Skocz do zawartości

kacper69

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O kacper69

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Dziś byłem w serwisie NOKIA z ta ładowarką. Nawet jej nie sprawdzali , od razu poleciała do kosza ( w którym było juz kilka tych ładowarek) , a ja dostałem nową, niestety taką samą.
  2. W gwarancji jest, że naprawa max 14 dni, jak przekroczony termin możesz odstąpić od naprawy , niech zwraca pieniądze, kupisz sobie nowy. Możesz tez podać na forum , w którym to sklepie tak się starają, żeby się ktoś inny nie naciął. a tak w ogóle, to bardziej polecam dyski WD, w przypadku awarii sam wysyłasz do producenta , kontrujesz w sieci co się z dyskiem dzieje itp. Ja wysłałem do producenta swój we wtorek, a w piątek już był kurier z nowym dyskiem.
  3. Chyba też muszę jechać z moją lumia 900 do serwisu. Ma 2 tygodnie, przy oszczędnym rozmawianiu ( 10 min dziennie) , wszystko praktycznie ma powyłączane , a bateria nie wytrzymuje 2 dni. A na dodatek dziś padła tez ładowarka oryginalna ,ac-16e. Przy okazji sprawdziłem, że z 2 laptopów DELL serii 6400 nie można naładować baterii w tym telefonie, jest tylko komunikacja przez ZUNE. Z komputera stacjonarnego ładowanie działa. A tak ładnie się ten telefon zapowiadał....
  4. Mi dziś też się zepsuła oryginalna ładowarka do NOKIA Lumia 900. Przez kabel USB z komputera się ładuje , a z ładowarki nie. telefon ma tylko 2 tygodnie i już awaria?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...