Skocz do zawartości

CoD:MW2 vs BF:BC2


Recommended Posts

Witam w najbliższym czasie planuję kupić sobie jakąś oryginalną strzelankę no i który z tym tytułów(w temacie) wydawałby się korzystniejszym zakupem? Proszę o jakieś argumenty, które was przekonały do tej gry, minusy też mile widziane.

A może poczekać na nowego Medal of Honor? Jak Wy to widzicie?

Link to post
Share on other sites

Długo byłem zagorzałym fanem Call Of Duty. Do Bad Comapny 2 podszedłem z dystansem i początkowo grałem w oba tytuły (podobał mi się dynamizm rozgrywki z Modern Warfare 2). W Bad Company czułem się przez to na początku trochę jak mucha w smole ale po pierwszym mieszanym wrażeniu ta gra mnie zdobyła. Jest przede wszystkim dużo bardziej zaawansowana technicznie i pozwala na większą swobodę, mapy są większe a destrukcja elementów otoczenia daje naprawdę wielką frajdę. Mój głos na BF:BC2. :)

 

trzeba zaznaczyć że ani w jednym ani w drugim przypadku scenariusz singla nie jest jest ich najmocniejszą stroną, przy czym, ten w BC 2 jakoś bardziej trzyma się kupy a w MW2 jest zupełnym zlepkiem epizodów nieudolnie powiązanych ze sobą i nie stanowiących żadnej całości.

 

:]

http://bfbc2.statsverse.com/sig/clean1/pc/markus224.png

Link to post
Share on other sites

Przeszedłem MW2, a teraz jestem w trakcie BC2. Ogólnie gry o bardzo zbliżonej rozgrywce, lecz klimat w BC2 jest czymś szczególnym. Dodatkowo polonizacja na b. wysokim poziomie, postacie z charakterem. Wybrałbym BC2.

Link to post
Share on other sites

kurde ciężki wybór, widzę lekką dominację Be-eF'a jednakże zgodzę się z @markus224 że MW2 jest bardziej dynamiczne, moim zdaniem lepszy dźwięk prezentuje BF grafike otoczenia również, a w CoDzie lepiej odwzorowane są detale broni oraz postaci. Cod to taki dzisiejszy CS.

 

Kurde nie jestem do końca przekonany.

Link to post
Share on other sites

kurde ciężki wybór, widzę lekką dominację Be-eF'a jednakże zgodzę się z @markus224 że MW2 jest bardziej dynamiczne, moim zdaniem lepszy dźwięk prezentuje BF grafike otoczenia również, a w CoDzie lepiej odwzorowane są detale broni oraz postaci. Cod to taki dzisiejszy CS.

 

Kurde nie jestem do końca przekonany.

Może przekona Cie to że w cod'ie jest znacznie mniej skuteczny system ochrony przed czitami, raz ze na serwerach niema czegoś takiego jak admin/votekick, dwa Vac2 jest bardziej dziurawy niż sito i przepuszcza niemal wszystkie czity.W bf masz dedyki plus PB , który faktycznie wyłapuje czity i od razu je banuje już jak tylko chcą wejść na serwer, a jeżeli i PB nie poskutkuje to zostaje Admin który na dobrych serwerach jest niemal zawsze i kontroluje sytuacje.
Link to post
Share on other sites

Sinlga nawet nie będę komentować - wydaje mi się że odsetek osób kupujących obie gry dla tego trybu jest naprawdę znikomy.

Multi?

CoD jest bardziej dynamiczny - mniejsze mapy, broń mocniejsza, współpraca duuuużo słabiej zarysowana.

 

W BC2 po początkowej lekkiej irytacji na siłę rażenia broni doszedłem do wniosku, że nawet ten aspekt wpisuje się w nacisk na walkę w drużynie (zaznaczanie celów, koncentracja ognia). Większe papy również zmniejszają tempo rozgrywki. Tu jednak małe ale. Jeśli masz dość tego taktycznego zacięcia, zawsze możesz przestawić się na bardziej dynamiczny tryb Team Deathmatch - szybkość prawie jak w COD :)

Również jeśli chodzi o pojazdy - jak ktoś ich nie lubi - są mapy gdzie ich znaczenie zostało zmarginalizowane.

 

Mój głos - BC2

Link to post
Share on other sites

BC2 ma lepsze multi ale jakoś mi nie pasuje.

A ile czasu grasz w BC2, synu :):D

 

Bo ja w BC2 porównywalną ilość co w MW2, jak dla mnie BC2 jest o wiele lepsze ze względu na to, że:

- nie ma IWNet'u, czyli w grę MP mogę wejść od razu, a nie za 10 próbą, gdy nie wywali mi komunikatu "Lobby zostało zamknięte", itd.

- bronie są bardziej zrównoważone, nie ma takiego czegoś jak G18 w akimbo, ani granatnik uzbrajający się po przeleceniu 3m i kosi wszystko w promieniu 10m...

