Skocz do zawartości

Q6600 do nowych gier :)


Recommended Posts

zresztą prawda taka, jeżeli komuś starcza 30 klatek w nowych grach to q6600 da rade, jeśli ktoś z wiadomych względów woli nie schodzić niżej 60 klatek to już zainwestuje w coś mocniejszego i tyle


i podkreślam, dla mnie borderlands i 1 i 2 poniżej 60 klatek nie były grywalne absolutnie jak i duża część szuterów, bo jeszcze w jakichś grach typu wiedźmin 2 to te 40 klatek nie przeszkadza

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
Link to post
Share on other sites

no nie no, pamiętam że np w CRYSIS to q6600 nie trzymał nawet tych 30 klatek i to na high detalach wraz z 560ti było grane bez AA ani Vsync, takie miejsce testowe bło w warheadzie, gdzie się na plaże właziło i ta knajpa stała to kurde 22 klatki q6600 generował

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
Link to post
Share on other sites

Ale sporo tych klatek gubisz w gtx przez q6600 @3.2GHZ ;)

Ja w 2008 miałem semprona 3000 z x1950pro .W bioshock w 1280x1024 detale low czy high miałem 20fps . Po zmiane na athlona x2 4200+ miałem odpowiednio 100+ i 34 . Taki mały przykład bootleneck czy jak to tam na angielskich stronach pisza :)

Edytowane przez dam111111
Link to post
Share on other sites
no nie no, pamiętam że np w CRYSIS to q6600 nie trzymał nawet tych 30 klatek

 

 

UU no to jednak mój proc na 3.46Ghz jest wydajniejszy, a może to kwestia ustawień? grałem w 1680x1050 medium msaa x2 i monitorowałem przez całą gre fps i zapisywałem do pliku, jest nawet temat na forum...na High detalach zdarzały się niewielkie spadki poniżej 30fps ale to przez kartę graficzną która juz nie wyrabiała na 100% non stop...

Edytowane przez kuba83bb
Link to post
Share on other sites

uwierz mi że to nie przez GTXa a przez q6600

 

na GTX 660 w crysisa jedynke można na entuzjastach grać bez AA w 50 klatkach jeśli się ma odpowiedni proc

 

 

Ja pisałem o mojej mega ultra hd7770 :)

 

Pewnie grasz bez patcha  ;)

Po zainstalowaniu patcha wystarczy że podmienisz nazwe pliku exe i przyrost z 30 -40% klatek  ;)

 

 

To było jak tylko crysis 3 wyszedł, więc raczej bez patcha grałem.

Link to post
Share on other sites

generalnie logicznym jest ze jak procek szybszy to gry chodza lepiej ale chodzi o to ze nadal na quadzie można grac na ultra detalach ze będzie karte dropowal ( przykladowa mojego gtx 660)  ale nadal fpsow jest na tyle ze pograsz plynnie...popatrzcie ile pierwsze i7 maja smarkow

Link to post
Share on other sites

ja na moim marnym 7870 i 4670k rzadko mam dropy niżej 40 klatek w crysis 3


wow no to rzeczywiście z tego powodu musiałbym nie pograc....22-26 klatek to nadal wysoce playable

:/ nie bardzo, mnie by krew zalała jakbym miał w 22 klatkach w coś grać, to wolę iść do kumpla pograć w karty i napić się piwa niż z takim frameratem gre odpalać

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
Link to post
Share on other sites
też już nie zawsze, jest taki użytkownik kosmita, który ma wraz z phenomem 4x 3,8 ( mocniejszy od q6600 i athlonów)  wsadzonego HD 7970, i przy testach crysisa 3 miał dropy 22-  26 klatek, sam wrzucał filmik

 

 

Tak jak już pisaliśmy pewnie miał wymaksowane detale, a to powoduje spadki.

 

Jeśli na moim konfigu nie było spadków poniżej 30fps....ale na medium msaa x 2 i 1680x1050.

