Skocz do zawartości

mirko-36

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    307
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez mirko-36

  1. A poco cos przestawiac???? Zainstaluj wszystkie stery z plyty ktora dostales z plyta glowna a ustawienia plyty zresetuj i powroc do fabrycznych i powinna wszystko dzialac. Najlepiej nie kombinowac bo mozna przkombinowac, tak jest chyba z tym taktowaniem pewnie wylaczyles tryb oszednosci energi
  2. Tylko wiedz ze na tym sprzecie nie osiagniesz maximum mozliwosci GTX 660Ti. Lepszy bylby chodzby najgorszy i5 ale malo kasy. Chociaz mozesz poszukac i5 3330 lub 3350p i do tego np. AsRock B75 PRO3-M i napewno bedzie lepiej niz na AMD
  3. OK! Tylko czy ja naprawde tego potrzebuje? Tak chyba przekrocze dopuszczalne zapotrzebowanie na energie. Kurcze! dalej nie wiem czy decydowac sie na CF czy nie????????????????
  4. Turbo mam wlaczone. A serwis mam w Niemczech, tu nie ma problemu, CHYBA
  5. Obudowe mam caly czas otwarta i tak zostanie wiec z temperaturami nie ma problemu Jesli uzyskam wieksza wydajnosc niz HD7970 to jaka, porownajcie z jakas inna. A co myslicie o Asusie, mam taka i najchetniej to bym taka druga kupil? Jak wyzej napisalem nowy zasilacz nie wchodzi w gre bo sie to poprostu nie oplaca. Odnosnie tych przycinek, czy to moze przeszkadzac i na ile, bo jesli tak to to wogole nie ma sensu!!
  6. Jak w temacie zastanawiam sie nad druga HD7870 i w zwiazku z tym mam pare pytan. Wiem ze jest Google ale chce poznac tez wasza opinie a zwlaszcza osob ktore same robily CF lub SLI. Moj sprzet: CPU: i7 3770 GPU. Asus HD7870 http://www.amazon.de/Asus-Radeon-Grafikkarte-Speicher-DisplayPort/dp/B008A1C252/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1377029797&sr=8-4&keywords=hd7870 MOBO: MSI Z77A-G45 Zasilacz: BeQuiet 530W L7 Naped i Dysk -nic nadzwyczajnego! 1. Pierwsze i podstawowe pytanie czy ten zasilacz pociagnie jeszcze jedna HD7870? Bo jesli nie to temat zamkniety, lepiej sp
  7. 0,4 GHz mozna kazdy procek podkrecic na kazdej plycie. powyzej tej watosci dopiero maja znaczenie takie zeczy jak chlodzenie sekcji zasilajacej, podnoszenie napiecia czy literka "k" Przeciez to calkiem niezla plyta No to efekt bedzie widoczny po podkreceniu.
  8. Kazdy procek mozna podkrecic, jeden wiecej drugi mniej. Czy sie oplaca? Zawsze sie oplaca!!! Napisz jaka masz Grafike bo czasami nie ma sensu podkrecanie jesli grafika jest cieka.
  9. Czyli chcesz powiedziec ze te 40fps to max co jest w stanie wyciagnac HD7970 w Crisys3 ___Smieszne___ Najpierw zmien procek na np.i5 4670k i zobaczymy, na twoim miejscu nie wierzylbym zbytnio tym cyferkom. Mialem kiedys Phll 965be i HD7870, tez chulalo mi wszystko na 90-100% przesiadlem sie na i7 3770 i dalej chodzi wszysto na 90-100% z ta roznica ze w Battlefildzie 3 mam srednio o 40fps wiecej. Jak to wytlumaczysz!!! I napisz na jakich ustawieniach jest ten filmik bo niewierze ze na zupelnym Ultra. Acha i prosilbymcie o ten program co pokazuje na bierzaco wszystkie dane.
  10. kosmita alez ty jestes SADYSTA!!! Tak maltretowac HD7970 takim cienkim prockiem. Przeciez ta karta jest w stanie na Ultra wyregenerowac spokojnie 100fps A i mam pytanko co to za fajny program co pokazuje wszystko na biezonco?
  11. Bardzo podobne procki ale 4 rdzenie i nizsza cena przemawiaja za Phenom ll 965BE! Ja bym bral Phenoma bo gry ktore wymieniles potrzebuja 4 rdzeni
  12. Zyskasz sporo,jak jeszcze planujesz zmiane karty to juz bajka. A co do Haswella to sobie w google poczytaj i sam zdecyduj. Nie bierz tylko plyty Gaming bo to bezsensowne wyrzucenie pieniedzy na ladny wyglad bo pozatym to te plyty niczym sie nie roznia!!!!!
  13. No to jak ma starczyc na 4 lata do gier, to zaden z tych procesorow!! Tez zalezy w co chcesz grac.
  14. Plyta nie ma znaczenia jesli nie podrecasz procka, jesli nie robisz SLI i CrossFire, nie potrzebujesz usb3 i sata3 itp. Lepiej ta kase zainwestuj w procek doskladaj do i5 trzeciej generacji!!!!!!!
  15. Kurcze, najlepsze wyjscie to Intel ale troche malo kasy. Dozbieraj z 200zl i bedzie lepiej. Czasami lepiej poczekac i kupic cos co sie naprawe oplaci, a jak bedzie 700zl to i konkretnego i5 z plyta znajdziemy. Pozdrawiam..
  16. Cos sam poknociles przy montarzu a klniesz na plyte
  17. Gaming tylko ladniej wyglada, a tak pozatym to te same plyty
  18. Ok! male przjezyczenie ale chyba kazdy wiedzial o co mi chodzi!!! Kupujac i 7 tez myslalem ze pozbede sie tylko tych spadkow fps-ow o ktorych piszesz. Nieprawda. W kazdym momencie gry mam srednio o 40 fps wiecej, nawet w tych miejscach gdzie teoretycznie procesor ma mniej do roboty. Teraz wiem jak meczyla sie moja HD7870 przy Ph ll,. Phenom ll to dobry procek ale do kart rzedu 7770 czy 6850 inna konfiguracja najprosciej mowiac sie nie kalkuluje. Do autora tematu: -semp od rodzicow ile wejdzie by kupic jak najlepszy procek chodzby kosztem plyty glownej jesli nie planujesz OC,
  19. No to jesli to takie proste to niech bierze to na co go stac, byle to byl Intel i5
  20. Patrzac na twoj sprzet domyslam sie ze zasilacz tez nie jest najnowszy a wiec w Haswella bym sie nie pchal bo gdzies czytalem ze do niego potrzebny jest nowej generacji zasilacz, chodzi cos o niskie pobory energi w spoczynku stare zasilacze nie sa kompatybilne, niby cos tam mozna w biosie ustawic ale po co komplikowac sobie zycie skoro Haswell nic tak naprawde nie wnosi. Bierz i5 trzeciej generacji i nie kombinuj.
  21. Wiem o czym pisze bo mialem Phenoma ll 965 BE i karte HD7870 Po zmianie na i7 w BF3 zyskalem nie 10 fps a 40 fps a w grach i5 nie odbiega od i7 PS. Tylko zestaw 2
  22. Popieram. Nie pchaj sie w AMD bo Ci nie uciagnie GTX760
×
×
  • Dodaj nową pozycję...