Skocz do zawartości

isillo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    144
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez isillo

  1. W instrukcji plyty znalazlem taki wpis na temat SSD M.2: The M.2, also known as the Next Generation Form Factor (NGFF), is a small size and versatile card edge connector that aims to replace mPCIe and mSATA. The Ultra M.2 Socket (M2_1) supports M.2 PCI Express module up to Gen3 x4 (32 Gb/s). Please be noted that the Ultra M.2 Socket (M2_1) is shared with the SATA3_0, SATA3_1 and the SATA Express connector (SATA_EXP0). If either one of them is in use, the others will be disabled. Oraz taki opis Storage: 6 x SATA3 6.0 Gb/s Connectors by Intel® Z170, support
  2. Witam Chcialbym rozbudowac swoj komputer o szybszy i wiekszy dysk SSD. Obecnie posiadam: Plyta glowna: Asrock Z170 Extreme4 dysk SSD: 128GB Samsung 840 Pro plus dwa dyski HDD Wg specyfikacji plyty glownej, moze ona obsluzyc: SSD: ASRock Ultra M.2 (PCIe Gen3 x4 & SATA3) Poleccie mi prosze mi prosze jakis dysk SSD 512GB ktory by wykorzystal te mozliwe ASRock Ultra M.2 (PCIe Gen3 x4 & SATA3) Czy na tej plycie glownej nadal bede mogl korzystac z tych wszystkich dyskow? (nowy ssd, stary ssd, 2 dyski hdd)
  3. Witam Chcialbym rozbudowac swoj komputer o wiecej pamieci RAM. Obecnie posiadam: Plyta glowna: Asrock Z170 Extreme4 pamiec ram: 8GB (2x4GB) Corsair DDR4 Vengeance LPX Black, PC4-24000 (3000) CMK8GX4M2B3000C15 Wg specyfikacji plyty glownej, moze ona obsluzyc: RAM: Dual Channel DDR4 Memory Technology, Supports DDR4 3866+(OC)*/3600(OC)/3200(OC)/2933(OC)/2800(OC)/2400(OC)/2133 non-ECC, un-buffered memory Poleccie mi prosze pamiec RAM - dodatkowe 16GB oprocz obecnych juz 2x4GB Corsaira Czy mozna zrobic taka mieszanke RAMu - 2x4GB i 2x8GB i nie bedzie stary ram 2x4GB s
  4. Dzieki za podpowiedzi. Dysk zamowiony. Pozdrawiam Temat do zamkniecia
  5. Rozumiem. Biore teraz pod uwage P300 3TB - model HDWD130UZSVA. Dobry wybor?
  6. cache 64MB wystarczy? czy pod katem gier warto jakis 128MB cache szukac? Jak z glosnoscia? Seagate, Toshiba - ktory cichszy?
  7. Witam. Zaczelo mi brakowac miejsca na moim obecnym 1TB Seagate ST1000DM003 Barracuda 7200. Poza tym jest on tez jest dosc stary i ma wzglednie sporo godzin wysluzonych - crystaldiskinfo podaje ze okolo 31600h. Ten dysk ma 1TB pojemnosci i 64MB cache. Zaproponujcie jakis dysk z przedzialu 2-3 TB ktory bylby szybszy niz ten moj obecny. No i zeby mial dobra opinie pewnosci dzialania. Dziekuje,
  8. lol. No to ceny g-synca nie wpasowuja sie w lmit tego skladaka. Zatem zostaje zaproponowany Samsung PLS. Co do karty graficznej jeszcze sie zastanowie nad wyborem pomiedzy 1060/70/80. Mozliwe, ze przed zakupem bede mial jeszcze jakies pytania, wiec prosze nie zamykac watku.
  9. Brak tearingu i rwania w grach jest dla mnie wazny wiec wolalbym monitor jednak zgrany z geforcem, czyli prosze zaproponowac monitor z gsynciem. Matryca TN mnie nie interesuje. Prosze rowniez podac propozycje karty na 1070. Przekroczy to budzet ale warte przemyslenia. EDIT: Jeszcze pytanie teoretyczne - czy procek i5-6600 nie bylby lepszy niz proponowany i5-7400?
