Skocz do zawartości

Mr Reed

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Mr Reed

  • Tytuł
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć:
    Nie podaję
  1. No tak też zrobiłem, teraz otrzymałem drugą odpowiedź w której to sądzą, że problem leży po stronie mojego monitora. Nieważne, że napisałem, iż karta była testowana na kilku monitorach jak i na całkiem innej konfie. Coś czuję, że łatwo nie pójdą rozmowy.
  2. Ech no nic nie mam siły się już "dogadywać" z nimi bo wychodzi na to, że obie strony mają mnie w poważaniu (asus i morele), więc na razie kartę zostawiam, będę działał na tej przejściówce DVI-VGA, a zakłócenia jakoś zniosę. A jak karta całkiem padnie to wtedy może usterkę wykryją. Dzięki wszystkim za pomoc
  3. Może być kwestia monitora, poszukałem bardziej i doczytałem, że na niektórych monitorach występują zakłócenia podczas używania kabla VGA, więc żadne bajki, po prostu zależy od sprzętu. Dzięki wielkie za linka Bakak, mam nadzieję, że sprawa teraz jakoś pójdzie już do przodu i może naprawią tę kartę wreszcie. Oto odpowiedź asusa na mojego maila, jak się okazuje karta odwiedziła ich serwis.
  4. Na stronie Asusa nie widzę opcji zgłoszenia produktu na RMA, zarejestrowałem go i nie widzę dalej takiej opcji, mam rozumieć, że muszę próbować skontaktować się z nimi na własną rękę? Za to na ciekawostkę mogę powiedzieć, że "udało" mi się kartę postawić, ale o dziwo działa jedynie kiedy jest podłączona pod port VGA w moim monitorze, sprawdziłem na starym samsungu 19'calowym to również na porcie DVI karta ma "odchyły" natomiast po podłączeniu przez VGA jestem w stanie ją użytkować, chociaż też są drobne dziwne zachowania. Po pierwsze dziwne poziome paski przelatujące przez cały ekran z gór
  5. Tak też właśnie planuję zrobić, ogólnie już nawet nie chodzi o to kto nawalił, ale o sam fakt, że jak widać sklep lubi klienta póki ten mu nie zapłaci, potem zlewa sprawę całkowicie, zwłaszcza jeśli chodzi o jakiekolwiek serwisy gwarancyjne/reklamacyjne. Sądziłem, że może właśnie jakiś pracownik asusa się wypowie, ale skoro karta nawet do ich serwisu nie trafiła to pewnie nawet tutaj to nic nie pomoże. Ciekawi mnie w takim razie dlaczego morele.net nie wysłali karty do autoryzowanego serwisu asusa.
  6. Moi drodzy, dziękuję za odpowiedź. Uwierzcie, próbowałem już wszystkiego, podłaczałem pod 2 monitory i pod mój telewizor. Po podłączeniu kablem HDMI w zasadzie ekran robi się czarny co sekundę, próbowałem każdego złącza PCI-Express na mojej płycie, a mam ich 5. Sądziłem, że może karta (Ponieważ jest fabrycznie podkręcona) po prostu nie wyrabia i obniżałem jej samej taktowanie do stockowego modelu przy użyciu MSI Afterburner. Próbowałem na innej płycie mojego znajomego, gdzie on używa używa GTX'a 660Ti, i problem również występował, jego karta u mnie działała dobrze. Moja stara karta GTX 280 ró
  7. Witam bardzo serdecznie. Dokładnie 14 grudnia zgłosiłem na reklamację waszą kartę, w sklepie Morele.net. 14 stycznia (Miesiąc później) sklep napisał mi, że wysłał kartę do producenta. Karta wróciła do mnie około 10 lutego, lecz ponieważ w tym czasie zdążyłem wyjechać za granicę to odebrałem ją 19 lutego, jednak pomimo świstka papieru w pudełku z komentarzem "BIOS/Firmware/Software Upgrade (NTF)" nie widzę żadnych zmian (No chyba, że jeszcze brak folii antystatycznej, która była podczas wysyłki, natomiast karta wróciła "goła"), dalej występuje identyczny problem. Wyjaśnię problem ni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...