91maciekp 0 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 witam wszystkich Wstyd się przyznać ale przy aktualizacji biosu w moim mobo pomyliłem się i wgrałem bios od wersji g43. M-Flash nie chciał się uruchomić (trudno się dziwić) ale ja uparty zrobiłem boot na pena i wgrałem go.Instalacja przeszła pomyślnie ale po restarcie "brak sygnału". Przekopałem internety, przeczytałem dziesiątki tematów ale jasności nie mam. 1. Czy istnieje jakiś sposób reanimacji biosu na moim mobo? Jeśli tak to jak?2. Czy gwarancja (która jeszcze jest) obejmuje takie rzeczy? 3. Nie musicie mi mówić jakie to bezmyślne wiem o tym doskonale.Dziękuję za pomoc (jeśli czegoś nie dodałem do tematu będę się starał na bieżąco edytować) Cytuj Link to post Share on other sites
AMD Overclocker 16 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 ślij na gwarancje bo trzeba wylutować kośc bios i wlutować nową Cytuj Link to post Share on other sites
SzyjaZ 16 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 (edytowane) Witam od. 1 kiedys reanimowalem stara msi P55-GD80 z uwalonym biosem(wgrany zly bios przez m-flash, czarny ekran po wlaczeniu) przez nagranie biosu na plyte cd i odpalenie kompa i przyczymanie kombinacji klawiszy nie pamietam juz jakich. Znalazlem ten sposob w google. po tym zabiegu plyta ozyla ale przyznam ze bylo duzo zabawy. od. 2 wczesniej mialem msi p55-gd65 tez uwalilem bios przez wgranie zlego biosu m-flashem zadzwonilem do serwisu msi polska opisalem co sie stalo a bardzo mily pan powiedzial mi zebym zwrocil plyte na gwarancjie do sklepu (kupilem ja w agito.pl) mowiac ze uzywalem MSI Live Update wszystko poszlo pomyslnie a plyta nie wstala tak tez zrobilem sklep przyja plyte bez problemow i wymienili mi na P55-GD80(ta sama ktora uwalilem 2 tyg pozniej XD) ps. tu masz link do reanimacji padnietego biosu: http://forum-en.msi.com/index.php?topic=119375.0 powodzenia Edytowane 5 Grudnia 2013 przez SzyjaZ Cytuj Link to post Share on other sites
91maciekp 0 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 (edytowane) czyli jednym słowem "nie bać" się i zgłaszać na gwarancję bez obaw, że zostanę odprawiony "z kwitkiem"? edit: spakować w oryginalne opakowanie mam rozumiec? (nie mam tej folii antystatycznej juz) i? podzespoły kupione na morelach odebrane u partnera. Do partnera ? faktura wydrukowana ze strony morele wystarczy do przyjęcia zgłoszenia ? Edytowane 5 Grudnia 2013 przez 91maciekp Cytuj Link to post Share on other sites
nad30 35 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Witam dawno dawno temu zrobiłem podobny numer z płytą MSI nie pamiętam jaki to już był model. Sklep wzioł płytę udowodnił mi zmianę na zły bios i kazał sobie zapłacić za naprawę 100 zł. Tylko nie wiem kto to odkrył czy te pajace ze sklepu czy prawdziwy servis MSI Cytuj Link to post Share on other sites
91maciekp 0 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 (edytowane) czy przyznawać się do czegoś czy nie ? edit:Ma ktos moze jeszcze jakies doswiadczenia z serwisem msi w takim przypadku ? Dziekuje za wszelakie odpowiedzi Edytowane 5 Grudnia 2013 przez 91maciekp Cytuj Link to post Share on other sites
nad30 35 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 (edytowane) Pakuj w zaparte że to nie twoja wina bo mi wzieli cały komputer i mogli znaleść na dysku niewłaściwe pliki biosu. Ale miesiąc czekałem dla tego nie wiem kto do tego doszedł. Może MSI wgrało na nowo bios a oni sklep wzioł 100 za fatygę Edytowane 5 Grudnia 2013 przez nad30 Cytuj Link to post Share on other sites
SzyjaZ 16 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 tak w najgorszxym wypatku swego czasu na allegro jeden Pan z wawy oferowal wymiany kosci biosu + za dodatkowa oplata mogl wlutowac gniazdo na wymienne kosci Cytuj Link to post Share on other sites
91maciekp 0 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 czyli pakowac płyte i do partnera morele? Tyle rozkrecania:/ za lekkomyslnosc niby trzeba płacic Cytuj Link to post Share on other sites
nad30 35 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 śrubki rozkręć kup nową płytę a ta jak wróci magicznie naprawiona chętnie znajdzie nowego pana Dobry sprzęt to i szybko powinien się sprzedać. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
91maciekp 0 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 jeszcze jedno pytanie (zadałem wcześniej ale odpowiedzi nie otrzymałem). Czy proforma ze strony moreli wystarczy do oddania na gwarancje ? miałem gdzies podpisana fakture ale nie moge znalesc.. Cytuj Link to post Share on other sites
nad30 35 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 jak masz ksera to wystarczy przecież jeśli musisz wysyłać tą płytę to nie wyślesz z orginalnym paragonem lub fakturą zakupu. Co do opakowania to nie wiem ale znajdz coś podobnego i zapakuj aby było nawet ze starej płyty albo popytaj kumpli może znajdą jakiś elektrostatyczny worek po płycie Cytuj Link to post Share on other sites
91maciekp 0 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 znalazłem folie wszystkie pudełka mniejsze większe folie i inne czekały na ta chwile.. oczywiście wolałbym uniknąć tej sytuacji no ale wszystkiego nie jesteśmy w stanie przewidzieć. dziękuje wszystkim za pomoc. Najdalej w sobotę płyta jedzie do sklepu.Pozdrawiam wszystkich a temat do zamknięcia Cytuj Link to post Share on other sites
SzyjaZ 16 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 wiem ze temat zamkniety ale upewnij sie ze masz plastikowa zaslepke od gniazda cpu bo bez tego serwis plyty nie przyjmie. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Oj tam po co zaślepka? Autorze reklamuj z mocy ustawy konsumenckiej, która nie wymaga aby była jakakolwiek zaślepka czy coś podobnego. W tym przypadku gwarantem jest sklep a nie producent. Cytuj Link to post Share on other sites
91maciekp 0 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 wiem ze temat zamkniety ale upewnij sie ze masz plastikowa zaslepke od gniazda cpu bo bez tego serwis plyty nie przyjmie. zaślepka jest więc dostaną a jesli chodzi o drivery maskownice na obudowe instrukcje itp ? Cytuj Link to post Share on other sites
SzyjaZ 16 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 (edytowane) No tak tylko z wlasnego doswiadczenia z msi wiem ze serwis nie przyjmie plyty bez zaslepki zabezpieczajacej port cpu z ktora to plyta jest sprzedawana. Natomisat sklep nie rozstrzygnie rozczenia gwarancyjnego bez wyslanie plyty do serwisu. Spoko mozesz odeslac plyte do sklepu, w moim wypatku agito przedzwonilo do mnie w sprawie tej zaslepki i musialem ja doslac co spowodowalo ze wszystko trwalo jeszcze dluzej. Z tego co pamietam to mi koles z agito mowil ze wszystko inne jest nie wazne piorytet to zaslepka ktora zabespiecza bardzo "delikatne" piny. Oj tam po co zaślepka? Autorze reklamuj z mocy ustawy konsumenckiej, która nie wymaga aby była jakakolwiek zaślepka czy coś podobnego. W tym przypadku gwarantem jest sklep a nie prod Na potwierdzenie ze to nie tylko ja mialem takie przygody: http://forum.cdaction.pl/index.php?showtopic=51801 zamykac Edytowane 5 Grudnia 2013 przez SzyjaZ Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Na potwierdzenie ze to nie tylko ja mialem takie przygody: Gwarancja dotyczy producenta jako gwaranta a ustawa konsumencka sklepu jako gwaranta. Kiedyż wreszcie zrozumiecie różnicę? Cytuj Link to post Share on other sites
