Skocz do zawartości

tommakrwro

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

O tommakrwro

  • Tytuł
    Amator
  1. do gier często jest polecany Toshiba L5435DG, są wersje 40 i 48 calowe, mają w miarę niski input lag. Ja mam porównanie tej tośki (40 calowej podłączanej do PS3 i X360) do Samsunga i Sony (ale nie wiem jakie to były modele) i oprócz tego że obraz wegług mnie jest dużo ładniejszy tak w grach jak i na sygnale z kablówki to ogólne jakby odczucie przy graniu jest dużo lepsze, ale nie wiem czy to wynika akurat z tego input laga czy czegoś innego.
  2. Jako że głośniki w monitorze a także w telefonie są słabe poszukuję jakichś możliwie dobrych 2.0 w cenie ok. 100 zł, max 150 jeśli jakość usprawiedliwi dopłatę. muszą mieć wtyczkę jack 3,5 wiadomo ze nie poszukuję jakiegos super grania bo od tego mam stereo z dali zensor 7, chodzi tylko o to żeby zagrały lepiej od tych wbudowanych w monitor/telefon, można je było podłączyć do tychże (bo nie wiem jak z mocami, czy nie można za mocnych podłączyć?) i zeby były w miarę mobilne, dla porównania do kompa mam podłączone genius sp-hf 2000x i to są zdecydowanie za duże krówska żeby je przenosić.
  3. Help! NIe potrafię znaleźć gdzie się przypisuje urządzenie do programów, znalazłem tylko to: http://images67.fotosik.pl/371/5d4a50cdbe418250m.jpg ale tutaj można tylko zmienić urządzenie domyślne dla wszystkich programó, w którym miejscu mogę przypisać do odpowiednich programów?
  4. Cześć, mam dwa problemy: 1. Chciałbym kupić drugi monitor, teraz mam Benq GW2460HM i jest jak dla mnie idealny, chciałbym kupić drugi taki sam, ale już nigdzie nie jest dostępny. Czy Benq wypuścił jakiegoś następcę? Czy może on tylko chwilowo nie jest dostępny? Ewentualnie czy mają w ofercie jakiś z takimi samymi parametrami? A Jeśli nie to jaki monitor wybrać w podobnej cenie (widzę że chodziły za max 550 zł) 24 cale na takiej samej matrycy? (nie chcę ani IPS ani TN) Na monitorze będą oglądane tylko seriale, karta gr. to GTX770, karta dźw. to Xonar DX 2. Teraz monitor mam podłączony prz
  5. No tak, to nie problem, chodzi o to żeby niepotrzebnie nie płacić za to.
  6. Poszukuję jakiegoś Philipsa z ambilightem, koniecznie 40-42 cale i koniecznie BEZ 3D. SmartTV też nie jest potrzebne ale nie wiem czy już wszystkie tego nie mają. Ambilight najlepiej żeby był trójstronny a jeszcze lepiej czterostronny (ale z tego co się zorientowałem to tylko najnowszy i jakiś duży go ma). Oczywiście musi mieć mo zliwość powieszenia na ścianie i odtwarzać divx i inne formaty. Czy Philips ma jakiś TV który spełnia moje wymagania? Bo coś nie mogę znaleźć nic bez 3D.
  7. Napisałem w pierwszym poście jak trzymam i jaką mam podkładkę, ale to już nieważne bo kupiłem Gilę. Ale mam pytanie po co w takich myszkach są ustawienia typu 8000 DPI? Ja wyłączyłem akcelerację, na początku ustawiłem DPI 1200 ale to i tak za dużo dla mnie, teraz ustawię chyba 800 tak jak miałem w poprzedniej myszce. Potrafię sobie wyobrazić że jacyś pro gracze używają wyższych ustawień typu 2000 ale 8000? Przecież wtedy zupełnie nie ma kontroli nad myszką, więc do czego się stosuje takie wysokie DPI?
  8. Poszukuję myszki do grania, głównie z myślą o precyzji w Battlefild 4, stwierdziłem jednak że chciałbym coś lepszego od mojego Swopa-80. Przeglądałem neta i spodobała mi się Genius Gila, czy ona jest warta swojej ceny? Najważniejsze dwie rzeczy dla mnie to jak mówiłem precyzja w BF4 itd ale też minimum 6 programowalnych przycisków. Podkładkę mam czarną Icemat 2nd edition, z chwytem jest u mnie bardzo różnie, najczęściej to chyba fingertip, ale zdarzają się momenty w których używam dwóch ozostałych. Pytanie brzmi czy da radę kupić taniej lub dużo taniej myszkę równie albo bardziej precyzyjną i
