Skocz do zawartości

skapskiadi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    511
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

870 Doskonały

O skapskiadi

  • Tytuł
    Entuzjasta

Ostatnie wizyty

20386488 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje skapskiadi

  1. Pytanie do osób znających się na prawie konsumenckim. Przyszedł dzisiaj do mnie do sklepu klient z reklamacją węża prysznicowego za 15, puścił gdzieś na górze i przecieka. Chciał zwrotu kasy na miejscu, odpowiedziałem, że nie mogę mu tak po prostu dać kasy tylko muszę zgłosić reklamację i przekazać do hurtowni bo jak nie uznają reklamacji to zostanę z rozwalonym wężykiem i biedniejszy o 15zł. Na to odpowiedział, że jeśli nie uznają to zgłosi to do rzecznika praw konsumenta. Odpowiedziałem, że...

    1. Pokaż poprzednie komentarze  14 więcej
    2. drVanSteiner

      drVanSteiner

      Tak, najlepiej na protokole napisac i niech klient pokwituje - zostaw sobie potem protokół, jemu daj kopię. U Ciebie paragan i tak jest, na kasie fiskalnej. Natomiast, poniewaz nie istnieje korekta paragonu, to sklep musi prowadzić osobną ewidencję takich zwrotów.

    3. Ten_Wredny

      Ten_Wredny

      No fakt faktem, to jest tylko 15zł i warto to oddać dla świętego spokoju. Trzeba pamietać jednak, że januszy nie brakuje i często to klient próbuje sie wycwanić.

    4. skapskiadi

      skapskiadi

      @t9muś jestem pracownikiem

      @Ten_Wredny trafione w sedno, nie raz złapaliśmy klienta na próbie zwrotu towaru kupionego w markecie a nie u nas bo tam zwrotu nie uznają, natomiast pracownicy prywatnego sklepu mają dylemat moralny co zrobić bo jednak ma to wpływ na pozytywny odbiór i janusze próbują takiego cwaniactwa. Dlatego też chciałem się dowiedzieć paru rzeczy ;)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...