  10. Kajtek dzieki za odpowiedz. Czy mozna zmodyfikowac ten zestaw? Zapomnialem zaznaczyc, ze nie chce produktow AMD wiec inna karta graficzna i inny monitor (ten chyba jest free sync a nvidia ma gsync?)
  11. Zastosowanie komputera : gry (nowosci, Wiedzmin 3, Resident Evil, Battlefieldy itd) Maksymalna kwota : 4500zl Kiedy zamierzam kupic komputer? : 2-3 tygodnie Których czesci potrzebuje : wszystkich (buda, monitor, Windows) oprocz klawiatury i myszki Czy bede podkrecac sprzet? : nie Rozdzielczosc mojego monitora i model : nie mam monitora, (jakas propozycja okolo 23-24 cale full HD) Specjalne wymagania : obudowa normalny rozmiar ATX, wydajny pod katem gier, dobrze chlodzony. dysk SSD (wystarczy 128GB), RAM (chyba wystarczy 8GB) Czesci z poprzedniego komputera (konkretne modele) : brak Wlasna prop
  12. bump. jakieś inne jeszcze opcje? Sent from my SM-G935F using Tapatalk Wyłacz te podpisy// gtr Przepraszam, nie zdawałem sobie sprawy, że jest jakiś podpis dołączany. Już wyłączone.
  13. Jakieś inne propozycje? Nie ma więcej interesujących laptopów w tym przedziale cenowym? A może ktoś zaoferuje skomponowanie clevo? Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  14. Dysk 5400 obrotow to troche slabo jak na taka konfiguracje. Jakies inne pomysly? Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  15. Witam. Rowniez podlacze sie pod tego posta zeby nie otwierac nowego, podobnego. Robie OC na Asrock Extreme4 i 6600K. Metoda offsetu zeby czasem oszczedzac procka gdy pelna moc nie jest uzywana. Po kilku godzinach prob doszedlem do takiego wyniku (wszystko robione w biosie a nie w a-tuning): vcore i cache na 45, offset na 180. LLC mam ustawione na level 3. Przy takim ustawieniu Prime95 wywala kompa po okolo 30 minutach. OCCT Linpack z AVX nie wywala, OCCT CPU wywala tez po okolo pol godzinie. Temperatury maksymalne to 69-71 stopni. Podczas obciazenia prze 99% czasu pokazywane vcore to
  16. Witam. Padla mi myszka Logitech Performance MX (druga juz taka sama). Bardzo mi odpowiadała, być może delikatnie zbyt oporna i lekko za ciężka ale minimalnie. Poleccie prosze co zamiast niej? Naturalna ewolucja bardziej niz rewolucja. Tej używałam do grania w większości. następna w tym samym celu. Czyli dobry sensor jezdzacy po rożnych zlych powierzchniach, duzy zasieg bo czasem obsługuję kompa przez tv z drugiej części pokoju, ladowalny akumulator, co najmniej taka sama ilosc programowalnych klawiszy, lzejsza. Cena podobna. Dzięki.
  17. Witam. Zlozylem kompa na bazie mobo Asrock Z170 Extreme4 z grafika MSI GTX 1070 GAMING X no i ta grafika zaslania miejsce na wpiecie wiatraka CHA_FAN3. Da sie na to cos zaradzic? Wiatraki standardowe z kompletu obudowy Arc Midi R2.
  18. Dzieki kajtek za porady. Czesci zamowione i powinny byc jutro. Wybralem GPU od MSI. Wymienione podzespoly przybyly i juz uruchomione. Komp znowu chodzi bez problemu. Jednakze mam pytanie co do plyty Asrock Z170 Extreme4. Nie moge podpiac wiatraka do CHA_FAN3 gdyz karta graficzna calkowicie zaslania dojscie i jakbym wpial tam wiatrak to by zmiazdzylo. Taka wada konstrukcyjna czy co? Jesli nie da sie tego jakos ominac to czy moge kupic jakas zlaczke czy cos zeby dwa wiatraki spiac razem i oba podlaczyc do np CHA_FAN2 ?
