skapskiadi
-
Liczba zawartości
511 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje skapskiadi
-
Pytanie do osób znających się na prawie konsumenckim. Przyszedł dzisiaj do mnie do sklepu klient z reklamacją węża prysznicowego za 15, puścił gdzieś na górze i przecieka. Chciał zwrotu kasy na miejscu, odpowiedziałem, że nie mogę mu tak po prostu dać kasy tylko muszę zgłosić reklamację i przekazać do hurtowni bo jak nie uznają reklamacji to zostanę z rozwalonym wężykiem i biedniejszy o 15zł. Na to odpowiedział, że jeśli nie uznają to zgłosi to do rzecznika praw konsumenta. Odpowiedziałem, że...
- Pokaż poprzednie komentarze 14 więcej
-
@t9muś jestem pracownikiem
@Ten_Wredny trafione w sedno, nie raz złapaliśmy klienta na próbie zwrotu towaru kupionego w markecie a nie u nas bo tam zwrotu nie uznają, natomiast pracownicy prywatnego sklepu mają dylemat moralny co zrobić bo jednak ma to wpływ na pozytywny odbiór i janusze próbują takiego cwaniactwa. Dlatego też chciałem się dowiedzieć paru rzeczy