Pankracy666 312 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Witam, Mam problem z moim Kingstonem V300 120GB. Początkowo czasem zawieszał mi kompa - problem ustał. Miał problemy z dużą ilością plików na raz (przy rozpakowywaniu winrar) musiał "przemielić" pliki i było dobrze. Przed wczoraj dostałem Battlefielda 4 i nie mogłem go zainstalować, program origin się zawieszał. Dziś postanowiłem go przetestować i okazało się, że dysk ma 4 bad sektory. Coraz częściej zawiesza mi komputer. Dzieje się to gdy na komputerze chcę robić kilka rzeczy na raz to znaczy skanowanie antywirusem, chodzenie po internecie itp. komputer się zwiesza (tak jak w przypadku instalacji Battlefield 4). Czy mogę go jakoś ratować czy tylko gwarancja serwis ? I jak to wygląda w przypadku kingston, wie ktoś ? Pozdrawiam Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Nie masz co kombinować, od takich spraw jest gwarancja. Gdzie kupowałeś ? Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 (edytowane) Fakturę mam na Tomkomp firma w miejscowości Śrem. Kupiłem z allegro od kogoś jako nówkę. Wiadomo może ile trwa taka wymiana gwarancyjna i jak to wygląda ? Czy może jest szansa na odzyskanie kasy ? Czy dysk SSD może aż tak tragicznie działać przez durne 4 bad sektory ? Edytowane 6 Listopada 2013 przez Pankracy666 Link to post Share on other sites
makabrax 229 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 daj screena ze smarta ale najprawdopodobniej tak jak pisze Nowaj, zwrot gwarancyjny odzyskanie kasy? minęło więcej jak 10dni od zakupu? jeżeli tak to tylko naprawa gwarancyjna (21dni roboczych), serwis dopiero może stwierdzić że ci wymienią na nowy, naprawią, lub zaproponują zwrot pieniędzy Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 (edytowane) http://e-fotek.pl/images/45089589540782016485.jpgNie dam rady zrobić tego testu bo 90% szans, że mi zawiesi kompa przed zakończeniem skanu. (dodałem zrobiłem zdjęcie bo inaczej nie dał bym rady). Krew mnie zalewa, chyba zaraz go wykręcę i postawię system na Samsungu 320-stce .... Powiedzcie czy już go wykręcać i pakować do wysyłki ? Czy coś z tym robić ? Edytowane 6 Listopada 2013 przez Pankracy666 Link to post Share on other sites
makabrax 229 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 o ile te milionowe wartości to zwyczajnie program pod windowsa nie jest w stanie odczytać poprawnie smarta, to pozycja BB mówi o tym że dysk rzeczywiście pada Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 (edytowane) Czyli wykręcać i stawiać system na innym ? Szkoda czasu na zabawy nie sądzisz ? edit: Dobra wywalam go i instaluję system na innym. Edytowane 6 Listopada 2013 przez Pankracy666 Link to post Share on other sites
makabrax 229 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 chyba tak będzie najlepiej, tylko tak jak mówię 21dni roboczych, więc jak oddasz jutro to możesz się spodziewać jego powrotu na mikołaja Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Ehhhh, najgorsze, że musze go wysłać jeszcze to znów kilka dni w plecy . Dzięki za pomoc Link to post Share on other sites
michalschulz1 210 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Mam dokładnie taki sam dysk i odczyty z zakładki także są ogromnymi liczbami wypisane - jednak BB u mnie wynosi 0. Jest to ewidentnie wina dysku, do tego ma bad sectory. Ślij na gwarancje. Po jakim czasie zaczął się sypać? System był przygotowany na SSD? Link to post Share on other sites
thermalfake 32 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Kingstona możesz zgłosić bezpośrednio do centrum serwisowego -> http://sklep.ultramedia.pl/zgloszenieserk.php Swoją drogą posiadam ten model zakupiony do lapka, na razie używany niecałe 2 miesiące i nic się nie dzieje. Gdyby to była starsza seria V200 to bym się nawet nie oglądał z powodu wadliwego kontrolera LSI. 1 Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Dysk ma przepracowane jakieś półtora miesiąca. Jak można przygotować dysk SSD pod system bo nie rozumiem ? Link to post Share on other sites
