Reciu
Użytkownik-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
6 NeutralnyO Reciu
-
Tytuł
Nowicjusz
-
Dysk twardy ST1000LM014-1EJ164 - 931,51 GBs - awaria?
Reciu odpowiedział Reciu → na temat → Dyski twarde, napędy optyczne i nośniki pamięci
Niestety nie mam tej opcji w Biosie. Mam jednak inny problem z Bootowaniem USB - mimo, że ustawiłem w BIosie wszystkie opcje i USB jest wykrywalny - to po wybraniu USB do bootowania, uruchamia się procedura i wyskakuje błąd Check cable connection! PXE-M0F: Exiting Intel PXE ROM. Oszaleję, bo wszystkie opcje są ustawione tak jak powinny, zgodnie z informacji w sieci. Co robić? Ktos wie?- 8 odpowiedzi
-
- dysk twardy
- awaria
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dysk twardy ST1000LM014-1EJ164 - 931,51 GBs - awaria?
Reciu odpowiedział Reciu → na temat → Dyski twarde, napędy optyczne i nośniki pamięci
Wszystko skopiowane. Czekam na instrukcje. Jestem zwarty i gotowy.- 8 odpowiedzi
-
- dysk twardy
- awaria
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dysk twardy ST1000LM014-1EJ164 - 931,51 GBs - awaria?
Reciu odpowiedział Reciu → na temat → Dyski twarde, napędy optyczne i nośniki pamięci
Hej Dziękuję za szybką odpowiedź. Wklejam całą tabelkę, czy coś powinienem jeszcze dosłać? Właśnie robię backup danych. Jeżeli czegoś nie dosłałem, proszę napiszcie o tym- 8 odpowiedzi
-
- dysk twardy
- awaria
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam serdecznie! Zwracam się do Was z prośbą o pilną pomoc. Posiadam Laptop Lenovo z dyskiem j.w już ponad 4 lata. Nigdy nie było z nim problemów, aż do wczoraj - gdy program Lenovo cały czas alarmuje o awarii dysku twardego. Jestem bardzo zaniepokojony, ponieważ na dysku mam bardzo ważne dokumenty. Co powinienem zrobić, aby zweryfikować stan dysku? Program Lenovo informuje tylko o awarii i błędach. Załączam screen. Bardzo proszę o pomoc, co mogę z tym faktem zrobić. Wklejam jeszcze informacje z programu Cristal.
- 8 odpowiedzi
-
- dysk twardy
- awaria
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Szanowni Forumowicze! Temat zakupu laptopa Lenovo y510p w firmie Delkom opisałem w moim poprzednim temacie. Pojedyńcze jednostki próbowały zbojkotować mój post twierdząc, że sprawa w ogóle nie istniała. Śpieszę tłumaczyć, że firma Delkom czyli elektronicznyswiat.pl do sprawy powróciła w dniu dzisiejszym. Pan Kierownik sklepu uprzejmie poprosił mnie o usunięcie komentarzy opisujące stan faktyczny przedmiotowej sprawy. Stwierdził, że pracownicy kontroli jakości natknęli się na opis mojej sprawy w internecie. Pan kierownik motywował prośbę o usunięcie komentarzy pozytywnym rozpatrzeniem
-
Chciałbym Wam przedstawić swoją sytuację, aby ustrzec Was przed kupnem czegokolwiek w firmie elektronicznyswiat.pl bądź jak kto woli Delkom z siedzibą w Wejherowie. Zakupiłem u nich laptopa za 4000 zł - Lenovo y510p. Komputer okazał się się fabrycznie uszkodzony - dodatkowa karta w kieszeni Ultra Bay nie działała. Na początku pojawiły się problemy, aby w ogóle kurier przyjechał po sprzęt ponieważ przesył informacji między pracownikami nie istnieje. Kurier po komputer miał być najpierw w piątek, później w poniedziałek. Nikt się jednak nie pojawił. Dopiero po kilku monitach okazało się, że zlec
- 13 odpowiedzi
-
- 2
-
- elektronicznyswiat.pl
- delkom.pl
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami: