Skocz do zawartości

Neostrada 10mb/s stopniowo zwalnia.


Recommended Posts

Livebox jest jednym z najgorszych urządzeń jakie mógł stworzyć rasa ludzka.

Problem może leżeć po jego stronie.

Jeśli masz router i nawet na kablu masz takie pingi zostaje jedna opcja:

Dzwonisz i mówisz, że net nie działa tak jak powinien. Sprawdzona i bardzo skuteczna metoda.

 

pobierałą 1.1 a teraz 800.

W umowie masz napisane, że prędkość jest do 10Mbps, a nie 10Mbps.

Minimalną wartością deklarowaną przez neo jest 1Mbps.

Link to post
Share on other sites

DLM (Dynamic Line Management) to system dostosowujący parametry linii, na których jest świadczona usługa szerokopasmowa tak, aby zapewnić stabilność usługi i optymalizację prędkości łącza poprzez uwzględnienie czynników wpływających na stabilność linii.

Zwykle trwa do 10 dni. W skrócie - co 24h automat zmniejsza lub zwiększa prędkość testując czy będzie działać stabilnie na aktualnych parametrach łącza. Po tym czasie zostawią tą którą uważa za maksymalną na stabilne działanie usługi. :)

 

Zmień tego Sagema jak najszybciej.. i po testuj po kablu jak wyżej pisał Cacek93. Jak jest tak samo to jest problem :)

jak nie to coś jest nie tak na lokalu u ciebie.

Edytowane przez Tiaxx
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Mi też dlm przyciął adsl'a z netii po kablach tepsy z super działającej 10/0.8 na 6/0.8 choć nie zauważyłem żadnych problemów przy codziennym korzystaniu z internetu. Potem zobaczyłem że zaczeło sypać błędami crc, więc sprawa sie wyjaśniła. Choć dalej nie wiem co spowodowało pogorszenie fizycznego stanu lini.. ach.. jak my kochamy tepse/orange :D


Żeby nie było, dslamy stosowane przez tepse/orange są w dużej mierze ustawione tak że dlm potem próbuje renegocjować prędkość synchronizacji co 2 tyg. (po tych 10 dniach stabilizacji po kupnie). Wiec to nie jest tak że klamka zapadła po 10 dniach.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Choć dalej nie wiem co spowodowało pogorszenie fizycznego stanu lini.. ach.. jak my kochamy tepse/orange
  zapewne to że podłączyli / zmigrowali więcej klientów na ten obiekt do którego jesteś wpięty :) zrobiło sie tłoczno i z automatu jakość lini uległa pogorszeniu
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...