Skocz do zawartości

Awaria płyty głównej


Recommended Posts

Witam, 

Mam do Was pytanie. Tydzień temu zakupiłem na esc.pl części do komputera. Szóstego dnia zainstalowałem oficjalne oprogramowanie MSI dołączone do płyty głównej m.in MSI Update 5. Podczas pierwszego uruchomienia wyskoczył komunikat, że sterowniki nie są aktualne i spytał czy chcę je zaktualizować. Wybrałem opcję tak! Niestety w czasie instalacji wyskoczył błąd i pokazało się okno z napisem "instalacja niemożliwa..." Komputer całkowicie przestał odpowiadać, nie włączał się. Kompletnie nic nie pokazuje się na ekranie monitora. Z tego co się dowiedziałem, doszło do awarii płyty głównej. Dzwoniłem tam i powiedzieli mi, że tak się czasem dzieje- tego programu lepiej nie używać. Z tego co się dowiedziałem zamiast wymienić towar chcą kazać mi czekać do czasu jego naprawy. Przeczytałem dokładnie regulamin i zauważyłem, że do 7 dni obowiązuje "Dead On Arrival" . 

Uważam, że należy mi się wymiana towaru na nowy!

Według mnie nie jest to moja wina, skoro jest to oficjalne oprogramowanie dołączone do tej płyty to dlaczego ja mam być winien?! Powinno być jakiekolwiek ostrzeżenie. Serwisant tłumaczył się, że korzystanie z tego programu w czasie kiedy są zainstalowane jeszcze jakieś inne aplikacje jest niebezpieczne. Wystarczy jedna niezgodność i jest problem. Co mnie obchodzą problemy MSI? Jeszcze raz podkreślam, że moim zdaniem nie ma tu mojej winy. Zamierzam jutro się kłócić powołując się na zapisy prawne.

 

Co o tym myślicie?

 

 

"W przypadku stwierdzenia wadliwego funkcjonowania dowolnego urządzenia w terminie do 7. dni od chwili zakupu, klientowi przysługuje możliwość skorzystania z uproszczonej procedury reklamacyjnej DOA (ang. Dead On Arrival, martwy w chwili dostarczenia). Wadliwe urządzenie wymieniane jest zazwyczaj „od ręki”. W przypadku braku towaru w magazynie czas potrzebny na wymianę może się wydłużyć. 

Esc.pl zastrzega sobie prawo do oceny technicznej zgłaszanych usterek oraz do kwalifikowania towaru do DOA. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie. 

Procedura DOA dotyczy towarów zakupionych przez każdy z kanałów dystrybucji. 

W przypadku gdy przyczyną wystąpienia uszkodzenia mogła być szkoda spedycyjna bezwzględnie wymagane jest sporządzenie odpowiedniego protokołu. 

Po upływie terminu 7. dni od chwili zakupu stosowane są standardowe procedury serwisowe. "

 

PS. Według Was należy mi się nowa płyta? Już wcześniej opisywałem tą sytuację na http://forum.benchmark.pl/topic/104598-b%C5%82%C4%85d-podczas-aktualizacji-programem-msi-update-5/

 

 

Pozdrawiam,

SpeediQ

Edytowane przez SpeediQ
Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

Z tamtego tematu wynika, że masz prawdopodobnie uszkodzony bios. Oddaj zatem płytę do serwisu niech Ci przeflashują bios lub wymienią kość pamięci na której on jest zapisany (zazwyczaj wlutowane w płytę).

 

 

A tak swoją drogą - po co zakładałeś drugi identyczny temat?

Link to post
Share on other sites

http://forum.benchmark.pl/topic/104872-uwali%C5%82em-bios-pomocy/

W dwóch razniej .Piszą że to ok :)

http://pl.msi.com/pr...b/Z77A-G45.html


"M-Flash

Technologia M-Flash pozwala na łatwe zapisanie kopii BIOS-u na nośniku USB. W przypadku awarii systemu, informacje zapisane na urządzeniu USB pozwolą na powrót do oryginalnych ustawień BIOS-u, gwarantując wygodną i bezpieczną naprawę. BIOS płyty głównej jest również wyposażony w funkcje Memory-Z i CPU Specifications, dzięki którym overclockerzy odczytają szczegółowe informacje o pamięciach i procesorze"

Edytowane przez dam111111
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...