-
Liczba zawartości
650 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje zapp12345
-
Walka z morele.net o wydanie refabrykowanej karty z reklamacji ustawy trwa już 4 tydzień. Kartę mam nową, więc nie odpuszczę, ale i ostrzegam przed tym pseudosklepem - co chyba stało się już normą na tym forum
- Pokaż poprzednie komentarze 12 więcej
-
Nie tylko morele robi problemu. Ale są też sklepy z dobrą obsługą.
Dobre wspomnienia serwisowe mam z x-kom, agito. Jak powołałeś się na ustawę to nie było możliwości , żeby robili coś po swojemu. A jak coś partaczyli (np.wysyłka dzień później niż obiecali) wraz z przeprosinami dołączali jakiś gratis bądź obniżali cenę na następny produkt.
-
Z jednej strony mam ich już dosyć, ale z drugiej chciałbym coś udowodnić. Ale kontakt z nimi to też parodia, w wiadomościach odpisują kiedy im się chce i często bez większego sensu, a na infolinii nikt nic nie wie. Następnym razem spróbuję spytać o telefon bezpośrednio do działu reklamacji, o ile coś takiego w ogóle istnieje, bo wewnętrznego nie ma.