SzyjaZ 16 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Czy twoja xywka Igorrodz jest jakas pochodna do łac. ignarus? Tu nie chodzi o to czy i naczym polega gwarancjia tylko oto zeby chlopak nie mial problemow, a jego plyta wrocila jak najszybciej bez dodatkowych kosztow. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Jakich kosztów? Przecież zgodnie z ustawą za demontaż oraz koszty dostarczenia reklamowanego towaru do sklepu pieniążki musi zwrócić gwarant czyli sklep. Odsyłam do odpowiednich przepisów prawnych tj. do Ustawy z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Dodam, że (zgodnie z tymi przepisami) na załatwienie reklamacji w tym trybie (na odpowiedź na nią) sklep ma 14 dni. Trzeba znać swoje prawa i z nich korzystać. Cytuj Link to post Share on other sites
SzyjaZ 16 Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 Trzeba znać swoje prawa i z nich korzystać. Domyslam sie ze zyjesz juz na tym swiecie wystarczajaco dlugo zeby wiedziec ze prawo to jedno a sprawiedliwosc to drugie. Jak studiowales prawo administracyjne badz co kolwiek powinienes wiedziec oco mi chodzi. W kwestji gwarancji jak najbardziej masz racje, takie jest prawo konsumeckie. Zwroc jednak uwage na to ze egzekucja prawa zajmuja się ludzie. Czasem nie posiadajacy odpowiedniej wiedzy badz kompetencji. Przykladow na to jest wiele. Z wlasnego z doswiadczenia wiem ze najgorsza rzecza jaka można zrobi w kontakcie z takimi ludzmi jest wytykanie im ich ulomnosci. W tym momecie chce zaznaczyc ze nie chodzi mi oto iz nalezy godzic na wszystko wbrew wlasnym interesom, wrecz przeciwnie nalezy walczyc o swoje, lecz w wielu przypatkach tak zwane „pojsc na kompromis„ umozliwia zalatwienie sprawy znacznie szybciej. Szczegolnie w czyms tak trywialny jak roszczenie gwarancyjne. W razie gdybym pomylil się w kwestii twojego wieku i nie posiadasz jeszcze odpowiedniej wiedzy praktycznej w stosunkach miedzy ludzkich a jedynie teorie zdobyta na przemierzaniu internetu ewentualnie studiowaniu LEX Temida. Polecam wycieczke do urzedu pracy, wydzialu transportu itp. w celu zalatwienia jakiejs sprawy z nastawienie ze to Ci sie Nalezy! Nie powiem bo na pewno wszystko zalatwisz tylko pozostaje pytanie jak szybko! Lol ale sie spuscilem Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 Ja znam swoje prawa i nie raz z nich korzystalem i załatwiałem wszystko w miarę szubko. Sprzedawcy boją się Inspekcji Handlowej czy Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta - nie raz korzystałem z ich pomocy zawsze z pozytywnym dla mnie skutkiem. Nie mam się więc czego obawiać - są sposoby na załatwienie różnych spraw. A do urzędu pracy czy wydziału transportu nie mam na razie po co iść. Ale jak w przeszłości w moim powiecie tam coś załatwiałem to zawsze nie było większych problemów. Zatem nie rozumiem, co masz na myśli. BTW- prawa nie trzeba studiować na różnych uczelniach czy uczyć się go w szkołach aby znać to, co aktualnie jest potrEbne - wystarczy trochę ogarnięcia i przygotowania się w zakresie sprawy, którą się załatwia. Tyle. Cytuj Link to post Share on other sites
91maciekp 0 Napisano 6 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 chłopaki nie kłóćcie się płyta jedzie do serwisu pozdrawiam i dzięki za wszelką pomoc. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 Jak płyta wróci daj znać co i jak, dobrze? Cytuj Link to post Share on other sites
91maciekp 0 Napisano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 ok dam znać. płyta poszła. nie ja ja zawoziłem ale pan ze sklepu dopatrzył sie niby ugietych pinow nie wiem co i jak ale pewnie to jakis drobiazg. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.