 

Wiadomo że budżetowy proc nie nadaje się do ultra grania, jeśli chodzi o najabrdziej wymagające procesorowo gry.

 

No 22-26 to muszę przyznać że też nie potrafię grać, szczególnie jak jest to 22 to widać brak płynności, miałem tak na apu a6 i  bardzo szybko się go pozbyłem http://www.youtube.com/watch?v=KaXVV38D2gQ  :)

Edytowane przez kuba83bb
Link to post
Share on other sites

teraz mi kolega próbuje wmówić że granie w 22-26 klatkach to płynna i wspaninała zabawa :D ale ja głupi byłem, że wydawałem tyle na komputer :cry: mogłem grać na starym w najnowsze gry w całych 22 klatkach, apel do ludzi z forum żeby nie kupowali zbędnych i5 i i7 oraz wypasionych 780 gtxów i r290 !!!! grajcie w 22 klatkach a pieniądze przeznaczcie na alkohol i papierosy!!!

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
Uwielbiam te rozkminki 45fps to już beee, ale 60 to już super   Różnice 30 a 60fps no tak jest różnica w cyferkach i dla niektórych to jest sprawa honoru a jakoś film oglądają w 24-26 klatek/s i jest płynnie, no cuda panie cuda   Tak samo lock fps w każdej grze na 30fps to jest dla mnie płynniocha, ale nie dla wszystkich...

 

30, 60, 80, 100, 120 klatek - różnica jest i to bardzo widoczna. Dużo zależy także od gry, przy dynamicznych scenach gdzie obraz przesuwa się szybko różnice widać najbardziej i przewaga większej ilości klatek się uwidacznia (dosłownie). Jeśli będziesz przesuwał się powoli w bfie, albo stał w miejscu różnicy raczej nie zobaczysz.

Filmy to zupełnie inna bajka i porównywanie nie ma sensu. Poza tym 24klatki to nie jest także najwyższa płynność, przy renderingu ustawiałem 24 klatki i taki gameplay wyglądał miernie...

 

 

 

Ja w CS nie grywam, ale z tego co słysze to ta gra po prostu jest niedopracowana, wystarczy wyższy ping i już lagi, za mało fps i też zmienia się obraz gry.

Słabe info masz ;)  Jest bardziej dopracowany niż te najnowsze produkcje. Jeśli chodzi o CSGO to cały czas wychodzi MASA aktualizacji wprowadzających wiele zmian. Od premiery minęło półtora roku i gra cały czas ma wsparcie techniczne. 

 

200 to już masz teleporty, bo gra działa za szybko, optymalnie do gier fps jest stałe 60 klatek aby mieć pełen komfort grania, w niektórych wypadkach jak właśnie CS to jeszcze te 100 ujdzie bo gra działa normalnie a celownik przesuwa się z płynnością kursora po pulpicie, więc masz maksymalną reakcję

Z całym szacunkiem, ale to brednie...

Sorry, źle zinterpretowałem :P

PS: Nie mylimy pojęć. Lag można mieć od słabego połączenia, pingu, serwera... Nie jest to związane z liczbą klatek.

Edytowane przez Cacek93
Link to post
Share on other sites

czemu brednie?  tak jak Ty dużo gram w 1.6 i wiem co mówie, mi się optymalnie gra w 100 klatkach, przy 200 mam takie opcje że biegne i mnie zatrzymuje na sekunde i puszcza zaś przy 60 czuje lekkie opóźnienie, może to u mnie tylko coś ale tak mam

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
Link to post
Share on other sites

Q6600 to już leciwy procesor, który nie nadaje się do komfortowego grania na wysokich ustawieniach, w wymagające gry, w takim BF3 Q6600 na 2,4 GHz notuje 30 fps, po OC na 3,5 GHz 43 fps, a 2500k na 3,3 GHz ma 70 fps.

