Skocz do zawartości

Były klient

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

O Były klient

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Były klient Duży negatyw, ze względu na bardzo długi czas serwisowania. Sprzęt wart około 150 zł odebrałem dopiero po około 5 tygodniach! Absurd! morelowcy twierdzą, że serwis producenta tak długo trzymał, bardzo mało prawdopodobne, aby sobie trzymali złom po 4-5 tygodnie. W takim wypadku producent musiałby wybudować ogromne magazyny na złom i ponosić nie małe koszty ze składowaniem zepsutego sprzętu Ale jeżeli rzeczywiście producent tak długo trzymał sprzęt (w co nie wierze) to morelowcy sami powinni tą sprawą sie zająć, ponieważ nie otrzymałem gwarancji tylko sama fakturę, więc oni powin
  2. Były klient Duży Negatyw, ze względu na bardzo długi czas serwisowania. Sprzęt wart około 150 zł odebrałem dopiero po około 5 tygodniach! Absurd! morelowcy twierdzą, że serwis producenta tak długo trzymał, bardzo mało prawdopodobne, aby sobie trzymali złom po 4-5 tygodnie. W takim wypadku producent musiałby wybudować ogromne magazyny na złom i ponosić nie małe koszty ze składowaniem zepsutego sprzętu. Ale jeżeli rzeczywiście producent tak długo trzymał sprzęt (w co nie wierze) to morelowcy sami powinni tą sprawą sie zająć, ponieważ nie otrzymałem gwarancji tylko sama fakturę, więc oni powi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...