bakczysaraj 0 Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 Witam wczoraj kupiłem w Euro RTV AGD netbooka Lenovo Ideapad S210 touch (Celeron 1037U 4GB 500GB HD) model: 59401346 po przyjściu do domu zauważyłem że nie posiada portu USB 3.0 który oczywiście na stronie internetowej Euro w specyfikacji widnieje. Sklep wprowadza w błąd klientów i twierdzi że u nich wszystko jest w porządku, nie wiem co z tym zrobić czuję się oszukany. Cytuj Link to post Share on other sites
Synergia 1598 Napisano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2014 Dziwne pytanie... Jak potrzebujjesz portu to reklamujesz towar i tyle w temacie....... Jak nie to...... Cytuj Link to post Share on other sites
bakczysaraj 0 Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 (edytowane) Dziwne pytanie... Jak potrzebujjesz portu to reklamujesz towar i tyle w temacie....... Jak nie to...... Odpowiedź pajaca z sklepu:"on nie widzi tu problemu i muszę mu udowodnić że ten laptop naprawdę nie ma USB3" no to mu mówię port jest czarny, transfery są za niskie wyjście ma 4 piny (zamiast 9 w USB3) a on że muszę złożyć w takim razie zażalenie do sklepu wysyłając oficjalny list. Ręce opadają z takimi idiotami. Edytowane 12 Stycznia 2014 przez bakczysaraj Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.