kamper 3 Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Witam, mam problem z CS:GO , mój zestaw do grania to : MSI B85M-E33 Intel Pentium G3220 WDC 500 GB, SATA-II Kingston HyperX Black DDR3 8192MB 1600MHz Zalman ZM500-GS Gigabyte GTX660 2GB OC a fps mam średnio 50 klatek i częste spadki do 10-20. Wszystkie sterowniki aktualne, nie sprawdzałem w innych grach ale wcześniej grałem na grafice zintegrowanej i miałem to samo. W czym może leżeć problem? Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Renderowanie wielordzeniowe w grze masz włączone? Ustawiasz w opcjach grafiki, albo komendą mat_queue_mode 2 Jeśli grasz na serwerach gdzie grają 24-32 osoby i jest to jeszcze DM spadki mogą być z powodu procka, który nie wyrabia. Jednak nie powinny być tak drastyczne. Ustaw rate'y jeśli tego nie zrobiłeś: rate 35000 cl_cmdrate 128 cl_updaterate 128 cl_interp 0 cl_interp_ratio 1 1 Link to post Share on other sites
kamper 3 Napisano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Trochę się poprawiło, ale to dalej nie to max mam 70-80 klatek, a na drugim kompie z Athlonem X4 651K i Radeonem HD5850 mam max 170-180 klatek więc to chyba wina 2 rdzeniowego procesora. Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Ja na swoim PC mam stałe 128 klatek Niby dwa jajka, ale cztery wątki. Link to post Share on other sites
kamper 3 Napisano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2013 (edytowane) Właśnie pewnie chodzi o te 4 wątki , teraz mam chwile to jeszcze sprawdzę na niższych ustawieniach a nie dedykowanych przez NVIDIA . Może się uda dobić do jakiś stałych 90. A więc tak przy ustawieniach : 1680x1050 , wszystko na niskie , renderowanie wielordzeniowe wł , 16xQ CSAA , Anizotropowe 16x , FXAA wł , Synchronizacia pionowa wył , Rozmycie wył , mapa italy , około 24 graczy , team play mam zaskakujące max 60 klatek za spadkami do nawet 20 , chyba G3220 jest za słaby na tą grę czy coś w ustawieniach źle ustawione? Edytowane 8 Października 2013 przez kamper Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 16xQ CSAA Co to za wygładzanie krawędzi? Brzmi kosmicznie, ta opcja można w ogromnym stopniu zmniejszyć liczbę klatek. Ustaw najgorszą, możliwą grafikę i wtedy zobacz, jeśli będzie poprawa to grafika nie dawała rady. Jeśli nie... to procek. Link to post Share on other sites
kamper 3 Napisano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2013 Ustawiłem wszystko najniżej i jest, mam 120-150 klatek czyli nie muszę jutro lecieć i brać i5 na raty Link to post Share on other sites
Cleaner_1980 267 Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 Link to post Share on other sites
raf_raf 0 Napisano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2015 Ponawiam temat. Mam okolo 10 fps w cs go, w menu okolo 60 fps. Moj lapek to: toshiba portege r700-14N, i5 4x2,4ghz, 4gb RAM, Intel Graphics Media Accelerator (GMA) HD Graphics. Przeinstalowalem system na win7 64bit i tez to samo. Sterowniki ze strony toshiby z 2011, nie ma nowszych, stosowalem tez komendy przyspieszajace w steamie, wszystkie opcje graficzne najnizsze, dalej to samo, o co chodzi ? Link to post Share on other sites
Recommended Posts