? Edytowane 9 Lutego 2014 przez DonHugo Link to post Share on other sites
kyubi13231 66 Napisano 9 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2014 Sklepy dają możliwość zwrotu bez podania przyczyny od 10 do 14dni zależy od sklepu pozdrawiam Link to post Share on other sites
Furai 17 Napisano 9 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2014 Przyjęcie towaru przez sklep jest jego dobrą wolą. Jeśli słuchawki nie posiadają żadnej wady, to nie możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy. Sytuacja wygląda zupełnie inaczej w przypadku zakupów przez Internet (coś koło 2 tygodni na zwrot bez podawania przyczyny). Warto próbować, aczkolwiek mało który sklep godzi się na coś takiego. Szanse maleją z dnia na dzień. Link to post Share on other sites
DonHugo 104 Napisano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2014 Czyli rozumiem że w prawach konsumenta,taka opcja nie istnieje ? Ze to jest tylko dobra wola sklepu,jeżeli zgodzi się na zwrot pieniędzy z powodu niezadowolenia klienta ? Link to post Share on other sites
Karol1701 2379 Napisano 10 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 Kupujesz bezpośrednio w sklepie - dobra wola sklepu.Kupujesz przez internet w sklepie - ustawowe 10 dni bez podania przyczyny, jeżeli produkt nie nosi śladów użytkowania i był wykorzystany tylko w celu sprawdzenia oraz zawiera wszystko to co zawierał na początku (pudełka, srełka i inne duperele). Oczywiście zerwane folie na pudełku się nie liczą, bo w końcu jakoś trzeba wykonać to "sprawdzenie". Link to post Share on other sites
DonHugo 104 Napisano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 No cóż,temat można zamknąć a mi pozostaje cieszyć się towarem.Dziękuje za informacje. Link to post Share on other sites
Recommended Posts