Skocz do zawartości

Recommended Posts

Gość DANNY_79

@lopez2:

Ha - dokładnie. Można. To powiem Ci, że w sgi mam dwa hdd 15000rpm scsi. Czas dostępu ~3.8ms, tylko głośne jak silnik samolotu, głowica chrobocze jak młot pneumatyczny, a temperatura przy intensywnym używaniu dochodzi do ~65* - ale ja je lubię i dobrze mi się przy nich pracuje. Zawsze jak siadam do pc, to właśnie tego czegoś mi brakuje lol (nie wiem czy miałeś do czynienia z takimi dyskami, ale są cudowne mimo swoich wad -- jak chcesz się przekonać jak to działa, to aktualnie w dziale ogłoszenia sprzedaję dwa dyski 10000rpm scsi + słaby kontroler macierzowy (ze sprzętowym procesorem risc oraz własną pamięcią))

 

@szymon_j14:

Kwestia programu sterującego została pięknie rozwiązana poprzez częste aktualizacje firmware przez inżynierów z seagate (aktualizowałem osobiście 320GB 7200.11 kilka razy, do najnowszej wersji i pięknie to się odbywa, nie ma utraty danych, ani żadnych problemów)

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Mysle, ze nie. F3 bedzie szybszy, wiec system zainstalowany na nim bedzie chodzil szybciej :menda:

Ten dysk 80 GB mozesz uzyc jako magazyn czy backup waznych rzeczy albo po prosu drugi dysk do przechowywania czegos, ale lepiej system miec na szybszym, tj F3.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Mimo wielu wypisywanych zalet Samsunga f3 500GB muszę nieco goryczy dodać, mianowicie u mnie zaczął po tygodniu warczeć, że czasem nie do wytrzymania, zarówno podczas surfowania po necie jak później już podczas zwykłego przeciągania myszką... Oczywiście trafił do serwisu. Po powrocie jest lepiej ale dalej warczy jak strony się ładują! Dzwoniłem do serwisu i pytałem się co dalej mam robić... Odpowiedzieli, że sporo samsungów tak ma, ale ta wada nie podlega wymianie na nowy egzemplarz... :D

 

Reasumując podczas jakiejkolwiek pracy słychać głośne charczenie dysku. Mam 2 inne, które mają już ponad 6 lat i są praktycznie nie słyszalne przy tym klekocie :) Jestem bardzo rozczarowany i nigdy więcej samsunga!! Od tej firmy jak najdalej...

Link to post
Share on other sites

@ browar0707

 

Dyski, jak każdy produkt, posiadają specyfikację i przy przedstawianiu oferty sprzedaży taką powinieneś otrzymać.

Jeżeli poziom hałasu jest wyższy niż wynika to z specyfikacji to męcz i nie daj się zbyć pierdzeniem "sporo tak ma".

Na reklamację, zbieraj całą dokumentację/korespondencję z serwisem, przedstaw obsłudze istnienie takiego tworu jak federacja konsumentów i w razie konieczności udaj się tam z całą dokumentacją.

Nie odpuszczaj, bo inaczej takie praktyki przejdą do normy.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...