Wento
-
Liczba zawartości
2476 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje Wento
-
Na podstawie rękojmi, zwróciłem monitor do RTV Euro AGD 17.05. Minęło bagatela ponad 14 dni, jednakże sklep nie udzielił odpowiedzi na złożony wniosek w sklepie,w którym wyraźnie określiłem, że żądam zwrotu gotówki. Dzisiaj poinformowano mnie przez infolinię, że w przypadku zaznaczenia zwrotu gotówki, nie mają obowiązku odpowiedzieć w ciągu 14 dni na moją reklamację z tytułu rękojmi. Czy jest to zasadne?
- Pokaż poprzednie komentarze 9 więcej
-
W przypadku wystąpienia wady istotnej, przedsiębiorca nie musi zwracać pieniędzy pod warunkiem że jest to pierwsze żądanie konsumenta. Musi jednak zaproponować inne rozwiązanie np. wymianę na nowy lub naprawę. Oczywiście taka informacja musi być skutecznie dostarczona klientowi w ciągu 14 dni kalendarzowych. Jeśli tego nie zrobili to Twoje żądanie z automatu musi być uznane.