Hardkor 29 Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Ja zamowilem u nich poki co raz. Bardzo sie ucieszylem. W srode poznym wieczorem zlozylem zamowienie i wyslalem kase, w czwartek sie u nich pojawila i wyslali kuriera, w piatek mialem sprzet. Polecam Cytuj Link to post Share on other sites
Roach 0 Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 Zamówiłem u nich Macho 120 rev.A Przyszło do mnie bez jednej części(Mounting plate się zwała, taka blaszka co dociska radiator do procesora) i trochę pudełko wewnątrz pogniecione. Jak pisałem reklamacje to twierdzili, że tej części nie ma w zestawie. Rozumiem, można się pomylić bo w rev.A producent nie daje backplate więc zapewne uznali, że o to mi chodzi i reklamacji nie przyjmowali. Po wystawieniu opinii na opineo odpowiedzieli dokładnie tak samo jak na reklamacje. Po tygodniu gadania z nimi i wytknięcia im różnic między zwykłym macho 120 a macho 120 rev.A uznali, że klient może jednak ma racje i warto zajrzeć do instrukcji którą im kilka razy wysyłałem. Efektem było, że kazali mi wysłać im to chłodzenie i pewno bym tak zrobił ale kilka dni wcześniej wysłałem im w ramach zwrotu 10 dniowego. Paczkę oczywiście dostali zanim zakończyła się dyskusja(a właściwie tłumaczenie im co w pudełku być powinno a co nie) na opineo co wiem dzięki sms od poczty. Co prawda pieniądze odzyskałem ale niesmak pozostaje Cytuj Link to post Share on other sites
samtech84 1 Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 Manipulują ceną: Zamówiłem: http://www.morele.net/karta-graficzna-vertex3d-radeon-hd7870-black-2gb-ddr5-256bit-dv-hdmi-2mdp-vx7870-2gbd5-2dhv3e-551265/ Na stanie mieli ponad 9 sztuk dzisiaj mail: Szanowny Kliencie!Towar wybrany w zamówieniu nie jest już dostępny w naszym magazynie. Państwa zamówienie zostało anulowane. Stany magazynowe widoczne na stronie aktualizujemy średnio 3 razy dziennie (data aktualizacji stanu magazynowego wyświetla się przy ikonie dostępności towaru). W przypadku najbardziej popularnych produktów zdarza się sporadycznie, że informacja o dostępności podana na karcie produktu nie odzwierciedla faktycznego stanu tego produktu w magazynie. Niestety nie mamy zakontraktowanej dostawy brakującego towaru na najbliższe 2 tygodnie Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z niemożnością realizacji zamówienia. Mamy nadzieję, że w naszej ofercie znajdzie się inny, równie interesujący dla Państwa produkt. W uwagach dotyczących przyszłego zamówienia proszę się powołać na tego maila, a postaramy się dać rabat, który pozwoli zrekompensować problemy wynikłe przy obecnym zamówieniu. Cytuj Link to post Share on other sites
Sir Kafarus 636 Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 No będę u nich zamawiał PC niedługo, dam im ostatnią szansę. Jestem ciekawe czy tym razem kupując 20 przedmiotów będą jakieś problemy. Pozdrawiam! Cytuj Link to post Share on other sites
sebiq 2 Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 Zamowilem caly zestaw zlozyli i przyslali kurierem za darmo , wszystko smiga polecam! Cytuj Link to post Share on other sites
fabiancol 435 Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 Ja zamówiłem u nich ostatnio 3/4 sprzętu z sygnatury - na raty. Sprzęt chciałem mieć jak najszybciej i chociaż mam ze 30 km do Wawy, to wziąłem odbiór w netpunkcie. Zamówiłem w poniedziałek - w czwartek miałem do odbioru, wszystko szybko i sprawnie. Odnośnie manipulowania cenami - ja tego nie uświadczyłem. Zamówiłem zasilacz za 259 zł, dzień lub dwa później jego cena skoczyła do ponad 280zł, jednak nie dostałem żadnego maila o konieczności dopłaty itp. Reasumując: polecam ten sklep, mnie żadna krzywda z ich strony nie spotkała (chociaż jest dużo negatywnych opinii odnośnie reklamacji sprzętu - mam nadzieję, że nie będę musiał tego sprawdzać). Cytuj Link to post Share on other sites
