Skocz do zawartości

ratmed0000

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    455
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez ratmed0000

  1. Hm na chwilę obecną nie wiele mogę powiedzieć (rtv euro agd) zapłaciłem dali mi to co zamówiłem na x kom jednocześnie się zawiodlem ale obsługa w sklepie ok ale serwis i centrala oraz infolinia to pomyłka. Czas pokaże ... Mam niby domowa naprawę dlatego wybrałem dell. Wszystko jest fajnie jak zostawiasz kasę gorzej jak już chcesz ją z powrotem. Lenovo y70-70 bardzo minsie podobał wizualnie i specyfikacja 17 cali 250ssd plector i5 8gb RAM gf860 i te głośniki JBL klawiatura podświetlana ale... No właśnie serwis i jakość elemętów kiepska.
  2. A powiedz mi jaki tam RAM wchodzi ??? Bo chce dokupić z 2 GB na allegro .
  3. Tylko te nerwy to ją już straciłem...ale zakupiłem już dell 5558 zobaczymy jutro jak działa.
  4. Wracając do sprawy lenovo oraz kontaktu z centralą,zglosilem ponad 2 tyg temu iż poziom na jakim znajduje się serwis jest karygodny i nie odzwierciedla żadnych standardów. PAN M... Obiecywał iż zajmie się moją sprawą oraz odsłucha rozmowy. Ale na obietnicach się kończy lenistwo pogania obłudę zapewnienia w Lenovo są tyle warte co ich naprawy . Wstyd Lenovo !!! Najlepiej udawać iż nic się nie stało i nabrać wody w usta.
  5. Dziś mojej siostrze padł acer 722 poszukujemy używany mały laptop 12-14 cali na codzień do neta coś np dell 6230 widzieliscie coś fajnego ??? Macie dobrego sprzedawcę ??? Dysk i RAM może być mniejszy kosztem dobrego procesora i karty zintegrowanej . Proszę o pomoc.
  6. Dziś mojej siostrze padł acer 722 poszukujemy używany mały laptop 12-14 cali na codzień do neta coś np dell 6230 widzieliscie coś fajnego ??? Macie dobrego sprzedawcę ??? Dysk i RAM może być mniejszy kosztem dobrego procesora i karty zintegrowanej . Proszę o pomoc.
  7. A czemu acer i dell odpadają ??myślisz ze na codzien wystarczy i3 5010u?oraz intel5500?? Dell było o tyle fajny ze sam wyczyszcze chłodzenie oraz latwy dostep do dysku i ram
  8. Nie oddawaj nic na gwarancje. Kozystaj z tytułu renkojmi gdzie sprzedawca odpowiada za towar. http://www.x-kom.pl/p/243959-notebook-laptop-15-6-acer-e5-571g-i5-5200u-8gb-500-7hp64x-gf840m-czarny.html http://www.x-kom.pl/p/249508-notebook-laptop-15-6-asus-r556lj-xo163h-8-i3-5010u-8gb-240sssd-win8x-bialy.html http://www.x-kom.pl/p/248222-notebook-laptop-15%2C6-dell-inspiron-5558-i5-5200u-8gb-500-win8-gf920-bialy.html http://www.x-kom.pl/p/249508-notebook-laptop-15-6-asus-r556lj-xo163h-8-i3-5010u-8gb-240sssd-win8x-bialy.html Takie modele wybrłem dla siebie co o nich myślicieli d
  9. Wracając do sprawy Lenovo może dziś dostane odpowiedz na temat jakości pracy infolinii oraz serwisu wiec kontakt z centralą murowany. Sama firma Lenovo przyczyniła się do tego iż dostałem komputer w gorszym stanie niż oddawałem. No cóż Centrala twierdzi niż bada sprawę jakości serwisu oraz pracy infolinie ale 2 tyg to za mało aby co kolejek zrobić w Lenovo. Jeszcze łaskę mi zrobili ze oddali mi pieniądze uwierzycie ???? Oddali mi nie naprawiony komputer z nowymi wadami matrycy i mówią ze zrobili mi łaskę oddając pieniądze ?!? Chore ?!
  10. A może ktoś was widział na allegro ciekawego laptopa do 900 zł z dostawa Kiedyś miałem dell inspirion 15 r i3 370 4 GB Radeon 5650 szukam coś podobnego...lepszego.
  11. Ja takie kreski miałem może zapodam zdjęcia jak znajdę a miałem Lenovo y70-70
  12. Miałem 2 laptopy y70-70 wiec trochę mogę powiedzieć
  13. Nooo udało się po 31 dniach odzyskać kasę!!!! Szukam laptopa do 2500 +\-50zl 1) Kwota przeznaczona na zakup: 2500 2) Rozmiar matrycy:14-15 3) Główne zastosowanie: praca biurowa,multimedia,szybkosć 4) Miejsce użytkowanie:dom, łóżko. 5) Wymagania specjalne: czy do Windowsa 8 wystarczy 4 GB czy 8gb jeżeli 4 GB to poproszę opcję z dyskiem SSD. 6) Osobiste preferencje: byle nie Lenovo.
  14. Nie nie nie tylko nie Lenovo miałem y70 ciągle problemyva serwis w Niemczech
  15. Też mi się wydaje i nawet to powiedziałem nie miał żadnych folii zabezpieczających matrycę,a z tego co pamiętam na pierwszym takową miałem. Ale sprzedawca twierdził iż folii nie było albo została ściągnięta w serwisie bo zmieniali m dysk na inny. Ale w czym im ta folia przeszkadzała????
  16. Nawet o ten czas nie chodzi ale jak autoryzowany serwis moze udawac ze naprawia i odeslac matryce uszkodzona . Starajac sie uzyskac informacje na infolinii lenovo spotykasz sie z niekompetencja i lenistwem .Firma lenovo nie posiada wsparcie dla swoich produktow nie znaja zalozen gwarancji ktora sami wymyslili. Wymienili mi laptopa ale z czego się cieszyć płytka dotykowa jest źle spasowana rusza się a kliknięcie powoduje irytujące skrzypienie plastiku ?@!?$%! yhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......................... mam dość tej firmy!!!!!!!! jak bieda piszczy.... skrzypi w lenovo słucha
  17. Przy niezgodności jest 14 dni na ustosunkowanie się ale to nie oznacza naprawienie . Nawet juz nie chodzi o czas ale podejście jak oni to zrobili a i tak wszystkiego napisałem .
  18. http://forum.benchmark.pl/topic/184456-lenovo-gwarancja-standardypodej%C5%9Bcie-do-kupuj%C4%85cego/
  19. Bo w Lenovo tyle trwa i trwać będzie sam jestem po długiej batalii z nimi poczytaj mój post http://forum.benchmark.pl/topic/184456-lenovo-gwarancja-standardypodej%C5%9Bcie-do-kupuj%C4%85cego/
  20. Witam wszystkich czytających pisze do was ku przestrodze proszę też moderatorów o nie usówanie postu bo tyczy się on zakupu laptopów. Ok 3 miesiące temu kupilem laptop Lenovo y70-70 całkiem wydajny sprzęt z a rozsądne pieniądze pech chciał iż matryca gasła migała pojawiały się różne artefakty. No cóż trzeba odesłać na gwarancje ,kupując laptopa otrzymałem informacje iż ma serwis door to door .Więc dzwonie do serwisu tam okazuje się ze kurier nie przyjeżdża a dostaje się dane wysyłki i lecisz na pocztę. Hm sprzedawca mówił co innego (sklep na X...) Mając wolna chwile udalem się do sklepu zlozyl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...