4estR 58 Napisano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2013 Witam, Jako że studiuję w trybie niestacjonarnym, dwa razy na tydzień zmuszony jestem pojechać na uczelnię (~50km w jedną stronę) samochodem rodziców, którym bądź co bądź jeżdżę ostatnio tylko ja. W zwiazku z tym postanowiłem sprawić sobie komplet nowych opon zimowych bo warunki na dridze stają sie coraz gorsze, a ja wciaż jeżdżę na "łysych letnich".Aktualnie na felgach mam 195/75/R14 na tyle i 175/70/R14 na przodzie.Moglibyście mi doradzić jakie opony zamówić?Do wydania mam około 1000zł na komplet. Cytuj Link to post Share on other sites
kosmita 545 Napisano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2013 (edytowane) Na zimę najlepiej mieć węższe opony o wyższym profilu. Jakie masz fabryczne opony do tego auta (wymiary) Barum polaris z nich powinieneś być zadowolony w kwocie do 1000zł osobiście posiadam letnie barum brawius 2 nie narzekam. Edytowane 9 Grudnia 2013 przez kosmita Cytuj Link to post Share on other sites
4estR 58 Napisano 9 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2013 Szczerze powiedziawszy nie mam pojecia na czym samochód jeździł kiedyś. Internet podpowiada że fabryczne opony miały rozmiar 185/65/r14. Zastanawiałem się właśnie nad całym kompletem w tym rozmiarze (nie są ani zbyt wąskie ani jakieś szerokie). Na oku mam aktualnie goodyear ultra grip 8 oraz fulda kristall montero 3. Cytuj Link to post Share on other sites
CoreDuo 219 Napisano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2013 Ja od ubiegłego roku posiadam takie opony: http://allegro.pl/4x-nowe-opony-zimowe-diplomat-185-65r14-gdansk-i3767963215.html bardzo je sobie chwalę, auto jedzie jak przyklejone po śniegu (po lodzie to wiadomo żadne opony nie pomogą ) Cytuj Link to post Share on other sites