- cziterów nie ma prawie (ja się jeszcze nie spotkałem, przynajmniej z takim co ma staty 50:1), co chwilę PB banuje takich graczy, w przeciwieństwie do MW2, gdzie żeby znaleźć hosta, na którym nie ma czitera graniczy z cudem, bo VAC nie działa...

- gra się bardziej zespołowo, w MW2 jest 6-ciu na team, więc jak masz pro gościa w teamie, to masz znacznie większe szanse na wygraną i odwrotnie, natomiast w BC2 są teamy po 16-cie osób i bez dobrego zgrania i wzajemnej pomocy dużo się nie zdziała :]

- Tryb kampanii jest taki sam, tzn. nie można wskazać zwycięzcy, bo w MW2 jest świetna fabuła, zaś w BC2 świetna polonizacja i klimat ;)

- Tryb MP w BC2 ma czołgi, helikoptery, quady i UAV, mapy są duże, są łodzie, w MW2 to bardziej shooter w budynkach/krótkie dystanse, w BC2 są b.rozległe obszary :rotfl:

Link to post
Share on other sites

Niestety się z tym nie zgadzam - tysiące n00bków z 2xG18 i GL oraz cziterów skutecznie zniechęcają do gry, jak również i DM w trybach nie-DM :)

Link to post
Share on other sites

W obu grach występują zjawiska 13,14,15-letniego nooberstwa. Grałem w obie, zostałem prazy BC2. Singiel z polonizacją w BC2 wygrywa wszystko, multiplayer także - choćby ze względu na fakt niszczenia otoczenia. ;-) Budynki już nie są szarą, nietykalną masą.

Link to post
Share on other sites

nie gralem co prawda w mp w mw2 ale sp mi sie bardzo podobal

w bc2 gram tylko w mp

moje spostrzerzenia:

w mw2 sa ladniejsze bronie-bardziej realistyczne, chyba ladniejszy dzwiek(ale jeszcze do konca musze sprawdzic)

w bc2 mozna rozwalac budynki, czasem mi sie zdarza zdjac goscia przestrzeliwujac plot, do tego mapy sa wieksze, sa pojazdy, wieksza kooperacja no i co wazne sa serwery dedykowane i ochrona przeciwczitowa(to bardzo wazne dla mp)

co mi sie nie podoba zbytnio w bc2:

obrazenia moglyby byc wieksze-wszak w rzeczywistosci kazdy padnie po serii z automatu, nawet jak nie dostal czysto, moglyby byc obrazenia poszczegolnych czesci ciala np nogi, rece

rozgrywka moglaby byc jak dla mnie bardziej dynamiczna

 

jesli chodzi o tryb mp to jednak bc2 :D

Link to post
Share on other sites

obrazenia moglyby byc wieksze-wszak w rzeczywistosci kazdy padnie po serii z automatu, nawet jak nie dostal czysto, moglyby byc obrazenia poszczegolnych czesci ciala np nogi, rece

 

polecam zagrać na serwerze z włączonym trybem hardcore.

 

 

edit: darn Hookie mnie wyprzedził

Link to post
Share on other sites

o dzieki, nie wiedzialem!

gram od niedawna(n00b;) wiec nie laczylem sie z HC bo myslalem ze to specjalne miejsca dla wymiataczy ;D

czy cos jeszcze mi umknelo?

 

PS

o to mi wlasnie chodzilo:

http://www.youtube.com/watch?v=IremneY9woU :D

wg mnie w tych grach przydalaby sie rowniez lornetka ktora mierzy ogleglosc-ew wbudowana w lunete jakos

chodzi mi dokladnie o to jak w rzeczywistosci strzelaja snajperzy na duze odleglosci, musza zmierzyc odleglosc, do tego wiatr, uwzglednic rotacje Ziemi, konkretne wlasnosci pocisku(czy oprocz tego ze bronie snajperskie roznia sie razeniem, to maja inne pociski-szybsze or smth?), czesto uzywaja pomocnika ktory zajmuje sie wiatrem i innymi pomiarami/obliczeniami... mi wystarczyloby chociaz cos takiego zeby mozna bylo latwo stwierdzic o ile wyzej/nizej celowac w zaleznosci od odleglosci

np na mapie Isla Inocentes -jestem np w ekipie atakujacej, wlaze na ta gorke np i chce zdjac goscia w ich bazie, i tu zaczynaja sie schody

rozumiem ze poprzez trening i proby mozna to wyczuc i sie potem wie jak celowac ale nie chodzi mi o takie rozwiazanie empiryczne

 

edit:

pogralem 4 rundy na hc

zdecydowanie lepiej, kazdy sie bardziej pilnuje, mniej bezsensownej strzelaniny, bardziej taktyczna rozgrywka

no w polowie meczy nabilo mi kilka razy wiecej pkt niz zwykle ;D

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...