Skocz do zawartości

Jakie urządzenie wielofunkcyjne polecanie ?


Recommended Posts

Witajcie, piszę do Was z prośbą o doradzenie. Potrzebuje urządzenia wielofunkcyjnego taniego i bezawaryjnego. Dużo wyczytałem o Brotherze a dokładniej o DCP-J315W. Niektórzy piszą o HP i Canonie. A w tym temacie jestem niestety zielony. Oczekuję skanera w miare dobrego ( chodzi by zeszyt zeskanować itp, czyli jakość nie musi być idealna) . A drukarka ma drukować czarny kolor - to na czarno ( gdzieś czytałem, że drukuje na szaro z zamiennikami). No i oczywiście bezawaryjna i tania w eksploatacji. Tak by tusze były po te 5-10zł ( zamienniki) ale nie takie że głowica zaschnie. Mogę na zakup przeznaczyć ok. 350zł . Trzeba dołożyć to dołożę, ale z uzasadnieniem . No i fajnie by było, jakbym mógł przez wifi/bt wysłać plik do drukarki. Bardzo proszę o fachową pomoc. Najlepiej podać model, wyjaśnić czemu ten i ile mniej więcej kosztują tusze. Z góry dzięki!

Link to post
Share on other sites

Jak jak już wielokrotnie pisałem z polecam każdemu HP 3525. Mam jej poprzedniczkę InkAdvantage k209a - sprzęt, że tak powiem dla mnie idealny. Z kolei tego 3525 poleciłem już kilku osobom i także bardzo sobie chwalą. Przy czym...ja nie patrzę pod kątem ceny zamienników czy oryginalnych tuszy. Tu kosztują ok 35-37 zł, ale moim zdaniem są wydajne. Poza tym dla mnie liczy się to, czy sprzet jest wydajny i czy jest trwały, a o tych drukarkach mogę powiedzieć, że są.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam, ja mam podobny dylemat -

tzn. chciałabym kupić urządzenie wielofunkcyjne za max. 400 zł.