Skocz do zawartości

popiol

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    149
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutralny

O popiol

  • Tytuł
    Bywalec

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje popiol

  1. Orientuje się ktoś z Was czy to prawda, że w morele żeby coś zareklamować to nie potrzeba paragonu lub faktury? Ponoć wystarczy sama kartka: "informacja dot. gwarancji" jest na tej kartce tabelka w której znajduje się zakupiony produkt, okres i typ gwarancji, pod tabelką znajduje się rozpisana procedura zgłaszania reklamacji, a na samym dole znajduje się nr referencyjny

    1. Pokaż poprzednie komentarze  20 więcej
    2. popiol

      popiol

      Ok, dzięki bardzo! W ostatniej chwili mnie uratowałeś przed zakupem. Powiem sprzedawcy żeby poszedł do tego netpunktu i poprosił żeby mu wydrukowali fakturę.

    3. pzilk

      pzilk

      Lepiej dołóż 100zl i kup gdziekowliek indziej. Modele i gwarancja to fikcja chyba ze ich omijasz i sprzęt leci do producenta

    4. kingisdead

      kingisdead

      ja właśnie mam od przeszło tygodnia sprzęt u nich zgłoszony na gwarancję (wewnętrzna sprzedawcy). Dodatkowo jako drugi właściciel. Przyjęta, rozpatrywana, ale decyzji co dalej jeszcze nie ma.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...