Cepheus119 553 Napisano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2013 (edytowane) Witam, posiadam kompa jak w sygnaturze, niestety zintegrowana karta dźwiękowa na płycie głównej jest mocno przeciętna. Podobną sytuację mam w laptopie dlatego zdecydowałem się na zakup zew. karty dźwiękowej na usb, żeby móc ją ewentualnie przepinać między laptopem a stacjonarnym. Myślę, że już za niewielkie pieniądze możnaby znależć lepsze rozwiązanie niż te zintegrowane w kompach ale szczerze mówiąc nie znam się za bardzo ... szkoda mi kupować badziewia bo sprzęt grający mam możnaby powiedzieć bardziej ze średniej półki (jak na sprzęt do kompa) - mianowicie głośniki Creative Gigaworks T3 (zestaw 2.1) i słuchawki nauszne Creative Aurvana Live! W oczy rzuciły mi się dwie karty: Sound Blaster X-FI Surround 5.1 Pro (koło 200 zł) oraz Asus Xonar U7 (koło 300 zł). Macie jakieś rozeznanie i możecie polecić którąś z tych kart lub inną ? PS Zależałoby mi na dobrym dźwięku bo szczególnie te Aurvany są wrażliwe na jakość - na laptopie grały mocno przeciętnie, natomiast na ipadzie po prostu ryły czachę Dzięki za pomoc Edytowane 31 Grudnia 2013 przez Cepheus119 Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2880 Napisano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2013 Macie jakieś rozeznanie i możecie polecić którąś z tych kart lub inną ? PS Zależałoby mi na dobrym dźwięku bo szczególnie te Aurvany AudioTrak Prodigy Cube. Cytuj Link to post Share on other sites
Cepheus119 553 Napisano 31 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2013 Brzmi ciekawie i chyba drugi raz slysze nazwe tej firmy, poczytam o tym o ile nie jest bardzo droga Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2880 Napisano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2013 całkiem nieźle zgra się z Aurvankami.Warto później OPA wymienić, dzięki temu poprawimy i dostosujemy sobie dźwięk. Cytuj Link to post Share on other sites