Skocz do zawartości

Intel i5 760 Lynnfield - podkrecenie


Recommended Posts

Witam,

 

Chciałbym trochę podkrecic moj procek Intel i5 760 Lynnfield. Mam przewiewna bude, cooler silentumpc spartan he932, zasilacz deus g1 600W. Procek w spoczynku ma max 36 stopni na rdzeniu a w stresie max 56 (testowane OCCT). Sa to chyba dobre temperatury. Moja plyta glowna to gigabyte p55 usb3.

 

Jestem troche zielony w temacie. Jak go podkrecic by nie bawic sie zabardzo w napiecia? samo kombinowanie z mnoznikiem (max 22) i BCLK wystarczy? Moja plyta glowna oferuje rowniez funkcje quick boost w swoim oprogramowaniu - trzy ocje 2,9 przy 140 blck, 3,15 przy 150 i 3,8 przy 200. Bawic sie tym czy lepiej grzebac w biosie? Jak w biosie to co i jak ustawic by osiagnac chociaz 3,5.

Edytowane przez Prochu
Link to post
Share on other sites

Czytalem to ale sa to ogolne rady, chcialbym dowiedziec sie czegos konkretniejszego, jakie dokladnie wartosci gdzie ustawic albo jestem takim laikiem ze tego artykulu nie rozumiem. To dla mnie troche czarna magia, wybaczcie.

Przecież tam masz wszystko oprócz napięcia CPU.

Napięcie CPU daj 1.3V i zjeżdżaj szukając najniższego stabilnego..

Link to post
Share on other sites

Witam ponownie, przeczytałem dokładniej podany artykuł plus jeszcz jeden inny i podkrecilem swojego procka do 3,5 ghz. Wszystko wyglada na stabline. Tepmy skoczyły o niecałe dziesięc stopni.