Skocz do zawartości

Fraor

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    461
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Fraor

  1. Fraor

    Wycena PC + Akcesoria

    Co jak co, ale przy niektorych to widze ze sporo zanizyles. Nie wiem skad wziales cene 200 za G920 ale z checia bym kupil za tyle nawet kilka sztuk, albo VRki.
  2. To tylko dyskusja. Komu bym nie pokazał pierwszego zdjęcia to mówi że jedynie ułożenie elementów nie pasuje, zaś drugie to totalny spontan b o akurat ładnie cienie padały przez okna. Fotografia typowo produktowa (czyt. pierwsze zdjęcie) różni się od zdjęć "na spontanie" i to dosyć bardzo.
  3. Nie rozumiem do czego nawiązujesz. Surowe zdjęcie jest ostre, jak i te po obróbce, flickr musi coś mieszać w zdjęciach, bo porównując te z postu i te z dysku to jest różnica na ostrości. Poniżej zdjęcie z dnia kupna zegarka. Jak na razie makro nie potrzebuje.
  4. Te zdjęcie było robione 77D + 50mm f/1.8, makro niestety nie mam.
  5. Ogólne założenie było aby zegarek był na pierwszym planie, co prawda też ubolewam że aparat i telefon nie są w pełni pokazane. Jeśli chodzi o ziarno to może ciut zbyt mocno wyostrzyłem przy obróbce.
  6. Proszę o wycenę PC CPU: Intel Core i5-8600k COOLER: SPC Fortis 3 V2 MOBO: AsRock Z370 Extreme 4 RAM: 4 x 8GB 3200MHz G.Skill Tridentz DDR4 PSU: Seasonic Focus Plus 650W Gold GPU: Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8GB LCD #1: DELL S2719DGF LCD #2: ACER ED273 Logitech G920 + DF Shifter Xbox Elite 2 HTC VIVE Cosmos Elite Grafika kupiona w październiku/listopadzie zeszłego roku, VR kupione w kwietniu tego roku. Monitor Della kupiony w maju zeszłego roku.
  7. Sprzedane, proszę zamknąć.
  8. Na sprzedaż używany GTX 1080 od Gigabyte z chłodzeniem Windforce 3. Karta bez gwarancji, nie podkręcana, bez artefaktów czy innych problemów. Cena: 1100 zł.
  9. Szukam monitora do PC, główne pod gaming ale zdarzy się jakaś zabawa z grafiką. Moglibyście coś doradzić? Wymagania: - Cena do 2k PLN, - 27'' - 32'', - VESA, - 144hz, - Rozdzielczość 2K, - Złącza DP, HDMI i fajnie jakby miał USB 3.0. Jak na razie znalazłem: LG 32GK850F-B AOC AG322QC4 DELL S2719DGF SAMSUNG LS27R750QEUXEN (Brak VESA, ale fajne możliwości ruchu monitora) Jeśli używacie któregoś z powyższych monitorów to proszę o opinie. Z oświetleniem obszaru PC nie mam problemu, niezależne światło.Specyfikacja PC w sygnaturce.
  10. Fraor

    Prosba o wycene czesci PC

    Podbijam. Nadal prosze o wycene.
  11. Pomoglibyscie wycenic czesci PC? CPU: Intel Core i5-8600k COOLER: SPC Fortis 3 V2 MOBO: AsRock Z370 Extreme 4 RAM: 2x 8GB 3200MHz G.Skill Tridentz DDR4 PSU: Seasonic Focus Plus 650W Gold GPU: Gigabyte GTX 1080 8GB Windforce III CPU, Mobo, Ram, GPU, PSU jeszcze na ponad polrocznej gwarancji.
  12. Budżet: 250 zl - 300 zl Czego potrzebujesz? Sluchawki Przeznaczenie: Glownie gry i streamowanie, ale tez i muzyka. Źródło: PC z ukladem Realtek ALC1220 Oczekiwania: Zbyt wysokich oczekiwan nie mam. Wazne by wytrzymaly jakis czas, mialy odpinany mikrofon ktory wymagany nie jest, wyrazne i czyste dzwieki. Chcialbym zeby dzwiekowo podobne byly do pierwszych HyperX Cloud.
  13. Fraor

    Co ostatnio kupiliście?

    Troche zaległych zakupów
  14. @wodego, jakim cudem Ty chcesz odlaczyc integre jak ona znajduje sie w procesorze? @Elsaa, podlacz monitor jedynie do dedykowanej karty i wszystko bedzie dzialac. Jak uruchamiasz gre to skad wiesz ze ona uruchamia sie na zintegrowanej karcie? Jak monitor masz podlaczony pod GTXa i obraz wyswietla sie na monitorze to nie ma opcji ze gra uruchamia sie na zintegrowanej.
  15. @dodo problem w tym, że to nie był bezpośredni link skąd można tą gre mieć za darmo. Link kierował do strony gdzie jest zagnieżdżony giveaway z Gleamio.
  16. Fraor

    Co ostatnio kupiliście?

    Jako ze zalalem dwu tygodniowego logitecha g810 to ...
  17. Musisz wejść bodaj w "Aplikacje i Gry" > Zainstalowane i tam Ci wyskoczą kafelki z zainstalowanymi grami.
  18. @up ano nie pobierze. Wydanie na plucie to jakby osobna gra niz wydanie ze steama. Kupujac wersje na plycie aktywuje kod z ksiazeczki przy instalacji. Kupujac na atemie nie aktywuje nic, kupujac od Giantsa aktywuje kod na atronie giantsa.
  19. @up, jeśli ma płytę to ze steama nie pobierze.
  20. Biblioteki DirectX i Visual C++ zainstalowane ?
  21. Fraor

    Co ostatnio kupiliście?

    Bo 240GB to za mało.
  22. Na podobnej konfiguracjii i5-7300HQ + GTX 1050ti + 8GB Ram też były problemy z płynnością gry. Po dołożeniu kolejnych 8GB Ram te problemy ustały, jednak teraz najsłabszyym ogniwem jest dysk twardy, gdzie raz na jakieś kilkanaście lub kilkadziesiąt minut gra potrafi się przyciąć na chwilkę.
  23. Siemka. Chce zmienic swojego Phanteksa P400 i szukam obudowy do max 700 zl w ciemnej kolorystyce. Chce zeby pomiescila moj obecny sprzet, ale zakladajac ze bede dokladal 2 dyski hdd i 2 ssd. Ogolnie budzet bedzie wiekszy ale w niego wliczam tez zakup wentylatorow do obudowy. Sprzet: i5-8600k AsRock Z370 Extreme 4 GTX 1980 SPC Fortis 2 Seasonic focus 650w 2 x hdd i ssd
  24. Posiada ktos Corsair K70 LUX RGB na Cherry MX Brown i spotkal sie jakby z dwu klikiem? Czasami mam tak ze jak cos pisze to pewna litera wskoczy mi dwa razy, mimo że przycisk wcisnę raz. Switch Hitter nic nie wykrywa. Jesli mieliscie podobny problem i go rozwiazaliscie to prosze o pomoc, bo jedynie zostaje mi gwarancja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...