Skocz do zawartości

NVIDIA GeForce GTX 260 - Problem z jakością na youtube.

Recommended Posts

Witam. Na wstępie chciałbym powiedzieć że nie znam się na komputerach jakoś powalająco. - Owszem, potrafię coś zrobić, naprawić ale nie jakoś super. Mój problem jest taki:

Ogólnie miałem problem z kartą graficzną, świrowała.. blue screeny itp. Ale udało mi się to naprawić, wgrywając nowe sterowniki do karty. Ale teraz mam drugi problem, trochę nietypowy, dziwny..A mianowicie wszystko dobrze chodzi w grach nie ma problemu z ekranem, ale gdy na youtube (tylko w filmikach) włączę na full-screena to jest fatalnie. Wydaje mi się, że to nazywa się wygładzanie krawędzi, ale w panelu nvidia wszystko jest dobrze ustawione.  Oto screen-shot z filmiku z waszego kanału:

http://i.imgur.com/Qa7Dlr6.jpgNie wiem co to jest.. To jest 720p,  a spójrzcie na tą jakość.. fatalne. Nie wiem już co robić. Oto mój sprzęt:

Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 260

Procesor: Intel® Core2 Quad CPU Q8300 @ 2.50 GHz

Zasilacz: Niestety nie wiem, jakiś no-name 700W. Ale to raczej nie ma znaczenia w ekranie.

Dodam, że nigdy tak nie miałem. Masakra, ale lepiej mieć taki ekran niż ciągle mieć blue-screeny..

Mam nadzieje, że ktoś mi pomoże. Dzięki i sorry za ortografię.

EDIT : // A jednak nie tylko na Youtube.. Ogólnie na kompie.

EDIT 2 : //

Screeny panelu NVIDIA: http://imgur.com/GQH8gBJ&QbKSUeI&XNjhzE9&fRgesLP&xrqxCwS (sorry ze w linku)

Screeny GPU-Z: http://imgur.com/mV8LC1b&qQhlJpI (tez sorry ze w linku)

Ale nie wiem na ktorych bylo wszystko dobrze (na tych przed aktualizacja) bo wtedy nic nie wiedzialem o sterownikach i nie patrzylem jaka wersja, poprostu dzisiaj je updatnalem bo byly crashe ale jest gorsza grafa.)

Jak zainstalowalem teraz jakies tam starsze to jest w 50% dobrze ale jednak troche slabo. Prosze o pomoc :) 

Edytowane przez ManEnder

Podaj adres do filmiku zobaczę jak to u mnie wygląda. ;p

Jaką masz wersje adobe flash player ?

Przeinstaluj do najnowszej.