Skocz do zawartości

Zewnętrzna karta dźwiękowa do 300 zł

Recommended Posts

Witam, posiadam kompa jak w sygnaturze, niestety zintegrowana karta dźwiękowa na płycie głównej jest mocno przeciętna. Podobną sytuację mam w laptopie dlatego zdecydowałem się na zakup zew. karty dźwiękowej na usb, żeby móc ją ewentualnie przepinać między laptopem a stacjonarnym. Myślę, że już za niewielkie pieniądze możnaby znależć lepsze rozwiązanie niż te zintegrowane w kompach ale szczerze mówiąc nie znam się za bardzo ... szkoda mi kupować badziewia bo sprzęt grający mam możnaby powiedzieć bardziej ze średniej półki (jak na sprzęt do kompa) - mianowicie głośniki Creative Gigaworks T3 (zestaw 2.1) i słuchawki nauszne Creative Aurvana Live! W oczy rzuciły mi się dwie karty: Sound Blaster X-FI Surround 5.1 Pro (koło 200 zł) oraz Asus Xonar U7 (koło 300 zł). Macie jakieś rozeznanie i możecie polecić którąś z tych kart lub inną ? PS Zależałoby mi na dobrym dźwięku bo szczególnie te Aurvany są wrażliwe na jakość - na laptopie grały mocno przeciętnie, natomiast na ipadzie po prostu ryły czachę :) Dzięki za pomoc :)

Edytowane przez Cepheus119

FiiO E07K to nieco ulepszyony FiiO E10, co chodzi o dźwięk to praktycznie to samo, lecz E07K jest to wersja mobilna z możliwością korzystania przy PC jako DAC - świetne rozwiązanie. Cube to tez dobry dźwięk, obie są dobre i oferują po prostu inny dźwięk, ja wolę ciepło i wybrałem FiiO E10, kupiłem zdecydowanie taniej niż w sklepach bo tak normalnie też kupiłbym E07K ;)

Edytowane przez zieloczek100

Ja już zamówiłem ok 30min. temu E10 Olympus ok.56Euro z wysyłką z Honk Kongu Do Dublin'u ok. 11-24 dni oczekiwania na to :)

PS sorry to nie ten temat ja mam podobny niżej.

PS2. jeśli masz 300zł to masz link z ebay:

http://www.ebay.pl/itm/271314346087?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Edytowane przez Amity94