michalschulz1 210 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Pokrótce http://www.cdrinfo.pl/faq/optymalizacja-systemu-ssd-12040135405 Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 (edytowane) Nie robiłem nic z tych (oprócz defragmentacji, której nie wykonywałem na pewno ) rzeczy ale nie jest to raczej obowiązkowe. Edytowane 6 Listopada 2013 przez Pankracy666 Link to post Share on other sites
pawel8209 52 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 (edytowane) Ja mam V200 od ponad roku i zero problemów. Dzisiaj to już na żadnej firmie nie można polegać na 100% Wszystko w rękach losu czy akurat ten co masz nie jest wadliwy a identyczny, który posiada ktoś inny działa bez zarzutu. Edytowane 7 Listopada 2013 przez pawel8209 Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Niestety masz rację. Dziwna sprawa dysk nie "katowany" zawsze 50% wolnego miejsca, praca w niskiej temperaturze bo 24 stopnie ... i nic zepsuł się. Całe szczęście, że gwarancja jest. Dysk wysłany, teraz pozostaje tylko czekać co się stanie . Oby nie robili problemów. Link to post Share on other sites
michalschulz1 210 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Raczej nie będzie problemów. Na mikołaja wróci Link to post Share on other sites
unguided1989 0 Napisano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2014 Raczej nie będzie problemów. Na mikołaja wróci Siemka, I jak tam reklamacja ? uwzględniona ? Na moim v200 128GB to samo, system zawiesza się, program HD Tune pokazuje 4 bad sectory, u mnie działał troszkę ponad dwa lata, jutro wysyłam na reklamacje Link to post Share on other sites
zieloczek100 119 Napisano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2014 Konstrukcja zaprojektowana tak aby działała przez określony czas? Czy to zbieg okoliczności? Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2014 Nie, spisek kosmitów. Kingston zaprojektował dyski w ten sposób, żeby psuły się jak jeszcze są na gwarancji. Chcą zapewnić pracę załodze bez konieczności redukcji etatów... Zastanów się, zanim coś napiszesz. 1 Link to post Share on other sites
zieloczek100 119 Napisano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2014 Nie no, oczywiście to nie jest żaden spisek, tak po prostu już jest... i to, że się dane rzeczy psują się tuż po gwarancji (a jak źle wymierzone to nawet przez) to czysty zbieg okoliczności... No tak, bo jak podziała 5 lat to już faktycznie ma prawo się zepsuć... Oczywiście rynek zbytu, nakręcanie gospodarki itp, ale nie próbuj powiedzieć, mi, że tak nie jest Dwa dość ciekawe filmy: Link to post Share on other sites
Ute 2121 Napisano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2014 Mam problem z moim Kingstonem V300 120GB. Początkowo czasem zawieszał mi kompa - problem ustał. 1. Próbowałeś mu zrobić update firmware (jeśli jest nowsze)? 2. Przeskanuj go jakimś softem (najlepiej firmowym) odnośnie TRIM i integralności danych. 3. W CMD (albp powershell) jako admin: chkdsk /r c: 4. Update (lub instalacja jeśli są tzw generic) sterownika sata/ahci <pozdro> Link to post Share on other sites
Wallpy 820 Napisano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2014 @UP Patrzysz na datę postów? 1 Link to post Share on other sites
Ute 2121 Napisano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2014 Tylko na kilka ostatnich, a te wszystkie z dziś. Kolega unguided1989 dostaje: http://obrazki.elektroda.pl/3791430600_1369771581.png Link to post Share on other sites
Recommended Posts