Skocz do zawartości

Komputer dla gracza w cenie do 4500zł


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez LeRoiDuCiel,

Recommended Posts

Witam,

 

Prosiłbym ludzi, którzy się znają na składaniu komputerów (nie chcę mieć problemu z PC, bo jakiś idiota myślał, że się zna) o dobraniu dla mnie jak najlepszych komponentów w cenie ok. 4500 zł (Chodzi mi tu tylko o sam Komputer, w tym obudowę). Byłbym też wdzięczny gdybyście podali mi serwis, który dobrze złoży mi komputer, bo jestem zielony w tym temacie. Dodam też, że nie będę podkręcał procesora, bo nie mam chęci na takie zabawy.

 

Dzięki z góry.

Pozdrawiam! :)

 

  • Zastosowanie komputera :  Głównie do gier
  • Maksymalna kwota : około 4500 zł
  • Których części potrzebuję : ,,samą budę"
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : Nie
  • Rozdzielczość mojego monitora : W nowym monitorze, który kupię razem z PC; 1920x1080
  • Specjalne wymagania : Nope
Edytowane przez TOXIq
Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

Procesor Intel CORE I5-4670K 3.4GHz LGA1150 BOX HASWELL BX80646I54670K - Kod do gry GRID2 w zestawie!

Płyta główna MSI Z87-G43 LGA1150, Intel Z87, 4xDDR3, VGA, GbLAN, ATX Z87-G43 HASWELL

Pamięć Team Group Vulcan Gold - DDR3-1600 CL9 - 8 GB (2x4GB) TLYD38G1600HC9DC01

Karta graficzna EVGA GeForce GTX 680 SC Signature 2 (02G-P4-2687-KR)

Dysk Seagate Dysk Seagate 1TB, SATAIII, 7200RPM, 64MB cache (ST1000DM003)

Dysk SSD Plextor 2,5' 128GB, SATA III ( 520/200MB/s ), 9,5mm (PX-128M5S)

Chłodzenie CPU Thermalright HR-02 - Macho 120

Zasilacz XFX Core 550W 120mm 80+ (P1-550S-XXB9)

Obudowa SilentiumPC Regnum L50 Pure Black 2xUSB3.0 ATX/SSD ready/2x120mm +140 mm bez zasilacza

 

razem : 4292,92 zł na morele.net

 

Otrzymujesz tutaj bardzo wydajny zestaw , który bez problemu poradzi sobie z każdą grą .