zieloczek100 119 Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 Manipulują ceną: Zamówiłem: http://www.morele.net/karta-graficzna-vertex3d-radeon-hd7870-black-2gb-ddr5-256bit-dv-hdmi-2mdp-vx7870-2gbd5-2dhv3e-551265/ Na stanie mieli ponad 9 sztuk dzisiaj mail: To był Vertex HD7870XT? Ja też go zamówiłem, w zamian dostałem rabat w wysokości 40zł, co prawda w porównaniu do tego co mogłem zarobić na karcie to jest niewiele, ale jednak te polityki które stosują nieco zniechęcają. Cytuj Link to post Share on other sites
mulator 3173 Napisano 28 Marca 2014 Udostępnij Napisano 28 Marca 2014 (edytowane) Morele to dno i metr mułu. Anulowali mi cztery zamówienia spośród siedmiu złożonych. Jedną anulację jestem w stanie zrozumieć (niska cena produktu, choć powodu anulacji nie podali) Mimo tego stosunek zrealizowanych do odrzuconych to 3 do 3. Baaardzo kiepsko. Edytowane 28 Marca 2014 przez mulator Cytuj Link to post Share on other sites
dinokajman 52 Napisano 28 Marca 2014 Udostępnij Napisano 28 Marca 2014 Kupiłem u nich wiele produktów. Ceny dobre czasem darmowa dostawa. Ostatnio części do nowego zestawu. Nigdy nie miałem z nimi problemów jeżeli chodzi o dostępność towaru i wysyłkę. Zawsze szybka i dobrze zapakowana. Kontakt mailowy ze sklepem dobry tyle że trzeba poczekać na odpowiedź czasem nawet 1 dzień. Nie wiem jak z naprawami gwarancyjnymi bo nigdy nic nie wysyłałem trzeba popytać. Ja polecam ten sklep. Cytuj Link to post Share on other sites
patryk0493 52 Napisano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2014 Kupuję u nich od 3 lat (ok. 10x, przy czym 4x po ok. 6k zł), nigdy nie było problemu z czasem wysyłki, jakością zapakowania. Wysyłka pocztą czy kurierem nie robiła różnicy, odbierałem także w netpunkcie. Raz zdarzyło mi się reklamować sprzęt (wada fabryczna), nową sztukę otrzymałem po tygodniu. Polecam!!! Cytuj Link to post Share on other sites
RuLeR 734 Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Ja robiłem u nich ostatnio pierwsze zakupy gpu, zamówiłem dostałem nr listu przewozowego. Mija 4 dzien i link z listu podaje ze - Brak danych o tej przesyłce w okresie 30 ostatnich dni. Dzwoniłem dzisiaj i nic konkretnego nie usłyszałem , niby paczka nadana tak twierdzą , ale poczekam do jutra jak nie dojdzie to niech się ciągną. Zamówie w komputroniku tam problemów nigdy nie miałem. Cytuj Link to post Share on other sites
BattleCrit 1065 Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Ja ostatnio zamawiałem GPU na prezent.Zamówiłem w czwartek a doszła w wtorek.Zamówiłem już kilka rzeczy u nich i nie było problemu Cytuj Link to post Share on other sites
RuLeR 734 Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Żaden wyczyn w tyle dni, zresztą po co opis wysyłka natychmiastowa, dostępność w magazynie, numer przesyłki, ściema na infolini. Mnie takie coś zniechęca Cytuj Link to post Share on other sites
sajmon154 537 Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Xonar DG zamówiony przed weekendem (wczoraj był do odbioru ale praca mnie zatrzymała) dziś podjechałem i odebrałem. wentylator podłogowy i obudowa do okapu kuchennego zamówione w zeszłym tygodniu w Poniedziałek, doszły do mnie po 9 we Środę. Łącznie od Grudnia 2013, miałem u nich 14 zamówień od kilkudziesięciu zł po kilka tauzenów i nigdy nie było problemu z kontaktem, śledzeniem przesyłki czy kurierem/stanem przesyłki oraz sprzętem Cytuj Link to post Share on other sites
RuLeR 734 Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Wierzę, i wiem ze czasami tak bywa ale ponarzekać można Cytuj Link to post Share on other sites