  9. Miałem wielki zgryz co kupić, nawet założyłem temat GW2460HM czy tani IPS. Kupiłem GW2460HM i jestem zachwycony, bałem się smużenia w grach ale nic takiego nie ma miejsca. Kolory piękne, kąty widzenia rewelacyjne. Jak odbierałem go to w sklepie oglądałem obraz jakiegoś IPS-a nie wiem nawet jaki to był. Patrzyłem tylko chwilę, ale wydaje się że wszystko co się o nich mówi to prawda, tragiczne podświetlenie, na rogach mocniejsze i nie wiem czy to było to sławetne srebrzenie, ale nawet w dziennym świetle wydawał mi się taki "oczoje..ny". O kolorach i czerni się nie wypowiem bo tylko chwilę na nie
  10. http://img819.imageshack.us/img819/2342/bx77.jpg Więc tak to wygląda, co powiesz chudy, jest ok? Jutro zaczynam testy w grach i zobaczę co i jak. Dziwi mnie ten HWmonitor bo wczoraj działał poprawnie, a dzisiaj bardzo dziwnie, np ma speed wentyla CPU praie 50000 i na początku jak go włączam jest tylko odczyt CPUFAN, a potem pojawiają się jakies sysfany, aux fany. Czyli co zostawić go na takim napięciu? Biorąc pod uwagę to że się wywala natychmiastowo tylko w konfiguracji Prime95+HWmonitor (w Prime ustawiłem priority na 10)można chyba uznać że to nie jest niestabilność proca po OC tylko
  11. no właśnie z realtemp prime chodzi na offsecie +0,010 przez kilka godzin bez problemu, a hw monitor nawet jak podbiję do +0,040 to pada po kilku sekundach, możliwe że to sam HW monitor powoduje złe działanie? i jeszcze jedno, czym zamiast HWmonitora sprawdzać szybkość wentyla na procesorze? bo go wcale nie słyszę i nie wiem czy się rozkręca, a wcześniej na pewno się rozkręcał i nie wiem czy coś się poprzestawiało, chociaż zmieniałem tylko napięcia a ustawienie CPU fan w UEFI się nie zmieniło. OCCT który test? CPU: OCCT czy CPU: Linpack? i czy zmieniać jakieś ustawienia czy puszczać tak jak
  12. Faktycznie, już poprawionie dziwna sprawa, na początk było wszystko ok, a teraz wygląda na to że HW monitor coś kaszani. Włączam Prime95, Real temp i cpu-z na kilka godzin i jest dobrze, ale jak tylko włączam HW monitor i Prime to od razu jest BSOD, Hw monitor na początku pokazywał jak wentylator na procesorze przyśpesza, a teraz pokazuje ciągle około 700 obrotów. Możliwe że HW monitor coś się popsuł i powoduje niestabilność? Poradźcie proszę jaki program włączyć i na jak długo żeby być absolutnie pewnym stabilności
  13. Dobra, udało się ustawić tak że w idle zbija takty i napięcie, w stresie 4,5 z offsetem +0,010. Pytanie teraz czy będzie stabilnie. Puściłem na razie krótki teścik, dobrze mam ustawionego OCCT? bo z takim napięciem myślałem że się wysypie przy wejściu do windowsa. Myślałem że na 4,5 pójdzie bliżej 1,25-1,3 V. Jak długo puścić OCCT, a może jakiś inny program żeby być całkowicie pewnym stabilności? http://img706.imageshack.us/img706/9356/llff.jpg
  14. Zaczynam zabawę z podkręcaniem 3570k na płycie Asrock Z77 Extreme4, chłodzenie to macho B&W. Moim celem jest ustawienie z offsetem 4,4 ghz, jak sztuka okaże się odpowiednia to 4,5. Mam najważniejsze pytanie o LLC - na ile ustawić? Mam level 3 czy tak będzie ok? Ogólnie to co mam zmieniać w UEFI? na razie zmieniam tylko: - mnożnik, na razie x44 - cpu voltage na offset mode i offset voltage będę szukał odpowiedniego, ale jakie jest maksymalne bezpiecznie? żeby się nie okazało że w poszukiwaniu przysram np +0,095 i usmażę procka - LLC - tu na razie mam Level3 i nie kąsam tego, widziałem p
  15. pójdź na całość i walnij przednią i górną meshową siatkę na czerwono ciekawe jakby to wyglądało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...