 

Nawet nie taki nowy procesor 2 rdzeniowy G2020 oferuje w BF3 43 fps.

 

Przesiadłem się z q6600 w styczniu 2011r na 2500k i skok był ogromny, a komfort  grania w gry diametralnie się zmienił.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

 

30, 60, 80, 100, 120 klatek - różnica jest i to bardzo widoczna. Dużo zależy także od gry, przy dynamicznych scenach gdzie obraz przesuwa się szybko różnice widać najbardziej i przewaga większej ilości klatek się uwidacznia (dosłownie). 

 

Tylko co komu po 80,100,120fps jeśli monitor ma 60Hz ? :) No chyba że mówimy o sytuacji teoretycznej gdzie ktoś dysponuje drogim monitorem z 120Hz matrycą.

 

PS: Nie mylimy pojęć. Lag można mieć od słabego połączenia, pingu, serwera... Nie jest to związane z liczbą klatek

 

Słusznie prawisz. W dzisiejszych czasach młodziki zapomnieli co to lagi więc tworzy nową definicję laga jako wszystkiego co powoduje spadki wydajności. Tak BTW kiedyś za czasów pierwszych Quake jak ktoś miał ping poniżej 150ms i wymiatał był nazywany LPB od skrótu Low Ping Bastard :) Dzisiaj 100ms i lament że grać się nie da a serwery BF4 są nie rzadko ustawiane na kikowanie za ping powyżej 130 :)

 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

No i po kiego Wam to - kogoś nawrócicie na 60 klatek? %-)

Dla mnie np. STAŁE 30 fps jest grywalne, szczególnie w jakiś grach single player, czyli w takich, których nie liczy się żaden skill... Wtedy nie ma to dla mnie żadnego znaczenia, przyjemnie się gra.

Ale do rozgrywki multiplayer przydaje się to 60 fps bez żadnych spadków, wtedy lepiej mi się gra, nie ma żadnych opóźnień i od razu staty idą w górę :jupi:  Ale gdy mam te 30 fps też nie ma jakiejś tragedii, byleby było bez spadków.

Btw. Grałem w multi np. BFBC2 na sprzęcie z sygnatury (Q6600 2.4 GHz :peace:) i fpsy były bardzo dobre.

Edytowane przez GazowanySer
Link to post
Share on other sites

 

 

mi się optymalnie gra w 100 klatkach

Bo tam ma być!

Dlatego masz domyślnie ustawione "developer 1". Przy większej liczbie można mieć nawet slow motion %-)

100 klatek to optimum ponieważ masz tickrate 100. 100 klatek musi być w 1.6, koniec kropka.

 

 

tak jak Ty dużo gram w 1.6 i wiem co mówie

Gwoli ścisłości, nie gram w 1,6 :P (tylko 80 godzinek przegrałem).

 

 

 

Tak BTW kiedyś za czasów pierwszych Quake jak ktoś miał ping poniżej 150ms i wymiatał był nazywany LPB od skrótu Low Ping Bastard Dzisiaj 100ms i lament że grać się nie da a serwery BF4 są nie rzadko ustawiane na kikowanie za ping powyżej 130
 

Do dzisiaj jak gram to często mam sytuacje 80-90ms vs 20ms i spokojnie się wygrywa. Gry tworzy się w taki sposób, aby ping nie decydował o zwycięstwie.

 

 

 

Tylko co komu po 80,100,120fps jeśli monitor ma 60Hz ?

Chodzi mi o stwierdzenie faktu.

 

 

drogim monitorem z 120Hz matrycą.

Kiedyś każdy miał monitor 100-120Hz i nawet o tym nie wiedział ---> CRT :D  

 

 

 

Dla mnie np. STAŁE 30 fps jest grywalne, szczególnie w jakiś grach single player

Prawda, do takiego GTA IV 30-40 klatek wystarczy, można grać. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...