Naven 0 Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Spotkalem sie w temacie z negatywnymi opiniami dotyczacymi ilosci towaru na stronie a stanem faktycznym w magazynie. Sam pracowalem juz w kilku magazynach mniejszych z 10 k towarem i tymi wiekszymi kilkaset tysiecznymymi. Przy takiej ilosci czynnik ludzki, nie tylko sprzedawcy ale magazyniera potrafi zrobic przy wiekszej liczbie niz 9 sztuk na stanie psikusa. Albo moze sie okazac ze sztuki sa uszkodzone na stanie, i nie chca Ci takiej poslac. Nie wykluczam tez spiskow cenowych, wszak zycie uczy nas przezornosci anizeli slepego zaufania, aczkolwiek wezcie tez inne rzeczy pod uwage, o ktorych czasem nie mamy pojecia. Jak do tej pory 2 zakupy (platnosc przy odbiorze - zeby nie uzerac sie z pozostawianiem sprzetu u sasiada, co mi notorycznie kurierzy robili a potem szukaj i dociekaj ktorego) karta graficzna i zasilacz. Bez zarzutu dotarly. Cytuj Link to post Share on other sites
RuLeR 734 Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 Gpu w koncu doszło ale na kod do watch dogs czekam już ponad dwa tygodnie, mają problem z generatorem kodów. Jak nie urok to sraczka Cytuj Link to post Share on other sites
airborne82 60 Napisano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2014 Zobaczymy jak się potoczy historia z Morele w moim wypadku . Czeka mnie jutro zwrot R9 280x , mam zamiar skorzystać z 10 dniowej możliwości zwrotu bez podania przyczyny . Karta w drugim dniu od kupna sypała artefaktami , nieraz sypie od razu nieraz po jakimś czasie . Dlaczego w drugim dniu ?? Bo w pierwszym dniu od zakupu nie sprawdzałem w grach , dopiero w drugim dniu miałem więcej czasu by konkretniej sprawdzić . Jeśli zwrot 10 dniowy nie przejdzie ... to zostaje mi jeszcze " REKLAMACJA z tytułu 2-letniej odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową " . Zresztą jutro lub wtorek zdam relacje . No i pierwsze komplikacje . Jako że zgłaszałem chęć oddania przysługującego mi 10 dniowego zwrotu i nawet w rozmowie telefonicznej podałem powód , to konsultant stwierdził że nie powinno być problemu ale dobrze by byłó gdybym sie zarejestrował na ich stronie i wypełnił formularz reklamacyjny ... Tylko po diaska przy zwrocie ? ;p No ale dobra wypełniłem i napisałem że chcę skorzystać ze zwrotu który mi przysługuje . Reszta w spoilerze : aktualny status zgłoszenia: Nowy nr RMA: MNS78789 nazwa produktu: MSI R9 280x data wysłania zgłoszenia: 2014-06-27 13:40:06 nr zamówienia: data złożenia zamówienia: 2014-06-25 rodzaj zgłoszenia: Standard treść zgłoszenia: Witam Zakupiłem niedawno u państwa na aukcji allegro : http://allegro.pl/karta-graficzna-msi-radeon-r9-280x-gaming-3gb-ddr5-i4339309202.html Chciałem skorzystać z możliwości 10 dniowego zwrotu , tak jak jest zamieszczone na aukcji . Gdyż karta po sprawdzeniu w kilku grach , bo tyle wczoraj sprawdziłem . Ma problem z artefaktami , na forum PCLab gdzie się udzielam odpisali że to ewidentnie problem z pamięciami , dostają za niski voltaż . Prosze o podesłanie na meila dokumentu "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość." Data startu zgłoszenia: 2014-06-30 10:40:16 Aktualny komentarz (2014-06-30 15:53:40) : Szanowny Kliencie! Dziękuje za wiadomość, Bardzo proszę odesłać produkt na adres: Morele.net DZIAŁ OBSŁUGI REKLAMACJI ul. Fabryczna 20A 31-553 Kraków Na przesyłce w widocznym miejscu należy umieścić nr RMA 78789 co przyspieszy oraz usprawni procedurę reklamacyjną. W przypadku dostarczenia sprzętu osobiście, proszę o oddanie go do punktu odbioru w Krakowie: Morele.net Netpunkt ul. Mogilska 120a 31-445 Kraków Sprzęt zostanie przekazany do serwisu producenta. Jeśli zgłaszana usterka się potwierdzi oraz będzie objęta gwarancją towar zostanie naprawiony bądź wymieniony. W przypadku braku możliwości naprawy/wymiany zostaną zwrócone pieniądze na wskazane konto bankowe. Produkt powinien być odesłany zgodnie z zasadami zawartymi w linku. W przypadku podzespołów komputerowych proszę nie wysyłać oryginalnych opakowań oraz akcesoriów - nie są one zwracane. Proszę dołączyć kopię dokumentu zakupu oraz kartę gwarancyjną. Procedury serwisowe w Morele.net widoczne są pod adresem Chcą żebym im to wysłał na gwarancje ... O nie , nie dam sobie w kasze dmuchać !! Cytuj Link to post Share on other sites