  19. Dziekuje za wszystkie porady. Nowe czesci powinienem dostac jutro (piatek 29.07.16) wiec moze zdaze zlozyc w calosc i zainstalowac. Chce zrobic czysta instalke a nie aktualizacje 7 -> 10. Wczoraj (29 lipca, ostatni dzien darmowego upgradu do Win10) udalo mi sie zainstalowac na czysto Win10 z kluczem Windowsa 7. Przyjal klucz i aktywowal bez problemow. Mimo wersji OEM i zmiany mobo, CPU, RAM i GPU. Temat do zamkniecia.
  20. Dzieki za odpowiedz. Nie odbiega od prawdy to, ze ta modernizacja jest podyktowana wlasnie awaria plyty glownej, inaczej bym nie ruszal tego tematu. Wiec moja droga to kupic nowy sprzet, puscic instalke tego Win10 z media creation tool i w trakcie zadzwonic na linie microsoftu proszac o aktywowanie tego klucza? Dzieki za porade.
  21. Witam. Obecnie korzystam z systemu Windows 10 (powstal on na tym kompie w wyniku darmowej aktualizacji z Windows 8.1 wiele miesiecy temu). Zmieniac teraz bede podzespoly na nowe (mobo, CPU, GPU, RAM), dysk twardy na ktorym jest owy Windows pozostanie ale zostanie on sformatowany zeby miec swiezy system. I tutaj pytanie: Czy na tym zmodernizowanym kompie moge instalowac swiezego Windows 10 (pozyskanego przez sciagniecie w Media Creation Tool) i wpisaniu starego klucza tego z Win7, ktory byl uaktualniany na Win10? Czytalem, ze jak sie juz raz dany starszy klucz aktualizowalo na Win10
  22. Kajtek, dzieki za wszystkie podpowiedzi. Prosze mi jeszcze potwierdzic czy wybralem wlasciwe podzespoly w tym sklepie wg Twoich porad i ktora wersje karty graficznej: 1. ASRock Z170 Extreme4, Intel Z170, S 1151, DDR4, SATAe, M.2 (PCIe/SATA), 2-Way SLi/3-Way CrossFire, GbE, USB 3.1 A+C, ATX cena 112 funtow, okolo 557 zlotych. 2. Intel Core i5 6600K, S 1151, Skylake, Quad Core, 3.5GHz, 3.9GHz Turbo, 6MB Cache, 1150MHz GPU, 35x Ratio, 91W, CPU, OEM cena 213 funtow, okolo 1100 zlotych. 3. CMK8GX4M2B3000C15 - 8GB (2x4GB) Corsair DDR4 Vengeance LPX Black, PC4-24000 (3000), Non-ECC Unbu
  23. Dzieki za odpowiedz kajtek. Ide w strone zmiany podstawki wiec druga opcja. Dodatkowe pytania: Ten RAM musi byc low profile zeby wszedl pod chlodzenie, nie? Obecne chlodzenie Dark Rock Pro 2 chyba nie obsluzy socketa 6600K wiec potrzebne nowe. Rozumiem ze Dark Rock pro 3 da rade ale prosze o polecenie czegos podobnie wydajnego lecz tanszego jeśli mozliwe. Hardkorowego overclocka robic nie bede. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  24. Witam Jestem zmuszony modernizowac moj gdyz obecny padl - prawdopodobnie plyta glowna. Wiec prosze o porade co sensownego moglbym kupic zeby wykorzystac podzespoly z obecnego kompa. Informacje dla Was wg wzoru: Zastosowanie komputera : Gry / Internet Maksymalna kwota : nie podam gdyz bede kupowac w UK a tu ceny sa troche inne Kiedy zamierzam kupić komputer? : teraz Czy będę podkręcać sprzęt? : Tak Obecny sprzet: Obudowa Fractal Design Arc 2 Midi Plyta Glowna MSI Z77A-GD55 Procesor Intel Core i5 3570K Chlodzenie CPU Be Quiet Dark Rock Pro 2 Zasilacz OCZ ZT Se
  25. Chodzi o transfer plików między kompem a smartfonem. Komp nie widzi S6 jako dysku. MTP w opcjach włączone, próbowałem też przelaczac usb debugging - nie pomaga. Ladowac telefon ląduje. Przeinstalowywalem juz: samsung usb driver, kies, smart switch. Galaxy S5 jest rozpoznawany bez problemu. W menedzerze urządzeń Windowsa nie widać nic podejrzanego. Kabel USB sprawny. bumpSent from my SM-G920F using Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...