Skocz do zawartości

coco01

Użytkownik+
  • Liczba zawartości

    1058
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez coco01

  1. Ale wtedy musi zmienic Płyte dodatkowo
  2. Witam, mam do sprzedania procesor AMD Athlon x2 250 3.0 GHz, calkiem wydajny, gram w nowosci na przyzwoitym poziomie. Nie bede się rozczulać, działa ładnie. Polecam, sprzecik dobrej wydajnosci W zestawie radiator z wentylatorem i oryginalne pudełko. Gwarancja jeszcze rok Nie mogę edytować posta, więc musze dopisać http://allegro.pl/pr....html?source=oo
  3. Dałem juz tu i na konkurencyjnym forum, ale tylko "oglądają"
  4. To dzieki za pomoc, bede sie za Phenomem rozglądał P.S, moze wiesz/znasz kogos kto chce Athlona 2 x2 250 kupic?
  5. Ok, to bede sie rozglądał za jakims BE, tylko musze jeszcze sprzedac jakos Athlona 2 x2 250 A co do chłodzenia sekcji, to w razie czego moge przykleic pocięty radiator z grafiki? Bo mam geforca 7300 pasywnego na ktorym chyba sie mosfet przepalil bo artefakty ma, i w razie czego mogłbym chyba pociąc małe radiatory na mosfety i je przykleic czy lepiej kupic gotowe na allegro male radiatorki?
  6. Witam, mam pytanie bo mam zamiar kupic Phenoma x4 965 lub 955 i nie wiem czy moja plytka ( AsRock 880GM-LE ) obsłuzy go w pełni. I czy phenom non be tez bedzie sie tak podkrecał jak wersja BE? Bo BE chodzą po 350zł a non BE mozna kupic od 250zł. I jak bardzo bede mogł podkrecic na mojej plytce procka? Wycisnie sie z niej cos? Sekcje zawsze mozna schłodzić, ale czy ma ona choc troche pary zeby podkrecic Phenoma ?
  7. Nic z tych telefonow. Ja proponuje SE Xperia Neo V, przebija te wszystkie W kwocie 500 powinienes znalezc
  8. 230? Dalem za nia rok temu 400zł Chciałbym dodac, ze na komputerze czasem pojawiają się dziwne obrazy typu obraz się przesuwa w lewa/prawą strone, paski na ekranie, tylko nie wiem czy jest to przyczyna karty czy mojej plyty glownej czy czegokolwiek innego;// nie potrafie zlokalizować usterki niestety, ale jak wyskoczy cos to reset pomaga, wtedy karta jest jak nowa. Miałem tak odkąd złożyłem nowy komputer rok temu, nie przeszkadzało mi to, zresztą oddałem grafikę do sklepu na gwarancje i powiedzieli że nic jej nie jest ;// Karta posiada jeszcze ok rok gwarancji prodcenta, ja od siebie daj
  9. coco01

    zamienie bf3 na steam key

    Mam konto z gra Dead Island, jak cos to pisz pw
  10. coco01

    Co się stanie gdy...

    Autor polknie slimaka bez skorupki, ale my go podjudzimy i wtedy przegryzie i skorupke, zapije surowym jajkiem i przegryzie papryczką chili, ew jak nie ma chili to nawącha sie pieprzu
  11. Ekhm. Jak cos mam do sprzedania Asusa 6670 DDr5 1gb, Pisz PW jak chcesz akurat w twoim budzecie
  12. Witam, mam do sprzedania roczną grafike ASUS HD6670 1Gb z HDMI. Karta bardzo cicha, tak samo wydajna jak stary, gorący i prądożerny HD4850, czasem nawet przewyższająca go. Karta nie grzeje się, chodzi ładnie. Do tej pory gram na niej w nowsze gierki bez zbytniej tragedii: BF:BC2 śmiga aż miło, MOH tak samo, NFS:MW (najnowszy) na minimalnych i jakieś efekty na ultra zeby auto i ulica ładnie wyglądała i pieknie trzyma ponad 25 fps. Dirt 3 na high trzyma ponad 30 fps, Metro 2033 tez smiga az miło, Dead Island czasem przymuli ją, ale za tą cenę to grafika przednia Cena 250zł, Full zest
  13. No niestety nie ma wejscia HDMI które jest mi potrzebne Inne propozycje?
  14. Witam Was po raz pierwszy. Mam mały problem, ponieważ muszę zakupić monitor do grania na ps3, ponieważ rodzice wyganiają mnie z TV Mój budżet to skromne 650zł ;(. Więc tak, rozmiar, najlepiej jak najwiekszy (24") ale chyba nie w tej cenie, więc myslę o 22" i wyżej jezeli mozliwe, fullHD, złącze hdmi, dvi, mile widziane wyjscie na sluchawki i to chyba tyle. Chciałbym żeby monitor nie smużył w szybkich momentach, i wgl. zeby fajnie sie grało. Mam nadzieję że cos doradzicie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...