ronski 0 Napisano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2014 A czemu nie chcesz wyslac na gwarancje? Cytuj Link to post Share on other sites
airborne82 60 Napisano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2014 A czemu nie chcesz wyslac na gwarancje? Bo przysługuje mi też zwrot 10 dniowy i REKLAMACJA z tytułu 2-letniej odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową . I one są korzystniejsze dla mnie . A skąd mam mieć pewność że oni faktycznie naprawią a nie zmienią tylko biosu ?? Z gwarancji się korzysta gdy minie ponad pół roku , do tego czasu lepiej korzystać z reklamacji . 1 Cytuj Link to post Share on other sites
TheEquinoxe 114 Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 Ja jakoś wcześniej nie miałem problemów ze sklepem, zawsze korzystałem z odbioru w netpunkcie i wszystko przebiegało sprawnie.Ale teraz zareklamowałem GPU (wentylator dostał świra i zaczął hałasować), oddaję grafę do netpunktu i gdy zapytałem o czas realizacji odpowiedziano mi ok. dwa tygodnie. Po tym czasie napisałem do niech kiedy otrzymam kartę z powrotem. Odpowiedzieli mi, że 2-4 tygodnie. No ok, myślę sobie, że babka w netpunkcie nie do końca wiedziała ile to zajmie itp itd. Mija 6 tygodni więc znowu zapytałem się kiedy powinienem spodziewać się zwrotu karty. W odpowiedzi dostałem dokładnie tą samą formułkę co poprzednim razem, że 2-4 tygodnie, że czas zależy od ilości zgłoszeń, że nie mają na bieżąco informacji od producenta (Sapphire) itp. Czyli jestem 6 tygodni bez karty i zapewne mogę bez niej być drugie tyle. Jak na razie leży kontakt, zobaczymy czy obejdzie się bez dalszych problemów... Dobrze, że chociaż mam jakieś zastępcze gpu, inaczej byłbym bez kompa w ogóle..... Cytuj Link to post Share on other sites
airborne82 60 Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 ...Czyli jestem 6 tygodni bez karty i zapewne mogę bez niej być drugie tyle. Jak na razie leży kontakt, zobaczymy czy obejdzie się bez dalszych problemów... Dobrze, że chociaż mam jakieś zastępcze gpu, inaczej byłbym bez kompa w ogóle..... I dlatego ja nie skorzystałem z gwarancji . Naprawa gwarancyjna to ostateczność gdy inne dwie możliwości już wyczerpane . Ale długo to robią , ja bym się do nich przeszedł jak masz możliwość i trochu ich postraszył . Bo naprawa powinna trwać maks 3 tygodnie . Cytuj Link to post Share on other sites
TheEquinoxe 114 Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 Bo naprawa powinna trwać maks 3 tygodnie . O, to ciekawe. Jest gdzieś jakiś zapis o tym? W regulaminie sklepu, gdziekolwiek? Bo się w sumie zastanawiałem czy jest jakiś czas w jakim muszą dokonać naprawy tyle, że sam nic nie znalazłem. Cytuj Link to post Share on other sites
airborne82 60 Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 O, to ciekawe. Jest gdzieś jakiś zapis o tym? W regulaminie sklepu, gdziekolwiek? Bo się w sumie zastanawiałem czy jest jakiś czas w jakim muszą dokonać naprawy tyle, że sam nic nie znalazłem. Zaraz postaram się znaleźć . Cytuj Link to post Share on other sites
airborne82 60 Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Oj chyba wam niedługo opiszę dokładnie "praktyki" morele.net w sprawie przyjęcia zwrotu 10-dniowego ( mam protokół przyjęcia zwrotu w netPunkcie podpisany przez pracownika wraz z pieczątką i RMA ). A potem mimo przyjęcia zwrotu to ... sami się dowiecie we wtorek . Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.