Skocz do zawartości

AbuTech

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11 OK

O AbuTech

  • Tytuł
    Bywalec

Ostatnie wizyty

5877590 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje AbuTech

  1. Czy ktoś miał do czynienia z serwisem gwarancyjnym ACER? Wysłałem monitor na gwarancje, wrócił z wymienionym panelem LCD który jest wyszczerbany u góry i z porysowaną obudową od tyłu? Wysłałem jeszcze raz na gwarancje z dokumentacją zdjęciową jak wyglądał przed serwisem i z filmem z odpakowywania po serwisie, chcą żebym płacił za naprawe

    1. sznib

      sznib

      Pozostaje Ci wizyta u Rzecznika Praw Konsumenta.

       

    2. mutissj

      mutissj

      rzecznik ma zamknięte biura w Polsce, telefoniczne musisz zadzwonić, potem mailowo wysyłasz skany z korespondencji z serwisem

    3. AbuTech

      AbuTech

      Po interwencji u kierownika serwisu udało się załatwić sprawę i zrobią to na gwarancji

×
×
  • Dodaj nową pozycję...